SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eens, toch mijn mooiste momenten was als ik iemand blij kon maken als vrijwilliger in baantjes die mij niks betaalde. en dan vrolijke gezichten zie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is mooi dat je dat doet kree. Prima toch.![]()
Ik heb ook vrijwilligerswerk gedaan, maar soms gaat het gewoon niet naast de rest van je leven, dus ik vind ook niet dat iemand zich hier hoeft te verantwoorden of je dat wel of niet doet.
Dat hou ik voor ogen. soms moet je jezelf mss wel eens ernaast zetten en kijken naar anderen. dat mist soms wel een beetje denk ik in deze maatschappij.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:18 schreef ToT het volgende:
Ben benieuwd naar de andere e-TT van een usernaam!![]()
Denk denk, messeseemie?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
dat zou ik serieus nooit doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die pagina's van de Bijbel gebruikt heeft om er joints mee te draaien.Achteraf voelde hij zich er wel wat schuldig over!
ook niet uit een koran of een ander (schijn)"heilig" boek
Een beetje provoceren (vooral verbaal)daar hou ik wel vanmaar ik blijf wel respect houden voor mensen met een andere mening of overtuiging
![]()
![]()
Gewoon via den Bosch ergens in de Biesbosch uitkomen. En dan in Zeeland aan wal gaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, wel zo prettig, kan hier in de Maas gaan dobberen en hoef dan niet bang te zijn dat ik in Katwijk uit kom!![]()
Zeeland aan de Maasquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon via den Bosch ergens in de Biesbosch uitkomen. En dan in Zeeland aan wal gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zou ik serieus nooit doenook niet uit een koran of een ander (schijn)"heilig" boek
Een beetje provoceren (vooral verbaal)daar hou ik wel vanmaar ik blijf wel respect houden voor mensen met een andere mening of overtuiging
♡♡♡♡![]()
Ottersquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon via den Bosch ergens in de Biesbosch uitkomen. En dan in Zeeland aan wal gaan
♡♡♡♡![]()
Oh, ik gaf het een positieve draai. Veel mensen hebben de neiging om namens hun god mensen te vervloeken of veroordelenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De boodschap was eigenlijk dat zijzelf het vanuit hun geloof niet mochten zeggen, maar dat God me wel in de hel zou laten branden omdat ik geen christen ben.![]()
Ik wilde nog mn username veranderen, ik zie optiesquote:
Was nog niet verder gekomen dan DreAmy en dat is het toch niet
Alahu Akbarquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik gaf het een positieve draai. Veel mensen hebben de neiging om namens hun god mensen te vervloeken of veroordelen![]()
Ow dit was gewoon in z'n eigen woonkamer zonder iemand er bij, omdat z'n vloei op was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zou ik serieus nooit doenook niet uit een koran of een ander (schijn)"heilig" boek
![]()
Wie weet bedoelden ze t ook zoquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik gaf het een positieve draai. Veel mensen hebben de neiging om namens hun god mensen te vervloeken of veroordelen♡♡♡♡![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dan nog zou ik dat niet doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit was gewoon in z'n eigen woonkamer zonder iemand er bij, omdat z'n vloei op was.![]()
![]()
aleikum salamquote:
zucht, zeg nou geen dingen waar je niet achter staat? of wel?Do what you love, love what you do!![]()
Ja zoals gezegd vertelde hij me dat hij zich er achteraf wel schuldig om voelde.quote:
Die vent was zwaar verslaafd, ook al zegt men dat je aan wiet niet verslaafd kunt raken.![]()
Als de Maas maar niet alles overstroomt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Freya vervloekt niet, die heeft alleen maar lief.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik gaf het een positieve draai. Veel mensen hebben de neiging om namens hun god mensen te vervloeken of veroordelen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Stukje verder noemen ze het ineens de Golf van America Mexicoquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Al heet het daar geen Maas (of Waal) meer![]()
![]()
Ik koop vast een woonbootquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:24 schreef Fogel het volgende:
Als de Maas maar niet alles overstroomt.
Uiteindelijk stroomt de Maas overal langs.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Stukje verder noemen ze het ineens de Golf van America Mexico![]()
relax Kree, neem het vooral allemaal NIET te serieus opquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
aleikum salam
zucht, zeg nou geen dingen waar je niet achter staat? of wel?zo is het niet bedoeld, nu niet en nooit niet.
![]()
![]()
Ik ben toch altijd wel blij met jouw mansplainingquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Al heet het daar geen Maas (of Waal) meer![]()
Wadlopen wil ooit een keer gaan doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat je zus zegt. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, of niet. Een wedstrijd houden over op vakantie gaan is ook onzin, er is altijd wel iemand die vaker en verder weg reist. Dus @:fogel heeft al gewonnen en jij kunt gewoon naar een Waddeneiland gaan om te wandelen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
okquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
relax Kree, neem het vooral allemaal NIET te serieus opzo is het niet bedoeld, nu niet en nooit niet.
. ben gevoelig ervoor weet ik. maar no worry dan
Do what you love, love what you do!![]()
afkicken van wiet is echt een serieus dingetjequote:Op donderdag 16 januari 2025 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoals gezegd vertelde hij me dat hij zich er achteraf wel schuldig om voelde.
Die vent was zwaar verslaafd, ook al zegt men dat je aan wiet niet verslaafd kunt raken.heb ik zelf gelukkig geen ervaring mee maar als je daar eenmaal serieus aan verslaagd bent heb je echt een uitdaging
![]()
![]()
owh ik heb dat gedaan. LOL. verhaal horen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wadlopen wil ooit een keer gaan doenDo what you love, love what you do!![]()
Op zich geen slecht plan.quote:I'm surrounded by morons!
Het klinkt toch niet goedquote:
Mizzezamy ging uit varen
Met haar woonboot naar zuid-laren Katwijk de Biesbosch![]()
![]()
Uiteindelijk is Katwijk ook gewoon de hoofdstad van ons universumquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk stroomt de Maas overal langs.![]()
![]()
Vertel! Veel zeehonden gezien?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik heb dat gedaan. LOL. verhaal horen?I'm surrounded by morons!
Ik ook.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wadlopen wil ooit een keer gaan doen![]()
![]()
bel dan ff dan ga ik wel meequote:Op donderdag 16 januari 2025 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wadlopen wil ooit een keer gaan doen![]()
![]()
Wanneer gaan we?quote:I'm surrounded by morons!
Harriesplainingquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd wel blij met jouw mansplaining![]()
![]()
Ze is niet hier, ze is niet daar, zij is naar Amerika!quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Het klinkt toch niet goed
Mizzezamy ging uit varen
Met haar woonboot naar zuid-laren Katwijk de Biesbosch
Zal straks eens kijken als ik wifi heb.quote:I'm surrounded by morons!
Yes!quote:I'm surrounded by morons!
Er liggen nog een paar hamsters van mij begraven in de duinen daar. Hoewel ik gok dat die nu wel helemaal zijn verteerdquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Katwijk ook gewoon de hoofdstad van ons universum![]()
Kwam de otter daar op af?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Er liggen nog een paar hamsters van mij begraven in de duinen daar. Hoewel ik gok dat die nu wel helemaal zijn verteerd♡♡♡♡![]()
Die zijn weer terug in de UI van een bepaalde userquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Er liggen nog een paar hamsters van mij begraven in de duinen daar. Hoewel ik gok dat die nu wel helemaal zijn verteerdHeerlijkquote:![]()
wat het idee was, we gingen (vanuit de kerk georganiseerd. oeh oeh christelijk). naja boeit niet voor het verhaal\quote:
met bus vol ofzo wat zit erin 40 man denk met kinderen etc. naar ergens in Friesland
Ok we zouden lopen naar een wadden eiland, al snel bleek de gids het ook niet meer wist. en je staat daar al halve meter in blubber he moet je je bedenken, we stonden toen ergens op een zand stuk nog met halve meter water en moesten door zeg maar van wtf kwam tot mijn nek enzo wel?
volgens mij was dat neit allemaal de bedoeling en uiteindelijk hebben we het terug gered naar begin punt. maar oei. zelfs hoewel we uit Katwijk komen en beetje mss zee kennen, dat ging rap wel. en zeker met kinders. oja swemvesten enzo waren er toen nog niet zo. laarzen aan mss. iedereen onderkoelt na afloop.Do what you love, love what you do!![]()
wadlopen is overrated. tenzij je halve meter in blubber wil staan.Do what you love, love what you do!![]()
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die zijn weer terug in de UI van een bepaalde user
[..]
Ik heb Hammy begraven in een luchtdicht plastic doosje, ik wilde niet dat hij opgegraven werd door een kat. Maar weet niet of dat verstandig was
Kree je snapt dat een verhaal met 40 mannen met kinderen een beetje klinkt als Ali Baba en de 72 maagden tochquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
wat het idee was, we gingen (vanuit de kerk georganiseerd. oeh oeh christelijk). naja boeit niet voor het verhaal\
met bus vol ofzo wat zit erin 40 man denk met kinderen etc. naar ergens in FrieslandDaar komt dus dat verhaal vandaag dat het water zich spreidequote:Ok we zouden lopen naar een wadden eiland, al snel bleek de gids het ook niet meer wist. en je staat daar al halve meter in blubber he moet je je bedenken, we stonden toen ergens op een zand stuk nog met halve meter water en moesten door zeg maar van wtf kwam tot mijn nek enzo wel?het wordt steeds beter
Wadwijk aan zeequote:volgens mij was dat neit allemaal de bedoeling en uiteindelijk hebben we het terug gered naar begin punt. maar oei. zelfs hoewel we uit Katwijk komen en beetje mss zee kennen, dat ging rap wel. en zeker met kinders. oja swemvesten enzo waren er toen nog niet zo. laarzen aan mss. iedereen onderkoelt na afloop.![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen
Ligt t wel
Zinvolle baan♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Werken ligt ook wel in mijn aard. Zolang ik iets kan betekenen voor de wereld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Ligt t wel
Zinvolle baan:')![]()
Ik ook niet en dat wil ik ook niet weten niequote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Ik heb Hammy begraven in een luchtdicht plastic doosje, ik wilde niet dat hij opgegraven werd door een kat. Maar weet niet of dat verstandig was
Of je moet hem in Katwijk begraven hebben dan wil ik het zeker wel weten![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Ligt t wel
Zinvolle baan![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel, na de nieuwe ijstijd in 600 jaar graven ze dat doosje op met hijskranen en zeggen ze... Vroeger leefden hier reuze knaagdieren. Die giganten van mensen moeten wel heel erg sterk geweest zijn zo'n dier in een bunker van plastic te plaatsen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Ik heb Hammy begraven in een luchtdicht plastic doosje, ik wilde niet dat hij opgegraven werd door een kat. Maar weet niet of dat verstandig wasLach met een schone bips![]()
je denkt veels te ver man????quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree je snapt dat een verhaal met 40 mannen met kinderen een beetje klinkt als Ali Baba en de 72 maagden toch
[..]
Daar komt dus dat verhaal vandaag dat het water zich spreidehet wordt steeds beter
[..]
Wadwijk aan zee
toen helemaal niet, heb het over toen ik mss 12-14 was he?
vond het vooral eng denk.Do what you love, love what you do!![]()
ja als je er aan likt.........quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, na de nieuwe ijstijd in 600 jaar graven ze dat doosje op met hijskranen en zeggen ze... Vroeger leefden hier reuze knaagdieren. Die giganten van mensen moeten wel heel erg sterk geweest zijn zo'n dier in een bunker van plastic te plaatsen.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree je snapt dat een verhaal met 40 mannen met kinderen een beetje klinkt als Ali Baba en de 72 maagden toch
[..]
Daar komt dus dat verhaal vandaag dat het water zich spreidehet wordt steeds beter
[..]
Wadwijk aan zee
Hahahahahahahaha Gast echt waar............... Lees je eigen tekst en zie mijn reactie. Ik zit hier voor mijn lol en niet omdat het moetquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
je denkt veels te ver man????
toen helemaal niet, heb het over toen ik mss 12-14 was he?
vond het vooral eng denk.![]()
net zoals ik het vandaag eng vond op hoogwerker te moeten staan en bedienen, gelijk al spijt van dat ik die cursus had gegedaan. lol omg.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: