Ja, vond je dat grappig?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:25 schreef Lemmeb het volgende:
Hard gelachen om al die feestende islamofascistische geitenneukers die dolblij waren dat er 735 moordenaars en verkrachters terug naar hun sneue, kapotgeschoten ruïnes worden gestuurd.
Ik snap er eigenlijk helemaal niks van.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef Cuendillar het volgende:
Ja, vond je dat grappig?
Ze hebben net de oorlog tegen Israël gewonnen. (Jazeker. Zij meten met andere maten dan wij.)
Ik zou in hun situatie ook zielsgelukkig zijn. Ze krijgen 735 moordenaars en verkrachters terug, of in hun termen: veteranen die hun kunnen trainen in het vak!
"We are not in decent places."quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
Een beetje fatsoenlijk land had denk ik gezegd "Nee, hou die maar, die hoeven we niet"
Net zo hard gelachen als wat je altijd doet als er genocide plaats vindt zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:25 schreef Lemmeb het volgende:
Hard gelachen om al die feestende islamofascistische geitenneukers die dolblij waren dat er 735 moordenaars en verkrachters terug naar hun sneue, kapotgeschoten ruïnes worden gestuurd.
Nog een keer hard gelachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef Cuendillar het volgende:
Ze hebben net de oorlog tegen Israël gewonnen.
Uit geen enkele realistische, rationeel bepaalde maat kan volgen dat "ze net de oorlig tegen Israël gewonnen hebben".quote:(Jazeker. Zij meten met andere maten dan wij.)
Wordt gewoon weer bommen- en kanonnenvoer voor Israël, zodra ze het karwei verder afmaken.quote:Ik zou in hun situatie ook zielsgelukkig zijn. Ze krijgen 735 moordenaars en verkrachters terug, of in hun termen: veteranen die hun kunnen trainen in het vak!
Genocide? Waar heb je het over. Er is helemaal geen sprake van genocide in Gaza.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Net zo hard gelachen als wat je altijd doet als er genocide plaats vindt zeker?
Echt te walgelijk voor woorden.
Owh?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ja, vond je dat grappig?
Ze hebben net de oorlog tegen Israël gewonnen. (Jazeker. Zij meten met andere maten dan wij.)
Ik zou in hun situatie ook zielsgelukkig zijn. Ze krijgen 735 moordenaars en verkrachters terug, of in hun termen: veteranen die hun kunnen trainen in het vak!
Volgens jullie pro-genocide figuren die keihard staan te lachen bij het vernietigen van heel Gaza niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Genocide? Waar heb je het over. Er is helemaal geen sprake van genocide in Gaza.
Israel is idd geen decent place.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:59 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
"We are not in decent places."
Kletspraatjes. Volgens de feiten is er juist helemaal geen genocide bezig in Gaza. Gewoon allemaal geitenneukersgeleuter, niks meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens jullie pro-genocide figuren die keihard staan te lachen bij het vernietigen van heel Gaza niet.
Volgens de feiten wel.
Ze rekruteren nieuwe strijders als je de berichten moet geloven. Zodra de gijzelaars terug zijn kan dat akkoord de prullenbak inquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hamas van deze aardbodem verdwijnt, maar ik heb het dan ook niet zo op terroristen die aanslagen op burgers plegen.
Ja joh, kwestie van tijd voordat het weer los gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze rekruteren nieuwe strijders als je de berichten moet geloven. Zodra de gijzelaars terug zijn kan dat akkoord de prullenbak in
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze rekruteren nieuwe strijders als je de berichten moet geloven. Zodra de gijzelaars terug zijn kan dat akkoord de prullenbak in
Kwestie van tijd voor Israel weer helemaal los gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja joh, kwestie van tijd voordat het weer los gaat.
Ah gossie, zakdoekje nodig? Niet getreurd, er komen weer heel wat Hamasstrijders terug die vast en zeker weer gaan proberen een paar Joodse burgers te verminken/af te slachten uit naam van de religie van de vrede.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Owh?
Bedoel je dat ze blij zijn omdat de genocide voorbij is? Omdat hun hele land volledig kapot gemaakt is, hun land letterlijk helemaal niets meer heeft? En dat ze nu dus blij zijn omdat die walgelijke oorlog en genocide gestopt zijn? Wellicht daarom???
Echt ongelofelijk hoe dom pro-genocide mensen zijn....![]()
Ik stel voor dat we dit de grote genocide op Hamas noemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Kwestie van tijd voor Israel weer helemaal los gaat.
Israel wil de gijzelaars hebben en gooit dan direct weer de bommen los. Kun je op wachten.
Ik zou niets liever dan met je meelachen.quote:
De Palestijnen hanteren geen realistische, rationeel bepaalde maat.quote:[..]
Uit geen enkele realistische, rationeel bepaalde maat kan volgen dat "ze net de oorlig tegen Israël gewonnen hebben".
Nee.quote:Wordt gewoon weer bommen- en kanonnenvoer voor Israël, zodra ze het karwei verder afmaken.
Dit kun je ook niet winnen, ze leven daar in Gaza met maar 1 doel: dood en verderf zaaien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:29 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik zou niets liever dan met je meelachen.
[..]
De Palestijnen hanteren geen realistische, rationeel bepaalde maat.
Dat is een les die wij nog moeten leren. De Afghang en nu het verlies van Israël tegen de Palestijnen en tegen Iran. /zij hebben gewonnen - omdat zij kunnen wat Israël niet kan. Oorlog voeren zonder restricties. Ze voeden hele generaties op met haat, dat is iets waar wij niet bij kunnen met ons verstand en daarom delven we telkens weer het onderspit.
Ik had goede hoop dat Israël ons de weg had kunnen wijzen naar een effectieve bestrijding van deze barbaarse menselijke eigenschap, maar ook zij kunnen dat niet. Zoals de Taliban al zei: Zij hebben de technologie, maar wij hebben de tijd. En dat is waarheid gebleken.
Dus blijf lachen... blijf dansen. Ik weet echt niet meer of we de vulkaan die de menselijke barbaarsheid heet, nog op tijd kunnen ontvluchten.
[..]
Nee.
Ze zullen het karwei niet afmaken.
Dan hadden ze dat namelijk nu wel gedaan, na de grootste moord op joden sinds de Tweede Wereldoorlog. Maar dat hebben ze dus niet kunnen doen.
quote:Israel has not yet received the list of the hostages as of Saturday evening to be released by Hamas on Sunday.
Prime Minister Benjamin Netanyahu said that Israel "will not move forward with the outline [of the deal] until we receive the list of hostages to be released, as agreed upon.
Niemand zit te wachten op Hamas, hoe vaak moeten mensen dat aan jou wel niet vertellen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah gossie, zakdoekje nodig? Niet getreurd, er komen weer heel wat Hamasstrijders terug die vast en zeker weer gaan proberen een paar Joodse burgers te verminken/af te slachten uit naam van de religie van de vrede.
Gaan ze sowieso wel doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:29 schreef Cuendillar het volgende:
Nee.
Ze zullen het karwei niet afmaken.
Dan hadden ze dat namelijk nu wel gedaan, na de grootste moord op joden sinds de Tweede Wereldoorlog. Maar dat hebben ze dus niet kunnen doen.
Niemand zit op Hamas te wachten zeg je? Hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op Hamas, hoe vaak moeten mensen dat aan jou wel niet vertellen?
Echt ongelofelijk.
Owh en Israel probeert ten 1e de Palestijnen te vermoorden en verminken. Je draait de zaken weer om.
[..]
Gaan ze sowieso wel doen.
Israel voert al vele tientallen jaren terreur uit op de Palestijnen. Dat is niet gestopt of anders geworden sinds Hamas is ontstaan en ook niet anders sinds 7 okt.
Israel is al tientallen jaren bezig, waarom zouden ze dan nu ineens wel braaf en vredig zijn? Dat zijn ze letterlijk nog nooit geweest. Dus dat gaan ze ook nu niet doen, sowieso van niet.
Laten we het in Godsnaam hopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Kwestie van tijd voor Israel weer helemaal los gaat.
Israel wil de gijzelaars hebben en gooit dan direct weer de bommen los. Kun je op wachten.
Ik ben bekend met de Duitse genocides (meervoud).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou dan lijken mij onze duitse vrienden een beter voorbeeld, want die hebben wel wat kudo's verdiend op het gebied van genocideren. Die hebben het bijna uitgevondenzou je wel mogen zeggen.
Ik zie hier bijvoorbeeld een linkje van onze destijds Nederlandse voorraad Joden en daarvan kon slechts 1 kwart het navertellen. 75% succesrate dus. Dat zijn wel even andere getallen dan Israel nu met hun pietluttige 1,9%Dus als er mensen zijn die de Joden met nazi's willen vergelijken op het gebied van genocide, dan dis je toch wel even het destijds duitse regiem
![]()
https://www.annefrank.org(...)toffers-west-europa/
Daarnaast heb ik even de definitie van genocide opgezocht:
[..]
De ontzegging van het recht van bestaan van een gehele menselijke groep.........![]()
Tja, wie zouden in deze situatie nou vinden dat de Joden of de Palestijnen helemaal niet meer mogen bestaan![]()
![]()
![]()
Jammergenoeg is daar door beide partijen veel te weinig duidelijkheid over gegeven, dus ik vind het een lastige hoor
Goed nieuws, hopelijk houden we de hand op de knip en steunen we geen volk dat terreur verheerlijkt. Geen cent naar Gaza aub.quote:
Hamas breekt het akkoord dus nu al. En het is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:39 schreef Cuendillar het volgende:
Hamas has not provided Israel list of hostages for release Sunday
https://www.jpost.com/breaking-news/article-838114
[..]
Nee? Ik heb nog niemand gezien die dat gezegd heeft.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:47 schreef damsco het volgende:
Niemand zit op Hamas te wachten zeg je?
Dus jij bent aan het juichen als de genocide weer losbarst?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:10 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Laten we het in Godsnaam hopen.
Nee, niemand trapt er in. Behalve de genocide liefhebbers hier op FOK die denken dat de oorlog op 7 okt begon.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:26 schreef havanagila het volgende:
Duh, na 7 okt is er niemand die nog in het "oorlog uitlokken en dan zielig doen" truukje trapt.
Op wat fanatiekelingen na....
Precies....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de Duitse genocides (meervoud).
Ik reageerde op jouw post, een post met een alles bepalende som. Dat de voor Europa meest bekende genocide oneindig veel dodelijker was is mij ook bekend. Ik heb toevallig gisterenavond nog de 'docu' 'Ganz Normale Männer - Der 'Vergessene Holocaust' gekeken. Ik vind het een aanrader voor iedereen en speciaal voor @:cuendillar vanwege zijn vele posts over denazificatie.
We kennen diverse genocides die een stuk minder dodelijk zijn dan het sterfte percentage in Gaza. Percentage is niet alles bepalend, dit betekent niet dat er in Gaza dus een genocide is hoor, zie verderop in de post.
Je haalt het begrip holocaust er bij. De term holocaust staat als volgt in onze Nederlandse strafwet, artikel 3 internationale misdrijven.
Hij die met het oogmerk om een nationale, etnische of godsdienstige groep, dan wel een groep behorend tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk, als zodanig te vernietigen:
1 leden van de groep doodt;
2 leden van de groep zwaar lichamelijk of geestelijk letsel toebrengt;
3 opzettelijk aan de groep levensomstandigheden oplegt die op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging zijn gericht;
4 maatregelen neemt, welke tot doel hebben geboorten binnen de groep te voorkomen; of
5 kinderen van de groep onder dwang overbrengt naar een andere groep
Zoals je ziet is het geen vereiste om een groep volledig uit te roeien (dat was in Joegoslavie ook niet het geval). Rusland heeft duizenden kinderen uit Oekraïne naar Rusland overgebracht en dat is een van de punten waarom Rusland van genocide wordt verdacht, niet eens zo zeer dat ze alle burgers die ze vinden tegen een muur zetten. Israel haalt geen kinderen uit Gaza naar Israel. Waar het wel op lijkt is dat infrastructuur, gebouwen, woningen en scholen bewust zoveel mogelijk gesloopt worden om het toekomstige leven te 'frustreren'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |