Wow wat lang! Dat redden we hier allemaal niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef -Spring het volgende:
Zo leuk, die grote kinderen.![]()
L is eind september 15 geworden en is inmiddels langer dan ik: 1,75.![]()
Ze zit in 4 havo en als ze zo doorgaat, is ze straks 16 als ze dr diploma haalt. Ook al zo'n gek idee.
Wow, wat lang. Ze was altijd wel al langer, toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef -Spring het volgende:
Zo leuk, die grote kinderen.![]()
L is eind september 15 geworden en is inmiddels langer dan ik: 1,75.![]()
Ze zit in 4 havo en als ze zo doorgaat, is ze straks 16 als ze dr diploma haalt. Ook al zo'n gek idee.
Ja, ze is met ongeveer 16,5 begonnen. Met 17 en 2 maanden haar rijbewijs gehaald. Toen moest ze bijna een jaar met een begeleider rijden. Met 18 pakte ze de auto en ging ze de weg op.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wow, wat lang. Ze was altijd wel al langer, toch?
Als alles goed gaat, is ze hier 17 als ze haar diploma haalt. Vreemd idee nog steeds dat ze al zo oud zijn en over niet al te lange tijd nog meer hun eigen weg zullen gaan.
@:Vicky, een kind met een rijbewijs, dat vind ik toch ook zo'n raar idee. Als ze al twee jaar haar rijbewijs heeft, is ze dan ook al vroeg begonnen met rijlessen? S wil dat ook graag op het moment dat het zou kunnen, en dat is met 16,5 toch?
Heeft ze de magneet wel echt opgegeten? Weet je dat 100% zeker?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:57 schreef Schanu het volgende:
Wat lijkt mij dat bijzonder, dat je kind je opeens voorbij gaat qua lengte. Zie ik hier niet zo snel gebeuren, vooral de kleinste is kleiner dan gemiddeld. Die wordt over 4 maanden 7 en zit nog steeds in kledingmaat 116, soms past ze zelfs 110 nogKorte broeken droeg ze vorige zomer nog maat 92, maar dat komt vooral omdat ze anders van haar billen afglijden en heeft dus niet zozeer te maken met lengte.
Nog steeds geen magneet overigens, de mais van afgelopen vrijdag is er nu wel allemaal uitgepoeptHad ondertussen verwacht dat dat ding er wel een keer uit zou zijn gekomen en vrees er steeds meer voor dat we eind deze week naar de huisarts mogen
Ja absoluut, ze kwam huilend naar beneden nadat ze dat had gedaan en is ook niet het kind dat hierover zou liegen. En het magneetje is ook echt weg (is van een sleutelhanger waar 2 ronde magneten met een plastic omhulsel op zitten in de vorm van mentos, ontbreekt er nu ook echt één).quote:Op maandag 20 januari 2025 08:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft ze de magneet wel echt opgegeten? Weet je dat 100% zeker?
Met mij gaat het redelijk. Lief dat je vraagt.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:00 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ja absoluut, ze kwam huilend naar beneden nadat ze dat had gedaan en is ook niet het kind dat hierover zou liegen. En het magneetje is ook echt weg (is van een sleutelhanger waar 2 ronde magneten met een plastic omhulsel op zitten in de vorm van mentos, ontbreekt er nu ook echt één).
Hoe is het met jou?
Dat lijkt me zo lastig, dat het zo'n grillig proces isquote:Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met mij gaat het redelijk. Lief dat je vraagt.
Met mijn moeder ook redelijk. Maar dat wil niks zeggen. Kan zo omslaan.
Ach en wee.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Situatie ongewijzigd, nog thuis en zo?
voor jou.
Mijn ouders worden volgende week verhuisd, mijn zusje stopt ze twee dagen in een duur hotel in Sittard, en laat een bedrijf alles doen. Ze wilde alles geregeld hebben voordat zij weer aan de bak gaat, ze had de maanden december en januari even geen werk aangenomen.
Laten dat juist mijn drukste maanden zijn, ik kon dus niks doen
Yup, en het vervelendste van alles is is dat zij echt enorm aan het ontkennen is. Zelfs als ik gewoon rechttoe rechtaan zeg dat ze terminaal is, zegt ze dat misschien wel niet zo is. Zonet aan de telefoon nog.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo lastig, dat het zo'n grillig proces is
Ja nog thuis. Maar wel met een bed beneden. Maar ze vindt dat er te veel licht in de woonkamer is en daarom niet kan slapen. Dus zij heeft bedacht dat ze binnenkort wel weer boven kan gaan slapen. Maar ze kan niet meer boven gaan slapen. Want als er boven iets gebeurt krijgen we haar niet meer naar beneden. En dat wil ik voorkomen. Daarom staat het bed ook beneden.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
voor jou.
Mijn ouders worden volgende week verhuisd, mijn zusje stopt ze twee dagen in een duur hotel in Sittard, en laat een bedrijf alles doen. Ze wilde alles geregeld hebben voordat zij weer aan de bak gaat, ze had de maanden december en januari even geen werk aangenomen.
Slim bedacht van je zusje. Hopelijk kunnen ze snel wennen aan hun nieuwe situatie.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:
voor jou.
Dat lijkt me lastig, dat ze zelf nog ontkent wat er aan de hand is. Sterkte ermee in elk geval.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja nog thuis. Maar wel met een bed beneden. Maar ze vindt dat er te veel licht in de woonkamer is en daarom niet kan slapen. Dus zij heeft bedacht dat ze binnenkort wel weer boven kan gaan slapen. Maar ze kan niet meer boven gaan slapen. Want als er boven iets gebeurd krijgen we haar niet meer naar beneden. En dat wil ik voorkomen. Daarom staat het bed ook beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |