SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat wil je helemaal nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet al zoveel, ga van mijn rug af
Dat je van mijn rug af gaat?quote:
TGIF !!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij m'n pleurisherrie.
En blijkbaar woont het oeuvre van Katy Perry in m'n hoofd. Ik weet ook niet waarom.
Het gaat niet over Wasberen he, maar over Cavia's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het gaat niet over Wasberen he, maar over Cavia's.
Racoon is ook een lekker bandje, maar ik kan Nickle For Goodbye echt niet meer horenOceaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Beetje 9-5 werken tot je dood bent?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef rival het volgende:
We zijn hier vanwege een chemische reactie en hebben verder geen enkel nut of doel.
Dat is toch juist de meest rustgevende gedachte die er is?
Die is wel mooi jaaquote:
Ik las doofquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje 9-5 werken tot je dood bent?
Weet je wat ook een geruststellende gedachte is?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef rival het volgende:
We zijn hier vanwege een chemische reactie en hebben verder geen enkel nut of doel.
Dat is toch juist de meest rustgevende gedachte die er is?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het gaat niet over Wasberen he, maar over Cavia's.
Racoon is ook een lekker bandje, maar ik kan Nickle For Goodbye echt niet meer horenCavia'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
FIREWORKKKKKKKKKquote:
9 uur beginnen zou ik wel fijn vindenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje 9-5 werken tot je dood bent?
De geruststelling dat m'n fuckups ķķk vergeten worden is wel een fijne ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook een geruststellende gedachte is?
Dat over 100 - 200 jaar niemand je meer herinnert, hangt er een beetje vanaf of je kinderen hebt en wat je gedaan hebt in deze wereld enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |