Geen idee. Ik zag het laatst ook toen ik eens keek of ze nog wat interessant hadden met cashback. Snapte sr even weinig van en ook geen zin gehad om me erin te verdiepen. Gebruik scoupy toch nooit meer en dat is mede nadat ze samengegaan zijn met Woolsocks.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dat voor nonsens met die stockpoints bij Scoupy? Ze hebben al nauwelijks meer volledige cashbacks maar dit slaat alles
Ik gebruik nog altijd de reefsafe vegan zonnebrand van Lidl, geen klachten over. de factor 50 variant houdt evenaar zon prima tegen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef Hupje het volgende:
Euroclix loont nu echt niet meer voor het lezen van e-mails, jammer.
Misschien is het oude voorraad, maar de zonnebrandcrème is nu met 60% korting bij Kruidvat. Scheelt dus behoorlijk wat (en heel eerlijk, ik koop niet elk jaar nieuwe dus ook al is dit van vorig jaar, dan nog vind ik het prima).
Oja, en ook OralB tandpasta 2+3 gratis.
Goede score!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:00 schreef fietsmiep het volgende:
Afgelopen zondag had ik mazzel, bij Lidl veel dingen in de 25 ct bak. Gekocht ravioli met salami vulling, 2 soorten kaas (o.a een italiaanse harde kaas normaal 5 euro), pakje braadworsten (Beierse week) en een zakje spätzle. Deze week dus even improviseren met etenswaar die we normaal neit zo snel kopen. Wel leuk om het zo een keer uit te rpoberen. Vanavond eten we de ravioli.
Oh ja bij de kassa zeggen ze soms dat je maar 2 produkten met zo'n afprijzing mee mag nemen, bij de zelfscannenr pakt iet het wel met 5 x 25 ct.
Brood zie ik bij ons bijna nooit meer afgeprijsd, dat haal ik meestal bij AH.
Inderdaad slim om dan apart af te rekenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goede score!
Als wij samen boodschappen doen bij de Lidl en we hebben zo’n gelukje met die spullen uit de bak van 25 cent dan rekenen we apart af, dan horen we gewoon even niet bij elkaar.
Die Spätzle uit de koeling kun je prima invriezen, net als de braadworsten, de ravioli en de harde kazen in stukken (of al meteen geraspt en een beetje los om makkelijk een portie te pakken).
Gewoon niet meer kopen toch, lijkt me?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Aldi is mijn melkchoclade alweer in prijs verhoogd, in februari was het al verhoogd naar ¤3,99 en afgelopen week was het opeens ¤4,49. In een paar jaar bijna in prijs verdubbeld.
Alternatieven zijn nog duurder en minder lekker.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kopen toch, lijkt me?
..maar wel lekker!quote:Op donderdag 24 april 2025 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Melkchocolade is toch geen noodzakelijkheid?
God ja, vertel mij watquote:Op donderdag 24 april 2025 16:36 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
..maar wel lekker!
Hier nauwelijks last van prijsverhogingen gelukkig
Soms wel!quote:Op donderdag 24 april 2025 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Melkchocolade is toch geen noodzakelijkheid?
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:04 schreef fietsmiep het volgende:
Bij AH gaan diverse artikelen uit het assortiment, daardoor zijn er kortingen van 70% en 90 %.
Vorige week had ik een fietskabelslot met 90 % korting voor 1,49.
Nu ook wat food-artikelen, deze week.
Niet elke AH heeft deze afrpijzingen maar het is de moeite waard om evne rond te kijken.
Kijk ook even op Pepper. https://nl.pepper.com/aan(...)tingen-tot-90-354227
Ik heb zelf o.a AH drop (zonder suiker) voor 47 ct gekocht en een luxe Fentimans tonic voor 40 ct.
Ik zag vandaag heel veel in de actierekken liggen waar opeens een 30%sticker op zat. Helaas geen koffiebonen hier, echt goeie score!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond in de afprijsrekken bij Aldi kikozakken biologische koffiebonen voor 10 euro. Dat is best een prima prijs tegenwoordig dus ik kocht 4 zakken. De koffie werd goedgekeurd door mijn vriend dus vandaag haalde ik nog wat. Vandaag kostten ze maar 7 euro dus ik heb nu 16 kilo koffie in huis
Ik zag de potten taugé daar ook staan. Die zijn er deze week weer maar in het actie van de week schap is de prijs hoger dan in het afprijsschap.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag vandaag heel veel in de actierekken liggen waar opeens een 30%sticker op zat. Helaas geen koffiebonen hier, echt goeie score!
Hier wel sushi-azijn, koekjes, potten tauge en veel pakken thee van Zonnatura met die stickers mee kunnen nemen.
Bij ons was de WD40 2 euro, vond ik ook al een koopje. Fietskabelsslot was met 90 % korting 1,49, in een ander filiaal gewoon 14,95.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Klopt.
Gisteren bij een filiaal 6 busjes WD40 gekocht voor 80ct per stuk en twee scharen voor 19ct per stuk. 90% korting.
Vandaag 4 pakken printerpapier voor 60ct per pak a 500 vel bij een andere AH. Eveneens 90% korting.
Kortingen wisselen per filiaal, zowel qua hoogte als aanwezigheid van überhaupt korting. De een heeft wel korting en een ander filiaal totaal niet.
Kruidverkoop is overal, aanbod verschilt wel per filiaalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:24 schreef Hupje het volgende:
Bij Kruidvat (in ieder geval mijn filiaal) hebben ze nu 75% korting op alles in de kortingsrekken. Er lagen best wat dingetjes in die ik voor weinig wel wilde hebben (bijv een travel naaisetje voor 62 cent).
Nee alleen de overstap om het ergens anders te gaan kopen (duitsland). En anders in te kopen, dus niet meer op basis van "ik heb zin in kip" maar "wat is er betaalbaar, is er nog iets afgeprijsd?"quote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef bloempje-moi het volgende:
De Lavazzakoffie was vorige week 5,49 en nu 5,99 bij AH. Vorig jaar was het 3,49. Misschien toch maar eens van de koffie afkicken, want hier word ik bloedchagrijnig van.
Hebben jullie al dingen opgegeven omdat het te duur is geworden?
Chocolade koop ik echt een stuk minder. Wat op zich dan weer niet zo heel slecht is.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef bloempje-moi het volgende:
De Lavazzakoffie was vorige week 5,49 en nu 5,99 bij AH. Vorig jaar was het 3,49. Misschien toch maar eens van de koffie afkicken, want hier word ik bloedchagrijnig van.
Hebben jullie al dingen opgegeven omdat het te duur is geworden?
Dank voor het delenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:40 schreef fietsmiep het volgende:
Er zijn 2 geld terugacties van Campina
https://static.scoupy.nl/CampinaAvonturenBoerderij/
De actiecode is: 1643-1578, deze is voor iedereen hetzelfde.
de andere actie: https://static.scoupy.nl/Breakfast-Checker/
Ik heb bij beiden gekocht en ingediend, en snel goedgekeurd.
Eerste gekozen voor 1 liter griekse yoghurt (3,39)
en bij de tweede voor kwark met een vleugje vanille 1 liter twv 3.69.
Lekkere gratis zuivel zo.
CashbackXLquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
God mensen, hoe heet die site nou waarvan je doorklikt naar andere sites (OA bol.com) en waar je dan geld spaart om (oa) weer bol.com bonnen mee te kopen? huppeldepup XL?
Ik heb gisteren hier de hele winkel afgespeurd en kwam helaas niks tegen, op een mango chutney na met 40% korting. Ook leuk, want die had ik nodig. Als avondeten hadden we 2 stoommaaltijden met 70% korting, daar was ik heel blij mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:48 schreef fietsmiep het volgende:
Ook nu nog zijn er her en der bij AH produkten met 90% korting, voor manlief speciaalbier (0.0) van 2,85 voor 29 ct, pakken Honig oosterse wraps van 4,45 voor 45 ct. Ook Bonne Maman (jam en pindakaas) met 70% korting en zo nog wat dingen.
Dus ben je bij AH, zet je kortingsscanner even aan, goed rondkijken loont.
Ik vind het van euroclix zo zuur dat je precies x aantal clix moet hebben en door en door en door moet sparen. Tegen de tijd dat ik genoeg clix heb, is de winst weer weggeinflatied.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe dat altijd via Euroclix. En daarvan gebruik ik ook de cadeaukaarten als ik ergens wat moet bestellen. Dat tikte qua cashback best aan afgelopen week met een nieuwe ipad bij coolblue en wat concertkaartjes met een podiumcadeaukaart.
Ik heb net foto's gemaakt. ¤13,99.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had pasfoto’s nodig voor z’n id-kaart. Dat is dan ¤17,50 meneer…![]()
Mijn id-kaart verloopt ook binnenkort, maar ik ga ‘m niet verlengen, ik heb ‘m toch niet nodig.
Ja, wij vielen ook helemaal stil. Doe ff normaal. Vroeger toen ik in Utrecht woonde ging ik voor rijbewijs en id-kaart altijd naar de Meern ipv naar de binnenstad (omdat je daar sneller aan de beurt was en gratis kon parkeren) en daar tegenover het gemeentehuis zat een DA-drogist waar je pasfoto’s kon laten maken die gratis waren als je voor minimaal ¤10 aan producten kocht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb net foto's gemaakt. ¤13,99.
Schrok me dood.
Geniaalquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik maak zelf de pasfoto's! Kost maar een paar euro, digitale foto maken, op een 10x15 positioneren volgens de regels van de overheid (staat allemaal duidelijk op de website), afdrukken op fotopapier bij Hema en thuis op maat knippen of snijden. Onze pasfoto's zijn tot nu toe altijd geaccepteerd bij de gemeente.
Dat lijkt hier ook zo te zijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:15 schreef Hupje het volgende:
Van wat er hier in de buurt zit in ieder geval DHL @:Lucky_Strike maar geen idee of dat ook dé goedkoopste is
Vomar doet dat hier voor 25ct geloof ikquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Aldi diverse dingen in de actierekken die met de hand van een lagere prijs waren voorzien, dat was leuk meenemen en dan met name de 6 kilozakken biologische koffiebonen voor ¤6 per stuk.
Bij de Jumbo lag er halverwege de middag nog ‘brood van gisteren’ en dat snap ik wel, als je een half brood afprijst naar ¤1. Bij beide Jumbo’s hier in de buurt gaat het regelmatig mis met dat afprijzen, zo zag ik pas iets dat 2 voor ¤5 was en nu in de afprijskoeling voor ¤2,50 per stuk. Ja euh…
De afprijsbak bij de Jumbo hier is ook heel slecht. 😭quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Aldi diverse dingen in de actierekken die met de hand van een lagere prijs waren voorzien, dat was leuk meenemen en dan met name de 6 kilozakken biologische koffiebonen voor ¤6 per stuk.
Bij de Jumbo lag er halverwege de middag nog ‘brood van gisteren’ en dat snap ik wel, als je een half brood afprijst naar ¤1. Bij beide Jumbo’s hier in de buurt gaat het regelmatig mis met dat afprijzen, zo zag ik pas iets dat 2 voor ¤5 was en nu in de afprijskoeling voor ¤2,50 per stuk. Ja euh…
Ik kwam er vorige week maandag bij toeval achter dat ze hier op maandagochtend het vlees de winkel uit halen wat op maandagavond op moet. Ze zijn hier op zondag dicht, dus de zaterdag bak is ook best leuk.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:57 schreef Donna het volgende:
[..]
De afprijsbak bij de Jumbo hier is ook heel slecht. 😭
Geen idee wat mn daadwerkelijke verbruik is, maar veeeeeeel. En dat is dan enkel wifi voor de gsm en laptop.quote:Op maandag 28 juli 2025 05:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoeveel GB gebruik je daadwerkelijk @:Kamelenteen?
Lijkt me namelijk nogal veel gedoe en onzekere factoren, als je bij bv simpel nu voor gemiddeld ¤7.50 / ¤8.00 / ¤9.50 per maand 30 / 40 / 60 GB data en onbeperkt bellen kan krijgen voor 24 maanden, zonder dat je afhankelijk bent van tegen welke prijs je een telefoon verkoopt. Tenzij je verbruik daar dus echt boven ligt.
Ah, je hebt geen internet dan thuis maar alleen via mobiel? Dan kan ik me voorstellen dat je misschien wel over die 60GB heen gaat inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Geen idee.
Voorheen had ik 20Gb en Wifispots van Ziggo via het abonnement van mn vader. Dat voldeed, binnenshuis zat ik gewoon op de gratis WifiSpots en ik verbruikte daarmee best veel.
In mn vorige woning had ik een gratis open netwerk waar mn smart tv en Netflix aanhing. Nu maandje of 3-4 verhuisd, geen open netwerk en ook geen vaste internetaansluiting en/of tv-abonnement.
Per 1 juli is WifiSpots gestopt en binnen 10 dagen was ik door mn 20Gb bundel heen. De 20Gb kostte me 5.20 euro per maand. Nu met dit abonnement ben ik voor een paar euro maandelijks klaar voor alles: onbeperkt bellen en onbeperkt data. Onbeperkt is dus 20Gb per dag en daarna via de app 2Gb aanvullen. Per dag!
Dat abonnement wordt dus gewoon een hotspot voor mn smarttv, laptop en ik kan de tv rustig laten streamen zonder over de dagbundel heen te laten gaan. Kan er een 4k-TV aanhangen, enz.
Goedkoper ga ik het zeker de komende 2 jaar niet vinden. En daarna hopen op eenzelfde aanbieding
Dan is het het Unlimited Start abonnement. Ik meen me te herinneren dat ie als Hello op het contract stond. Maar ik heb dus idd geen vaste aansluiting nu, dus daarom is dit voor mij helemaal perfectquote:Op maandag 28 juli 2025 14:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, je hebt geen internet dan thuis maar alleen via mobiel? Dan kan ik me voorstellen dat je misschien wel over die 60GB heen gaat inderdaad.
Waar vind je die 20 GB per dag die je kunt gebruiken? Heb geprobeerd het ook te vinden via mobiel.nl, maar daar zie ik ook geen hello abonnementen maar alleen odido unlimited start, en met 855 bijbetaling bij geen maandelijkse toestelkosten (misschien dat jouw aanbieding dan tm gister liep?). Niet dat ik je niet geloof overigens, maar uit interesse. En bij voorwaarden kan ik die 20GB per dag dan ook niet vinden. Was benieuwd omdat er 'vroeger' bij unlimited abonnementen vaak wel iets van een fair use policy zat, dus vroeg me af hoe dat dan nu geregeld is en of onbeperkt dan inmiddels ook écht onbeperkt is.
Ik zag hier dat dat brood ¤ 0,25 was. Dus dat scheelt wel. Voor tosti's voor de kinderen is het vast prima.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is mijn beste investering geweest, geloof ik. Heb er nog een paar honderd van toen ze nog 44ct waren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:04 schreef fietsmiep het volgende:
Postzegels worden ook weer duurder per 1 juli, ik gebruik ze niet vaak, maar toch maar een velletje gekocht. Volgens mij worden ze nu 2 keer per jaar in prijs verhoogd.
Wat vind jij betaalbaar?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Iemand nog tips voor extra vierge olijfolie wat een beetje betaalbaar is. Maar dan zonder dat het één of andere half gemiste versie is?
Mijn fles is bijna leeg en schrok er van hoe duur dat geworden is. Mogelijk dat ze bij een winkel waar je het niet verwacht nog een goed betaalbare olijfolie hebben.
Dirk heeft Bertolli extra vergine nu in de aanbieding voor ¤4 per 500mlquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Iemand nog tips voor extra vierge olijfolie wat een beetje betaalbaar is. Maar dan zonder dat het één of andere half gemiste versie is?
Mijn fles is bijna leeg en schrok er van hoe duur dat geworden is. Mogelijk dat ze bij een winkel waar je het niet verwacht nog een goed betaalbare olijfolie hebben.
Ik had een paar weken terug bij AH kaarsen met 90 % korting, voor 40 ct per pak. Lelijke kleur, maar prima voor als de stroom uitvalt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij Hema zijn meerdere gekke kleuren dinerkaarsen afgeprijst. Online zijn ze 4 of 5 euro, maar in de winkel zelf lagen ze voor 3,50. En blijkbaar was het 2+1 gratis want ik had drie pakken voor 7 euro. Morgen terug om groot in te slaan dus 😎
Bij de Dirk is 0,5 liter Bertolli nu 3,99.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Op goede olijfolie bezuinig ik niet. Dat verschil proef je.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Korting is fijn, maar tuincentra zijn dat een stuk minder. Ik kwam er dit jaar achter dat mijn lokale heemtuin biologische inheemse planten voor 1,50 verkocht. Supergoedkoop mijn tuin omgetoverd tot een bijenparadijs en nog de lokale tuin gesponsord ook <3 En ik haal nu overal zaadjes vandaan tijdens mijn dagelijkse wandelingen. Genoeg om de gaten in mijn tuin volgend jaar op te vullen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Donna het volgende:
Ben mijn tuin aan het aanpakken (niet zuunig, maarja) en kwam bij het tuincentrum allemaal prima vaste planten tegen met 75% korting. Dat is dan wel weer lekker!
Jaaa iemand bij mij om de hoek verkoopt ook allemaal mooie leuke plantjes voor ¤0,50 en ook zaadjes. Daar ben ik ook al geweest, maar had nu wat meer volume/grotere planten nodig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Korting is fijn, maar tuincentra zijn dat een stuk minder. Ik kwam er dit jaar achter dat mijn lokale heemtuin biologische inheemse planten voor 1,50 verkocht. Supergoedkoop mijn tuin omgetoverd tot een bijenparadijs en nog de lokale tuin gesponsord ook <3 En ik haal nu overal zaadjes vandaan tijdens mijn dagelijkse wandelingen. Genoeg om de gaten in mijn tuin volgend jaar op te vullen.
Dat gebruik ik ook. Een stuk meer dan olijfolie tegenwoordig. In Duitsland bij Aldi Süd en DM is het heel goed geprijsd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:10 schreef June. het volgende:
[..]
Op goede olijfolie bezuinig ik niet. Dat verschil proef je.
Voor bakken en braden kun je ook brassica koolzaadolie kopen. Meer onverzadigd vetten dan in olijfolie, lokaal geproduceerd en goedkoper dan olijfolie.
Geen ervaring met die inwisselsite.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Hupje het volgende:
Niet zo zuinig: ik kom erachter dat ik een cadeaukaart van 20 euro heb laten verlopen... Zonde.
Nu zit ik nog met een kunst en cultuur cadeaukaart in mijn maag die over een paar maanden verloopt. Hier in de buurt niet naar mijn zin te besteden. Heeft iemand ervaring met zo'n inwisselsite?
(Of heeft iemand interesse in de kaart twv 50 euro, voor 30 euro?)
Gaat dan vooral om tickets voor volwassenen denk ik? Kinderen tot en met 11 jaar reizen in elk geval gratis mee met kids vrij, mits ze een eigen ov chipkaart hebben (kids vrij abonnement). Of voor ¤2,50 op een railrunner anders. Die van jou zijn jonger dan 11 nog, toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:19 schreef FlyingFish het volgende:
Weet iemand de regels rondom ns prijstijd reizen? Als ik nu zoek naar een reis voor na 9 september vind ik niets meer met korting, ongeacht bestemming of tijd. Kun je dat maar 5 weken van tevoren boeken oid? Ik kan nergens terugvinden dat ze ermee stoppen.
Kan een hoop geld schelen voor treintickets, zeker nu er nergens meer dagretouren met korting worden verkocht.
Voor de kinderen hebben we kids vrij idd, daardoor is treinreizen opeens weer een optie. Ik heb voor volgende week naar Amsterdam een zeer goed betaalbare reis kunnen boeken daardoor. We blijven voor de trip naar Utrecht alleen nog met twee volwassenen over dan, en het groepsticket is daarvoor niet rendabel, dan zijn we met de auto met parkeerkosten erbij alsnog goedkoper uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 04:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gaat dan vooral om tickets voor volwassenen denk ik? Kinderen tot en met 11 jaar reizen in elk geval gratis mee met kids vrij, mits ze een eigen ov chipkaart hebben (kids vrij abonnement). Of voor ¤2,50 op een railrunner anders. Die van jou zijn jonger dan 11 nog, toch?
Ik kan niet vinden dat het een maximum aantal weken tevoren pas zou kunnen inderdaad, het prijstijd boeken. Misschien dat ze nu nog niet goed kunnen inschatten wat de rustige treinen zijn dan ivm weer beginnen scholen en academisch jaar enzo en daarom nog niet aanbieden?
En misschien is een Groepsticket daluren nog iets? Als je in daluren kunt reizen dan. Ligt er beetje aan hoeveel de reis normaal gezien kost en met hoeveel volwassenen je bent in hoeverre dat gunstiger geprijsd is.
Ik heb een keer een bedrijf gemaild over een verlopen cadeaukaart en toen kon ik wel nog een andere kaart krijgen met in ieder geval nog een deel van het bedrag van de kaart.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Hupje het volgende:
Niet zo zuinig: ik kom erachter dat ik een cadeaukaart van 20 euro heb laten verlopen... Zonde.
Nu zit ik nog met een kunst en cultuur cadeaukaart in mijn maag die over een paar maanden verloopt. Hier in de buurt niet naar mijn zin te besteden. Heeft iemand ervaring met zo'n inwisselsite?
Ik ga even kijken waar het te besteden is, heb misschien wel interesse.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Hupje het volgende:
Tot 19-12-2025quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik ga even kijken waar het te besteden is, heb misschien wel interesse.
Tot wanneer is ie geldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |