SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Inderdaad. Net doen of je heel druk bezig bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Inclusief geconcentreerd gezicht
Kan je naar een plek waar wel internet is.quote:
Of lopend.quote:
Keihard naar de printer lopenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Net doen of je heel druk bezig bent.
Op de ski piste waarschijnlijkquote:
Mijn portemonnee kan wel een verkeersinfarct gebruikenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef anders nog even wat gas.
Ja, dat wordt de laatste weken voor salaris op water en broodquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn portemonnee kan wel een verkeersinfarct gebruiken
Terechtquote:
Ja, de laatste 4quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wordt de laatste weken voor salaris op water en brood
Die voor je gevoel 44 weken durenquote:
Beidequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie van jullie kan skiën / snowboarden?
Kwiwiquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik kon vroeger wel snowboarden, maar ik weet niet of het nu nog zou lukkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
januari duurt 52 weken dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die voor je gevoel 44 weken duren
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat is er aan de hand?
Ongetwijfeldquote:
Beetje oefenenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kon vroeger wel snowboarden, maar ik weet niet of het nu nog zou lukken
Lange periode op water en brood.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
januari duurt 52 weken dus dat kan wel kloppen
Ook geen einde in zicht?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |