abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216353944
Zoon kijkt tegenwoordig over me heen, noemt me kleintje en heeft er dagelijks de grootste lol om :')

@LeSage gefeliciteerd met je vader en geniet er saampjes van :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216354030
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef -Spring het volgende:
Zo leuk, die grote kinderen. O+

L is eind september 15 geworden en is inmiddels langer dan ik: 1,75. :o

Ze zit in 4 havo en als ze zo doorgaat, is ze straks 16 als ze dr diploma haalt. Ook al zo'n gek idee.
Wow wat lang! Dat redden we hier allemaal niet.
A heeft ruim 2 jaar haar rijbewijs en de auto van M is vaker weg dan dat ie voor de deur staat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_216354288
Zoon van 13 is mij net voorbij, en ik ben 1m81 :D En hij groeit nog wel even door volgens mij O+
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 13:02:07 #204
5428 crew  miss_sly
pi_216354393
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef -Spring het volgende:
Zo leuk, die grote kinderen. O+

L is eind september 15 geworden en is inmiddels langer dan ik: 1,75. :o

Ze zit in 4 havo en als ze zo doorgaat, is ze straks 16 als ze dr diploma haalt. Ook al zo'n gek idee.
Wow, wat lang. Ze was altijd wel al langer, toch?

Als alles goed gaat, is ze hier 17 als ze haar diploma haalt. Vreemd idee nog steeds dat ze al zo oud zijn en over niet al te lange tijd nog meer hun eigen weg zullen gaan.

@Vicky, een kind met een rijbewijs, dat vind ik toch ook zo'n raar idee. Als ze al twee jaar haar rijbewijs heeft, is ze dan ook al vroeg begonnen met rijlessen? S wil dat ook graag op het moment dat het zou kunnen, en dat is met 16,5 toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 januari 2025 @ 13:21:26 #205
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216354568
Mijn middelste nichtje is op haar 17e verjaardag begonnen en hoopt deze week af te rijden, ze wordt dinsdag 18
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216354571
Zoon (13) is me hier ook pas ergens voorbij gegroeid. Ben ik zelf ook maar 166 dus is maar goed ook dat ie me voorbij is.
pi_216354871
D, net 13 is me nu ook net voorbij. 170 cm en die gaat in dit tempo hard omhoog. En dat datzelfde kind in groep 5, combi met 3-4-5 eens in een rijtje moest staan op lengte en dat hij tussen de groep 3-ers stond. Ergens rond zijn 11e/overgang naar het VO kreeg hij opeens de spurt te pakken en vliegt zijn klasgenoten voorbij. Terwijl die allemaal ouder zijn. Alleen de vriend die 355 dagen ouder is, is nog groter :P

C is met 17 jaar begonnen met lessen. Met 16,5 wel een proefles gehad, maar daarna was er een wachttijd bij deze rijschool (wel lekker hoog slagingspercentage en goede klik met leraar). Als het goed is, is hij eind maart klaar. Dan nog een paar maandjes naast ons rijden en vanaf augustus los.
pi_216354875
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wow, wat lang. Ze was altijd wel al langer, toch?

Als alles goed gaat, is ze hier 17 als ze haar diploma haalt. Vreemd idee nog steeds dat ze al zo oud zijn en over niet al te lange tijd nog meer hun eigen weg zullen gaan.

@:Vicky, een kind met een rijbewijs, dat vind ik toch ook zo'n raar idee. Als ze al twee jaar haar rijbewijs heeft, is ze dan ook al vroeg begonnen met rijlessen? S wil dat ook graag op het moment dat het zou kunnen, en dat is met 16,5 toch?
Ja, ze is met ongeveer 16,5 begonnen. Met 17 en 2 maanden haar rijbewijs gehaald. Toen moest ze bijna een jaar met een begeleider rijden. Met 18 pakte ze de auto en ging ze de weg op.
Wel makkelijk hoor. Afgelopen week heeft ze meermaals boodschappen gedaan.
Ze heeft al aardig wat kilometers gereden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_216355415
Oudste (17) is iets van 1.70m, jongste (15) is denk ik 1.71m en ik ben 1.72m :+ . Oudste is wel uitgegroeid en ik vermoed dat er bij de jongste ook niet heel veel meer bij komt.

Oudste wil na het eindexamen pas rijles, dus nog anderhalf jaar minimaal.
Jongste wil rijles zodra dat kan, ik ben heel benieuwd of ze dit jaar haalt. Komende week toetsweek, ben benieuwd, ze moet best een aantal vakken ophalen...
Fake it till you make it...
pi_216355751
C wilde graag wel beginnen. Het leek ons ook wel handig dat hij hier zijn rijbewijs ging halen, voor het geval hij na het VWO toch naar de uni zou gaan. De stad kent hij wel, dus dan weet je de moeilijk punten al wat. Nu blijft hij waarschijnlijk thuis, dus dat maakt niet zoveel meer uit. Maar zo te horen hebben bijna al zijn vrienden hetzelfde plan opgevat.
pi_216363119
Wat lijkt mij dat bijzonder, dat je kind je opeens voorbij gaat qua lengte. Zie ik hier niet zo snel gebeuren, vooral de kleinste is kleiner dan gemiddeld. Die wordt over 4 maanden 7 en zit nog steeds in kledingmaat 116, soms past ze zelfs 110 nog :') Korte broeken droeg ze vorige zomer nog maat 92, maar dat komt vooral omdat ze anders van haar billen afglijden en heeft dus niet zozeer te maken met lengte.

Nog steeds geen magneet overigens, de mais van afgelopen vrijdag is er nu wel allemaal uitgepoept :+ Had ondertussen verwacht dat dat ding er wel een keer uit zou zijn gekomen en vrees er steeds meer voor dat we eind deze week naar de huisarts mogen :X
  maandag 20 januari 2025 @ 08:58:24 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216363123
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:57 schreef Schanu het volgende:
Wat lijkt mij dat bijzonder, dat je kind je opeens voorbij gaat qua lengte. Zie ik hier niet zo snel gebeuren, vooral de kleinste is kleiner dan gemiddeld. Die wordt over 4 maanden 7 en zit nog steeds in kledingmaat 116, soms past ze zelfs 110 nog :') Korte broeken droeg ze vorige zomer nog maat 92, maar dat komt vooral omdat ze anders van haar billen afglijden en heeft dus niet zozeer te maken met lengte.

Nog steeds geen magneet overigens, de mais van afgelopen vrijdag is er nu wel allemaal uitgepoept :+ Had ondertussen verwacht dat dat ding er wel een keer uit zou zijn gekomen en vrees er steeds meer voor dat we eind deze week naar de huisarts mogen :X
Heeft ze de magneet wel echt opgegeten? Weet je dat 100% zeker?
pi_216363134
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:58 schreef amaranta het volgende:

[..]
Heeft ze de magneet wel echt opgegeten? Weet je dat 100% zeker?
Ja absoluut, ze kwam huilend naar beneden nadat ze dat had gedaan en is ook niet het kind dat hierover zou liegen. En het magneetje is ook echt weg (is van een sleutelhanger waar 2 ronde magneten met een plastic omhulsel op zitten in de vorm van mentos, ontbreekt er nu ook echt één).

Hoe is het met jou?
  maandag 20 januari 2025 @ 09:13:35 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216363210
Wat een gedoe Schanu :{

Die van net 13 is nu ongeveer 1,62 en mijn meiden (bijna 12) zo'n 1,58. Ik ben benieuwd of zij oudste nog (tijdelijk) inhalen. Ze zijn mij in elk geval nog niet voor bij.
pi_216363306
Lekker dan @Schanu Nog een paar dagen afwachten maar :{

Was heel de bioskaartjes van ah vergeten te bestellen, was tm gister. Toch geprobeerd en zowaar, het werkte nog :D
Zoon wil naar Paddington en er komt een nieuwe Marvel film uit. Scheelt toch.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 januari 2025 @ 09:24:33 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216363314
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:00 schreef Schanu het volgende:

[..]
Ja absoluut, ze kwam huilend naar beneden nadat ze dat had gedaan en is ook niet het kind dat hierover zou liegen. En het magneetje is ook echt weg (is van een sleutelhanger waar 2 ronde magneten met een plastic omhulsel op zitten in de vorm van mentos, ontbreekt er nu ook echt één).

Hoe is het met jou?
Met mij gaat het redelijk. Lief dat je vraagt.
Met mijn moeder ook redelijk. Maar dat wil niks zeggen. Kan zo omslaan.
  maandag 20 januari 2025 @ 09:45:04 #217
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216363488
Situatie ongewijzigd, nog thuis en zo?
:* voor jou.

Mijn ouders worden volgende week verhuisd, mijn zusje stopt ze twee dagen in een duur hotel in Sittard, en laat een bedrijf alles doen. Ze wilde alles geregeld hebben voordat zij weer aan de bak gaat, ze had de maanden december en januari even geen werk aangenomen.
Laten dat juist mijn drukste maanden zijn, ik kon dus niks doen :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216363499
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:24 schreef amaranta het volgende:

[..]
Met mij gaat het redelijk. Lief dat je vraagt.
Met mijn moeder ook redelijk. Maar dat wil niks zeggen. Kan zo omslaan.
Dat lijkt me zo lastig, dat het zo'n grillig proces is ;(
pi_216363665
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef oh-oh het volgende:

Mijn ouders worden volgende week verhuisd, mijn zusje stopt ze twee dagen in een duur hotel in Sittard, en laat een bedrijf alles doen. Ze wilde alles geregeld hebben voordat zij weer aan de bak gaat, ze had de maanden december en januari even geen werk aangenomen.
Ach en wee. :P
  maandag 20 januari 2025 @ 09:58:32 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216363693
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef -Spring het volgende:

[..]
Dat lijkt me zo lastig, dat het zo'n grillig proces is ;(
Yup, en het vervelendste van alles is is dat zij echt enorm aan het ontkennen is. Zelfs als ik gewoon rechttoe rechtaan zeg dat ze terminaal is, zegt ze dat misschien wel niet zo is. Zonet aan de telefoon nog.
  maandag 20 januari 2025 @ 09:59:58 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216363710
quote:

Ja nog thuis. Maar wel met een bed beneden. Maar ze vindt dat er te veel licht in de woonkamer is en daarom niet kan slapen. Dus zij heeft bedacht dat ze binnenkort wel weer boven kan gaan slapen. Maar ze kan niet meer boven gaan slapen. Want als er boven iets gebeurt krijgen we haar niet meer naar beneden. En dat wil ik voorkomen. Daarom staat het bed ook beneden.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 20-01-2025 11:21:52 ]
  maandag 20 januari 2025 @ 10:23:42 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216364002
Wat een lastige situatie zo amaranta. Zeker als ze zelf zo in ontkenning is, zijn echte gesprekken ook niet mogelijk.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:24:25 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_216364014
quote:

Slim bedacht van je zusje. Hopelijk kunnen ze snel wennen aan hun nieuwe situatie.
pi_216364026
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:59 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja nog thuis. Maar wel met een bed beneden. Maar ze vindt dat er te veel licht in de woonkamer is en daarom niet kan slapen. Dus zij heeft bedacht dat ze binnenkort wel weer boven kan gaan slapen. Maar ze kan niet meer boven gaan slapen. Want als er boven iets gebeurd krijgen we haar niet meer naar beneden. En dat wil ik voorkomen. Daarom staat het bed ook beneden.
Dat lijkt me lastig, dat ze zelf nog ontkent wat er aan de hand is. Sterkte ermee in elk geval.
S. 2014
J. 2016
pi_216364398
Fijn dat je toch nog bioscoopkaartjes hebt kunnen regelen, Mushanga!

En wat ontzettend vervelend dat je moeder zelf de ernst van de situatie niet of onvoldoende inziet, Amaranta. Dat maakt het voor jou ook nog eens extra moeilijk, helemaal als ze tegen jouw advies in ook nog eens boven wil gaan slapen en er zou wel wat gebeuren... Denk je dat ze in ontkenning zit omdat ze de waarheid niet onder ogen wil zien, of gelooft ze oprecht dat er nog kans is op herstel?
Heel veel sterkte voor jou :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')