Ik snap Michael wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lege zaal genot. En alleen maar expats verder. Bahrein geeft geen fuck om darts
Vervelende actquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze mokertrage Toylo is niet leuk
Blacked. Net als Dafne.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Gates. @:de_boswachter
Nooit van gehoord edoch HUpquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Pero. @:de_boswachter
Pero the pub playerquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Pero. @:de_boswachter
https://oche180.com/van-g(...)ub-player-after-win/quote:“It wasn’t a good game at all. Pero needs to be happy that he won one leg. Pero is not a good player. Pero is a pub player — we all know that.
“I’m not harsh — he is a lovely man but when you throw treble 12 for treble 20 then you need to go back to the dartboard.
“Did you ever see me do that? I can only blame myself, I didn’t play well.
“I’m the one to blame. But I made Pero look good today. Pero won a few legs and it feels like his birthday!
Wat een dom gelul. Bakt er zelf geen klote van vooralsnog. Die Pero gooit 82 gemiddeld, dat is niet heel goed maar ook niet bijzonder slecht.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pero the pub player
[..]
https://oche180.com/van-g(...)ub-player-after-win/
https://dartsnieuws.com/p(...)pmerking-af?twit=303quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Bakt er zelf geen klote van vooralsnog. Die Pero gooit 82 gemiddeld, dat is niet heel goed maar ook niet bijzonder slecht.
Sowquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Klompvoet nog ademt. @:de_boswachter
Dat is de Premier League al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:58 schreef The_Undertone het volgende:
De World Series of Darts is echt de grootste aids die er bestaat.
Beter kan dit circus niet worden samengevat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:01 schreef wimderon het volgende:
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.
Mark 'Maestro' Cleaverquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Mark Cleaver ziet er lichtelijk uit als een smerige pubdarter.
VVDV. Eerlijk maar ook nooit te beroerd toch een beetje backstabbing te doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:27 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rwen-cruciaal-najaar
Holmaatje VVDV mocht weer even z'n zegje doen.
Zo weer lekker de aderen dichtglibberen bij de Febo.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat hij die drie ging missen.
Clemens is precies hoe een Duitser eruit ziet als je chatgpt een typische Duitser laat tekenenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gadverdamme die Clemens is nog viezer en lelijker geworden, met zo’n gele pot gel door zijn haar
En hij was al vies en lelijk
Die kale plek op zijn achterhoofd maakt het afquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Clemens is precies hoe een Duitser eruit ziet als je chatgpt een typische Duitser laat tekenen
Dat mag.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Gerwen gaat hier geslacht worden
Kat op schoot, biertje in de mond, alles eropquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het broekje inmiddels laten zakken. Jullie ook?
Ik hoop op een spoedige verzoening tussen vGerwen en Klaassenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar is die hoer van een moeder ?
Vervelendste line-up in tijdenquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross Puha
Ik had gewoon naar bed moeten gaan
Ja welke soapserie draaiden ze daar doorheen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Geluid is weer eens kut op Viaplay.
het lot van in NL tegen Van Barneveld spelen. Je doet er niks aanquote:
Darten uit NL houden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
het lot van in NL tegen Van Barneveld spelen. Je doet er niks aan
Prijs heeft de bibberitusquote:Op zondag 14 september 2025 20:39 schreef Szura het volgende:
Die dikzak is al te vaak goed weggekomen dir toernooi, laat Prijs maar winnen
Dan moet je eens naar een techno feestjequote:Op zondag 14 september 2025 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
DJ Jean, De enige man die in een donkere zaal een zonnebril ophoudt
Het geluid wordt ook nog deels weggedraaid door de Britse uitzenderquote:Op zondag 14 september 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Amsterdams publiek weer ouderwets kansloos
Onsportief Nederlands kutpubliek. Maar ach wat zijn Koert, Sjaak en Vinnie toch positief.quote:Op zondag 14 september 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volg geen reet van dit kuttoernooi, maar god wat een beeld voor de eeuwigheid
[ x ]
https://x.com/i/status/1967315087728816635
Naja ze benoemen het voortdurendquote:Op zondag 14 september 2025 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onsportief Nederlands kutpubliek. Maar ach wat zijn Koert, Sjaak en Vinnie toch positief.
Daar heb je jezelf vooral mee, het is echt een heel leuk toernooi. Vooral met zo veel topspelers in vormquote:Op zondag 14 september 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volg geen reet van dit kuttoernooi, maar god wat een beeld voor de eeuwigheid
https://streamable.com/wbnusoquote:Op zondag 14 september 2025 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onsportief Nederlands kutpubliek. Maar ach wat zijn Koert, Sjaak en Vinnie toch positief.
Ja tis een toernooi wat niks voorstelt maar echt prima potjes gezien idd. Er zijn World Matchplays geweest waarop ik mindere wedstrijden zagquote:Op zondag 14 september 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb je jezelf vooral mee, het is echt een heel leuk toernooi. Vooral met zo veel topspelers in vorm
Krijg er Phil Taylor vibes van.quote:Op zondag 14 september 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://streamable.com/wbnuso
Dit ga ik ook in mijn eigen wedstrijdjes doen, denk ik. God, wat een moment
De World Matchplay was natuurlijk ook al heel goed. Met Littler, Rock, Wade in bloedvorm én Humphries, Price, R Smith, Clayton en Bunting in goede vorm heb je gewoon heel veel scorend geweld. Als vGerwen nu gaat rammen, gaan we richting één van de leukste WK’squote:Op zondag 14 september 2025 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja tis een toernooi wat niks voorstelt maar echt prima potjes gezien idd. Er zijn World Matchplays geweest waarop ik mindere wedstrijden zag
Vind je het gek met dat mongolenpubliek. Totaal geen respect, bah.quote:Op zondag 14 september 2025 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De blik van Luke na die 130-uitgooi van Van Gerwen is ook priceless. Wat een chagrijn
Ook wel grappigquote:
Tokkies gonna tokkie. Littler profiteert ook van de mongolische Britten.quote:Op zondag 14 september 2025 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat mongolenpubliek. Totaal geen respect, bah.
Remember de Decker tegen Littler op de GSODquote:Op zondag 14 september 2025 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat mongolenpubliek. Totaal geen respect, bah.
Tja, tuurlijk zijn die fluitjes vreselijk. Het is jammer dat ze mensen die dat doen niet direct naar buiten kunnen gooien. Maar goed, Littler moet niet zeuren. Hij speelt zo vaak in eigen land, dat hij doorgaans voordeel heeft op dit gebied.quote:
Die ligt al om 20u in bedquote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
@:dr_flash heeft dit uiteraard gemist. Die was net een kapsalon aan het vreten.
Darts trekt simpele zielen aan. Gelukkig maken wij fokkers daar geen deel van uit.quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Remember de Decker tegen Littler op de GSOD
Weet ie tenminste dat deze wél van hem isquote:Op zondag 14 september 2025 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zoe begint al een beetje de vormen van Van Gerwen te krijgen
Het is weekend dus hij heeft de kinderen.quote:Op zondag 14 september 2025 22:19 schreef Gretzl het volgende:
MVG met z’n dochtertje op het podium, sportmoment van het jaar
Heeft ze ook een bowlingbal hoofd?quote:Op zondag 14 september 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet ie tenminste dat deze wél van hem is
Tenenkrommende man. Is 70 maar doet alsof hij 12 is.quote:Op zondag 14 september 2025 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
DJ Jean, De enige man die in een donkere zaal een zonnebril ophoudt
En z’n zoon zat jankend op de bank bij balonnenman. MET DANK AAN DAPHNE EEN GESIN KAPOTquote:Op zondag 14 september 2025 22:19 schreef Gretzl het volgende:
Er moet nog een tjokvolle hypetrain bij die vanuit het niets 100+ gemiddeldes uit de mouw begint te schudden. En dan niet een type Cullen, Edhouse of Soots maar een nieuwe naam.quote:Op zondag 14 september 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De World Matchplay was natuurlijk ook al heel goed. Met Littler, Rock, Wade in bloedvorm én Humphries, Price, R Smith, Clayton en Bunting in goede vorm heb je gewoon heel veel scorend geweld. Als vGerwen nu gaat rammen, gaan we richting één van de leukste WK’s
Kilootje of 15 afgevallen al volgens mij.quote:Op zondag 14 september 2025 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
MvG oogt viesdun. Zo dun heb ik hem nog niet gezien sinds ie kaal naar heeft.
quote:Op zondag 14 september 2025 22:19 schreef Gretzl het volgende:
Gelijk iedereen testen op radiatie ziekte .quote:Op maandag 15 september 2025 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:powerloungen @:de_boswachter
Wie waren dat volgens jou de afgelopen jaren?quote:Op maandag 15 september 2025 01:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er moet nog een tjokvolle hypetrain bij die vanuit het niets 100+ gemiddeldes uit de mouw begint te schudden. En dan niet een type Cullen, Edhouse of Soots maar een nieuwe naam.
In 2024 Littler, in 2023 Rock, Cross is al een stukje langer geleden. De Sousa ergens tussendoor. Wellicht mis ik er nog wat @Alaphilippe_?quote:Op maandag 15 september 2025 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie waren dat volgens jou de afgelopen jaren?
Rock's doorbraak was officieel in 2022, na het WK2023 viel hij een beetje stil imo.quote:Op maandag 15 september 2025 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
In 2024 Littler, in 2023 Rock, Cross is al een stukje langer geleden. De Sousa ergens tussendoor. Wellicht mis ik er nog wat @:Alaphilippe_?
Bedoel je dan op het WK zelf? Want dan had je afgelopen WK Callan Rydz natuurlijk die volkomen uit het niks een fantastisch WK gooidequote:Op maandag 15 september 2025 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
In 2024 Littler, in 2023 Rock, Cross is al een stukje langer geleden. De Sousa ergens tussendoor. Wellicht mis ik er nog wat @:Alaphilippe_?
Ik bedoelde meer hypetrains die nog niks of niet veel prijzen gewonnen hadden voor het WK, maar in de maanden in aanloop wel de hoge gemiddeldes aan elkaar regen. Anders kom je inderdaad in de categorie Zwaan, Springer etc. terecht.quote:Op maandag 15 september 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rock's doorbraak was officieel in 2022, na het WK2023 viel hij een beetje stil imo.
2023 was natuurlijk het definitieve jaar van Humphries.
2019/20 was de 'what could've been' van Jeffrey de Zwaan.
Hoort natuurlijk ook bij een mooi WK, maar die zag echt niemand aankomen.quote:Op maandag 15 september 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel je dan op het WK zelf? Want dan had je afgelopen WK Callan Rydz natuurlijk die volkomen uit het niks een fantastisch WK gooide
Ah duidelijk. Daar zie ik Littler niet eens onder vallen eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2025 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer hypetrains die nog niks of niet veel prijzen gewonnen hadden voor het WK, maar in de maanden in aanloop wel de hoge gemiddeldes aan elkaar regen. Anders kom je inderdaad in de categorie Zwaan, Springer etc. terecht.
Vergeet niet dat Littler voor het WK van 2024 geen Tourkaart had en zijn tijd vulde met Modus en WDF. Kort voor dat WK ging hij pas als echt een malle gooien.quote:Op maandag 15 september 2025 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Daar zie ik Littler niet eens onder vallen eigenlijk.
Wellicht van Veen of Schindler
Nee dat bedoel ik eigenlijk, rond Littler was er weinig hype voor het WK begon, wel van ‘dat jochie is echt heul goed!!’, dat ie wellicht de derde ronde zou halen was geen verrassing, maar vooraf zag niemand hem echt heel ver raken.quote:Op maandag 15 september 2025 18:52 schreef wimderon het volgende:
Vergeet niet dat Littler voor het WK van 2024 geen Tourkaart had en zijn tijd vulde met Modus en WDF. Kort voor dat WK ging hij pas als echt een malle gooien.
Niet de schuld van dat meisje, maar de schuld van een opvoeding vol met slechte gewoonten zoals kinderen volstouwen met vet en suikerrijk voedsel. Schuld van Maikuuuul en Ballonmanneuker.quote:Op maandag 15 september 2025 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stront pens.
Oom Vincent doet ook NIKS.quote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet de schuld van dat meisje, maar de schuld van een opvoeding vol met slechte gewoonten zoals kinderen volstouwen met vet en suikerrijk voedsel. Schuld van Maikuuuul en Ballonmanneuker.
nee ben op vakantiequote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
@:dr_flash heeft dit uiteraard gemist. Die was net een kapsalon aan het vreten.
Boh, in mijn nieuwe appartement darten kijken met FOK! erbij. #huiskamerfoto #viaplaydartsquote:Op zondag 14 september 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik val in herhaling, maar echt een waanzinnig toernooi. In december gaan we ruim drie weken lang onder de kleedjes zitten met hand in de broek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |