Stoppen ze er niet gewoon minder in een zakje voor dezelfde prijs? Je had bij de Albert Heijn altijd al 'simpele' en luxere. Anders kan je altijd nog naar de Lidl of Kruidvat.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:02 schreef KingRoland het volgende:
nee geen nasi goreng paaseitje geproefd, al moet ik zeggen dat ik dit jaar de paaseitjes over ga slaan. De prijzen voor een zakje melkchocolade paaseitjes kost al gauw 3 euro bij de Appiedie waren iets van 1,50 ofzo
Ja dat ook. Betreft die simpele en luxere varianten.. die zouden dan ongeveer 4 of 5 euro ofzo kosten? en dat is ook zo een klein zakje, dan liever naar lidl of kruidvat indd.quote:Op maandag 20 januari 2025 01:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stoppen ze er niet gewoon minder in een zakje voor dezelfde prijs? Je had bij de Albert Heijn altijd al 'simpele' en luxere. Anders kan je altijd nog naar de Lidl of Kruidvat.
Op naar de aldi!quote:Op maandag 20 januari 2025 01:02 schreef KingRoland het volgende:
nee geen nasi goreng paaseitje geproefd, al moet ik zeggen dat ik dit jaar de paaseitjes over ga slaan. De prijzen voor een zakje melkchocolade paaseitjes kost al gauw 3 euro bij de Appiedie waren iets van 1,50 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
100gram repen, flikkers
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2025 09:21:05 ]
Bruin volkoren, rosbief/kaas. Ik zal niet over eventuele spataderen beginnen.quote:
Ik ga vanmiddag naar Mufasa.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:04 schreef Caland het volgende:
Inheritance
3.9/10
@:ggmm @:onlogisch @:pisces29 @:maxi-mus @:scrummie @:yvonne @:knetterkrankjorum zie review
Die vond ik wel aardig, maar meer omdat het jeugdsentiment is.quote:
Ik heb ook Vuegenot.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond ik wel aardig, maar meer omdat het jeugdsentiment is.
Hebben voor de wintermaanden zo'n Vue abonnement genomen (VueGoden) dus ik zal met enige regelmaat recensies droppen!
Gisteren dus naar die bovengenoemde sneak preview geweest. Een deel liep in de pauze weg (lol)quote:
Nichtje is jarig en die wilde hier graag heen, samen met een vriendin van haar.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met je neefje neem ik aan
Veel plezier samen
Je bent een goed mensquote:Op maandag 20 januari 2025 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nichtje is jarig en die wilde hier graag heen, samen met een vriendin van haar.
Hallo GMGMquote:Op maandag 20 januari 2025 13:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, Je-Style is er gewoon
Hallo @:JR-Sryle-93
Oh ik kijk geen darts meer sinds het naar dat Viaplay is gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben je gemist tijdens PDC WK 2025!
Gladiator 2 al gezien?quote:Op maandag 20 januari 2025 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nichtje is jarig en die wilde hier graag heen, samen met een vriendin van haar.
Maar dit lijkt mij een film die ik zelf ook nog wel acceptabel vind.
Ja uiteraard dat ben ik wel verplicht, toen hij net uit was gekeken. En best van genoten hoewel het natuurlijk niet goed is.quote:
Ik beleefde dit echec op een soortgelijke manier.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat @:Scrummie de fout in was gegaan. Toen scrollde ik omhoog
Ik dacht (hihi) er nog aan om de zin anders te formuleren omdat ik ergens wel het vermoeden had dat iemand hiermee op de proppen zou komen.quote:
Neem je eigen bestek mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:09 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 weken naar Amsterdam. Kent iemand nog een goede sushitent daar???
@:Tarado
@:Kingroland
@:Smoofie
En als je postzegels steeds nog duurder maakt omdat men te weinig verstuurt versterk je het effect alleen nog maar meer.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
PostNL zag het dus niet aankomen dat alleen boomers nog kerstkaarten sturen.
Dramaandag.
quote:Op maandag 20 januari 2025 08:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Op naar de aldi!Hebben ze je toch mooi naar de winkel gelokt met de misleidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
100gram repen, flikkers
[ afbeelding ]
Ik moest er toch zijn omdat ik dit wil proberen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze je toch mooi naar de winkel gelokt met de misleiding
Ben wel eens uit eten genomen bij eentje in de Nieuwmarktbuurt alleen vergeten hoe die heet. Type restaurant, geen vreetschuurtje. Niet dat je er zo wat aan hebt.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:09 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 weken naar Amsterdam. Kent iemand nog een goede sushitent daar???
@:Tarado
@:Kingroland
@:Smoofie
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik moest er toch zijn omdat ik dit wil proberen.
[ afbeelding ]
Velen in DRT kijken toch een (gratis) stream? Ik dacht jij bent een echte fan, zag je tekeningen laatst nog daar.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik kijk geen darts meer sinds het naar dat Viaplay is gegaan.
Heeft hij wel maar hij wil geen banquote:Op maandag 20 januari 2025 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Wel jammer dat @:Kingroland geen suggestie voor mij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |