Geen idee. Ik zag het laatst ook toen ik eens keek of ze nog wat interessant hadden met cashback. Snapte sr even weinig van en ook geen zin gehad om me erin te verdiepen. Gebruik scoupy toch nooit meer en dat is mede nadat ze samengegaan zijn met Woolsocks.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dat voor nonsens met die stockpoints bij Scoupy? Ze hebben al nauwelijks meer volledige cashbacks maar dit slaat alles
Ik gebruik nog altijd de reefsafe vegan zonnebrand van Lidl, geen klachten over. de factor 50 variant houdt evenaar zon prima tegen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef Hupje het volgende:
Euroclix loont nu echt niet meer voor het lezen van e-mails, jammer.
Misschien is het oude voorraad, maar de zonnebrandcrème is nu met 60% korting bij Kruidvat. Scheelt dus behoorlijk wat (en heel eerlijk, ik koop niet elk jaar nieuwe dus ook al is dit van vorig jaar, dan nog vind ik het prima).
Oja, en ook OralB tandpasta 2+3 gratis.
Goede score!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:00 schreef fietsmiep het volgende:
Afgelopen zondag had ik mazzel, bij Lidl veel dingen in de 25 ct bak. Gekocht ravioli met salami vulling, 2 soorten kaas (o.a een italiaanse harde kaas normaal 5 euro), pakje braadworsten (Beierse week) en een zakje spätzle. Deze week dus even improviseren met etenswaar die we normaal neit zo snel kopen. Wel leuk om het zo een keer uit te rpoberen. Vanavond eten we de ravioli.
Oh ja bij de kassa zeggen ze soms dat je maar 2 produkten met zo'n afprijzing mee mag nemen, bij de zelfscannenr pakt iet het wel met 5 x 25 ct.
Brood zie ik bij ons bijna nooit meer afgeprijsd, dat haal ik meestal bij AH.
Inderdaad slim om dan apart af te rekenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goede score!
Als wij samen boodschappen doen bij de Lidl en we hebben zo’n gelukje met die spullen uit de bak van 25 cent dan rekenen we apart af, dan horen we gewoon even niet bij elkaar.
Die Spätzle uit de koeling kun je prima invriezen, net als de braadworsten, de ravioli en de harde kazen in stukken (of al meteen geraspt en een beetje los om makkelijk een portie te pakken).
Gewoon niet meer kopen toch, lijkt me?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Aldi is mijn melkchoclade alweer in prijs verhoogd, in februari was het al verhoogd naar ¤3,99 en afgelopen week was het opeens ¤4,49. In een paar jaar bijna in prijs verdubbeld.
Alternatieven zijn nog duurder en minder lekker.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kopen toch, lijkt me?
..maar wel lekker!quote:Op donderdag 24 april 2025 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Melkchocolade is toch geen noodzakelijkheid?
God ja, vertel mij watquote:Op donderdag 24 april 2025 16:36 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
..maar wel lekker!
Hier nauwelijks last van prijsverhogingen gelukkig
Soms wel!quote:Op donderdag 24 april 2025 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Melkchocolade is toch geen noodzakelijkheid?
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:04 schreef fietsmiep het volgende:
Bij AH gaan diverse artikelen uit het assortiment, daardoor zijn er kortingen van 70% en 90 %.
Vorige week had ik een fietskabelslot met 90 % korting voor 1,49.
Nu ook wat food-artikelen, deze week.
Niet elke AH heeft deze afrpijzingen maar het is de moeite waard om evne rond te kijken.
Kijk ook even op Pepper. https://nl.pepper.com/aan(...)tingen-tot-90-354227
Ik heb zelf o.a AH drop (zonder suiker) voor 47 ct gekocht en een luxe Fentimans tonic voor 40 ct.
Ik zag vandaag heel veel in de actierekken liggen waar opeens een 30%sticker op zat. Helaas geen koffiebonen hier, echt goeie score!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond in de afprijsrekken bij Aldi kikozakken biologische koffiebonen voor 10 euro. Dat is best een prima prijs tegenwoordig dus ik kocht 4 zakken. De koffie werd goedgekeurd door mijn vriend dus vandaag haalde ik nog wat. Vandaag kostten ze maar 7 euro dus ik heb nu 16 kilo koffie in huis
Ik zag de potten taugé daar ook staan. Die zijn er deze week weer maar in het actie van de week schap is de prijs hoger dan in het afprijsschap.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag vandaag heel veel in de actierekken liggen waar opeens een 30%sticker op zat. Helaas geen koffiebonen hier, echt goeie score!
Hier wel sushi-azijn, koekjes, potten tauge en veel pakken thee van Zonnatura met die stickers mee kunnen nemen.
Bij ons was de WD40 2 euro, vond ik ook al een koopje. Fietskabelsslot was met 90 % korting 1,49, in een ander filiaal gewoon 14,95.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Klopt.
Gisteren bij een filiaal 6 busjes WD40 gekocht voor 80ct per stuk en twee scharen voor 19ct per stuk. 90% korting.
Vandaag 4 pakken printerpapier voor 60ct per pak a 500 vel bij een andere AH. Eveneens 90% korting.
Kortingen wisselen per filiaal, zowel qua hoogte als aanwezigheid van überhaupt korting. De een heeft wel korting en een ander filiaal totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |