Altijd mooi hoe die even in het topic komt schijten en dan weer weg is, net een meeuwquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef havanagila het volgende:
[..]
En dat zonder enige aanleiding. Tegen een totaal onschuldige vredelievende groep mensen.
Als je begint dan is er idd geen aanleiding.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef havanagila het volgende:
[..]
En dat zonder enige aanleiding. Tegen een totaal onschuldige vredelievende groep mensen.
Feiten zijn hard voor de pro-genocide groepquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe die even in het topic komt schijten en dan weer weg is, net een meeuw
Genocide - verzetgroep van de groep waar een genocide op zou worden gepleegd wordt alsmaar groter...quote:
Ik hoop dat Hamas van deze aardbodem verdwijnt, maar ik heb het dan ook niet zo op terroristen die aanslagen op burgers plegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Feiten zijn hard voor de pro-genocide groep
Dit lijkt mij bij uitstek een zaak voor meester Frank Visser. Burenruzies over de erfgrens is zijn specialiteit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:10 schreef Nexum het volgende:
De minuut dat ze over de Gaza grenzen moeten gaan bemiddelen zijn we weer terug bij af. Dit akkoord gaat net zoals de Oslo akkoorden een grandioze flop worden.
Palestina’s beste zet is het onderdrukken van Hamas en instemmen met de voorwaarden voor het garanderen van 0 wapensmokkel vanuit en naar Gaza. Daarmee krijgen ze hoogstwaarschijnlijk nooit volledig zelfbestuur maar hoeven er iig niet weer meer slachtoffers te vallen.
Tis nog maar de vraag in hoeverre het ‘’meest morele leger ter wereld’’ zich gaat houden aan de afspraken. Palestijnen zijn wel vaker zonder goede aanleiding bruut neergeslagen, beschoten of vermoord zonder dat soldaten hiervoor bestraft zijn.
Isral moet het annexeren?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dezelfde rechten als koloniserende joden
Is een gebied officeel annexeren een vereiste om alle inwoners dezelfde rechten en plichten te geven en kan het daarom niet in Jerusalem of gebied C?quote:
Doe deze som eens bij de Joegoslavi oorlog van 1992-1995quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:50 schreef Tengano het volgende:
Genocide van Israel
40.000 geslaagde genocide slachtoffers op
2,1 miljoen vredelievende mensen totaal
40.000 / 2.100.000.000 * 100% = 1,9% genocide in totaal
En daar hebben ze dan nota bene meer dan 1 jaar de tijd voor gehad!
Wat een enorme faal deze genocide!!!
Israel kunnen we dus ook niet meer serieus nemen met hun zogenoemde 'genocide'
Dat klopt joden hebben meer rechten in Palestijnse gebieden terwijl ze uit Polen en de rest van de wereld komen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zijn geen Isralirs, dus dat kan niet. Sommigen wonen ook in gebieden waar Isral geen controle over heeft. Joden hebben ook niet dezelfde rechten als Palestijnen in die gebieden.
Hoe? Nu in normaal begrijpelijke taal.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Genocide - verzetgroep van de groep waar een genocide op zou worden gepleegd wordt alsmaar groter...
Dat kan niet he
Of, ik roep maar iets heel geks: stoppen met plegen van aanslagen op Isral en haar burgers. Maar wellicht is dat wel teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Of gewoon ophouden te bestaan.. Of zich houden aan internationaal recht .. Kies maar.
Ahum?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hamas van deze aardbodem verdwijnt, maar ik heb het dan ook niet zo op terroristen die aanslagen op burgers plegen.
Echt... Stop met je kop in het zand steken....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Of, ik roep maar iets heel geks: stoppen met plegen van aanslagen op Isral en haar burgers. Maar wellicht is dat wel teveel gevraagd.
Hamas is het vast met je eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt... Stop met je kop in het zand steken....
Isral is de agressor. Isral begint met aanvallen.
Dus wat dacht je van Isral moet stoppen.
Je bedoelt de talking points van Hamas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk negeer je alle feiten.
Laat me je iets vertellen over joden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat klopt joden hebben meer rechten in Palestijnse gebieden terwijl ze uit Polen en de rest van de wereld komen.
Nee hoor, ook Poolse Joden hebben hun oorsprong in de Levant. Dat men door vervolging in Europa richting Oost-Europa is verdreven en daar generaties hebben gewoond, veranderd daar niets aan. Een Marokkaanse familie die al drie generaties in Nederland woont blijft ook Marokkaans in origine.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat klopt joden hebben meer rechten in Palestijnse gebieden terwijl ze uit Polen en de rest van de wereld komen.
Ahh, een rechter doet niet wat de pro-Palestijnse activisten willen en meteen betreft het een 'zionist'.quote:
Nou dan lijken mij onze duitse vrienden een beter voorbeeld, want die hebben wel wat kudo's verdiend op het gebied van genocideren. Die hebben het bijna uitgevondenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:50 schreef opgebaarde het volgende:
Doe deze som eens bij de Joegoslavi oorlog van 1992-1995
De ontzegging van het recht van bestaan van een gehele menselijke groep.........quote:Genocide (of volkerenmoord of volkenmoord) is een misdrijf in het internationale recht dat door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in Resolutie 96(1) omschreven werd als 'de ontzegging van het recht van bestaan van een gehele menselijke groep.'
https://nl.wikipedia.org/wiki/Genocide
735 nieuwe doelen voor de luchtmacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:25 schreef Lemmeb het volgende:
Hard gelachen om al die feestende islamofascistische geitenneukers die dolblij waren dat er 735 moordenaars en verkrachters terug naar hun sneue, kapotgeschoten runes worden gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |