quote:Op maandag 20 januari 2025 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik moest er toch zijn omdat ik dit wil proberen.
[ afbeelding ]
Gooi jezelf weg smeerlapquote:Op maandag 20 januari 2025 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent een walgelijke papzakquote:Op maandag 20 januari 2025 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah ik keek voorheen altijd alleen maar het WK.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Velen in DRT kijken toch een (gratis) stream? Ik dacht jij bent een echte fan, zag je tekeningen laatst nog daar.
Duitse braadworst foodtrucks zou in Nederland ook normaal moeten zijn naast de oliebollenkraam en de loempiaboer.quote:
Desalniettemin leuk dat je even komt koekeloeren.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nah ik keek voorheen altijd alleen maar het WK.
En nu was ik ook erg druk in die periode dus het kwam er sowieso niet van om te kijken.
Als je een plastic zak opeet krijg je nog meer voedingsstoffen binnen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staan die er nog niet bij de festivals? Zo'n hippe. Pak je kans.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitse braadworst foodtrucks zou in Nederland ook normaal moeten zijn naast de oliebollenkraam en de loempiaboer.
Hoe denk jij dat ze het label E bij de nutriscore zijn ontlopen?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je een plastic zak opeet krijg je nog meer voedingsstoffen binnen.
Heb je dan helemaal geen opvoeding gehad?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:14 schreef Caland het volgende:
Ik kan de krokandellen bij de Aldi ten zeerste aanraden. Ook geschikt voor de airfryer.
Dit even ter info @:ggmm @:yvonne @:onlogisch
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:14 schreef Caland het volgende:
Ik kan de krokandellen bij de Aldi ten zeerste aanraden. Ook geschikt voor de airfryer.
Dit even ter info @:ggmm @:yvonne @:onlogisch
Lekker man, is gewoon precies een viandel maar dan goeiekoper.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen opvoeding gehad?
Schaam je ogen uit je kop, speknek.
krokandellenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar google je in godsnaam op om hier op uit te komen?
Klim jij er veilig via de bijrijderskant uit als je op de vluchtstrook komt te staan met pech?quote:
100gr suiker ipv 200grquote:Op maandag 20 januari 2025 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat ze het label E bij de nutriscore zijn ontlopen?
BOERENKOOLquote:Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |