SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eens, toch mijn mooiste momenten was als ik iemand blij kon maken als vrijwilliger in baantjes die mij niks betaalde. en dan vrolijke gezichten zie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is mooi dat je dat doet kree. Prima toch.![]()
Ik heb ook vrijwilligerswerk gedaan, maar soms gaat het gewoon niet naast de rest van je leven, dus ik vind ook niet dat iemand zich hier hoeft te verantwoorden of je dat wel of niet doet.
Dat hou ik voor ogen. soms moet je jezelf mss wel eens ernaast zetten en kijken naar anderen. dat mist soms wel een beetje denk ik in deze maatschappij.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:18 schreef ToT het volgende:
Ben benieuwd naar de andere e-TT van een usernaam!![]()
Denk denk, messeseemie?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
dat zou ik serieus nooit doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die pagina's van de Bijbel gebruikt heeft om er joints mee te draaien.Achteraf voelde hij zich er wel wat schuldig over!
ook niet uit een koran of een ander (schijn)"heilig" boek
Een beetje provoceren (vooral verbaal)daar hou ik wel vanmaar ik blijf wel respect houden voor mensen met een andere mening of overtuiging
![]()
![]()
Gewoon via den Bosch ergens in de Biesbosch uitkomen. En dan in Zeeland aan wal gaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, wel zo prettig, kan hier in de Maas gaan dobberen en hoef dan niet bang te zijn dat ik in Katwijk uit kom!![]()
Zeeland aan de Maasquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon via den Bosch ergens in de Biesbosch uitkomen. En dan in Zeeland aan wal gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zou ik serieus nooit doenook niet uit een koran of een ander (schijn)"heilig" boek
Een beetje provoceren (vooral verbaal)daar hou ik wel vanmaar ik blijf wel respect houden voor mensen met een andere mening of overtuiging
♡♡♡♡![]()
Ottersquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon via den Bosch ergens in de Biesbosch uitkomen. En dan in Zeeland aan wal gaan
♡♡♡♡![]()
Oh, ik gaf het een positieve draai. Veel mensen hebben de neiging om namens hun god mensen te vervloeken of veroordelenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De boodschap was eigenlijk dat zijzelf het vanuit hun geloof niet mochten zeggen, maar dat God me wel in de hel zou laten branden omdat ik geen christen ben.![]()
Ik wilde nog mn username veranderen, ik zie optiesquote:
Was nog niet verder gekomen dan DreAmy en dat is het toch niet
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alahu Akbarquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik gaf het een positieve draai. Veel mensen hebben de neiging om namens hun god mensen te vervloeken of veroordelen![]()
Ow dit was gewoon in z'n eigen woonkamer zonder iemand er bij, omdat z'n vloei op was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zou ik serieus nooit doenook niet uit een koran of een ander (schijn)"heilig" boek
![]()
Wie weet bedoelden ze t ook zoquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik gaf het een positieve draai. Veel mensen hebben de neiging om namens hun god mensen te vervloeken of veroordelen♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: