quote:
Ja maar Ihattaren gaat zo scoren voor RKCquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Haller tegen dit soort kneusjes is een cheatcode.
Van Eijma bij NAC Breda v RKC Waalwijk vergeet ik nooit meer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Haller tegen dit soort kneusjes is een cheatcode.
Door het camerastandpunt lijkt het zo, maar de lijn is schuin.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek mij buitenspel maar goed
Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door Bakkerij Naaktgeboren, Dakdekkerij Harry en De Fietsschuur.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
Open mic: De eigenaar van de blauwe Opel Agila met kenteken GJ-NS-76 heb de koplampen aan laten staan.
Wel een beetje discriminatie naar de niet-fans toe.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:13 schreef Paul het volgende:
Goaltje Haller hier terug te zien voor de fans
https://www.facebook.com/(...)PQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Hoeveel landstitels hebben jullie daar nu al?quote:
Die gaat weer ontzettend stoer doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig kan Wouter Goes zaterdag nooit het fysieke duel van Haller winnen.
@:maxi-mus
In mijn top-3-voetbalergernissen staan toch wel Wouter Goes en FC Barcelona met afstand.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat weer ontzettend stoer doen.
Voor een Nederlandse club. Daar zullen ook de goals in Europese uitwedstrijden bij zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:42 schreef Paul het volgende:
Haller scoort z'n 100e goal in Nederland
-leukfeitje-
erg mooiquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig kan Wouter Goes zaterdag nooit het fysieke duel van Haller winnen.
@:maxi-mus
quote:
Leo Oldenburgerquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
commentator heeft het laat door.
Idd zoveel geluk dit seizoenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Onvoorstelbaar hoe Utrecht door dit seizoen glibbert.
goed gezien sgat, geen zorgen we winnen met een 2-1tje van Azquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goede zaak.
FC Utrecht heeft alle energie nodig om de AZ-bandwagon van de rails te rijden.
Zou enorm rustgevend zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
goed gezien sgat, geen zorgen we winnen met een 2-1tje van Az
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In mijn top-3-voetbalergernissen staan toch wel Wouter Goes en FC Barcelona met afstand.
weet nie voor wie je bent, maar komt goed sgat, geen zorgen of sspanningen daaroverquote:
Het is jammer dat er een godstalent bij FC Barcelona voetbalt, waardoor ik zijn ontwikkeling amper zal meemaken.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:18 schreef Paul het volgende:
Ron Jans voetbalde ook stukje mee
[ afbeelding ]
Jochie, dit is VBL hee, u mag zich hierheen vervoeren: Eurovisie Songfestivalquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:18 schreef Paul het volgende:
Ron Jans voetbalde ook stukje mee
[ afbeelding ]
ja.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:42 schreef PotjeSambal het volgende:
Ik miste het net even; wat is er aan de hand? Iemand onwel?
Dat snap ik als je die Nadje ziet voetballenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:42 schreef PotjeSambal het volgende:
Ik miste het net even; wat is er aan de hand? Iemand onwel?
Klaasedquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik als je die Nadje ziet voetballen
Na al die jaren krijg ik het vermoeden dat jij weinig met AZ hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goede zaak.
FC Utrecht heeft alle energie nodig om de AZ-bandwagon van de rails te rijden.
Lichtelijk vermoeden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na al die jaren krijg ik het vermoeden dat jij weinig met AZ hebt.
Heeft Henk al eens gekeken wanneer Excelsior de 0-1 maakte?quote:
Ik zie op dit screenshot niet wat voor schoenen hij aanheeft.quote:
Nee dit is Henk, de man van Ingrid.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie op dit screenshot niet wat voor schoenen hij aanheeft.
Ik moet eerst zelf voetballen maar pik de 2e helft van Quick Boys - Heerenveen wel even mee in de kantine.quote:
Trainertje komt wel goed over. Tenminste niet zo'n lompe uit de klei getrokken boer die vindt dat ze de beuk er in moeten gooien.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
Quick Boys de gekste!![]()
Kunnen wel alvast beginnen met het vuurwerk, zijn ze op tijd klaar
Doen het ook altijd goed in hun klasse.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Trainertje komt wel goed over. Tenminste niet zo'n lompe uit de klei getrokken boer die vindt dat ze de beuk er in moeten gooien.
Dat vuurwerk moet ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot woede van mijn nichtje zijn de kaarten voor deze Quick Boys-wedstrijd vijf euro duurder dan de vorige bekerduels.
Deze staan in de duinen. Kunnen ze vrij weinig aan doen,quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat is dit voor een achterlijke hoeveelheid vuurwerk weer...gisteren ook al bij die andere amateurclub
Tuurlijk wel, brandslang erop.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Deze staan in de duinen. Kunnen ze vrij weinig aan doen,
Hebben jullie ook zo'n hekel aan kibbeling ZONDER kruiden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:08 schreef Isane het volgende:
Nou de prijs van een bakje kibbeling gaat omhoog
Altijd metquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n hekel aan kibbeling ZONDER kruiden?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:46 schreef Isane het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)wedstrijd-quick-boys
Iemand mist een handje
Eigen schuld, nu geen handje meer maar een dikke bult.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:46 schreef Isane het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)wedstrijd-quick-boys
Iemand mist een handje
Als Heerenveen verliest doen ze wel de vuurtoren uit, laat die kutvissers maar verzuipen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe meer mist hoe voordeliger voor Quick Boys denken ze daar
Bij de strafschoppen is iedereen er weer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef KingRoland het volgende:
en het is weer stil hier
man man man sfeertje zeg
B&B vol liefde moet ook gekeken worden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef KingRoland het volgende:
en het is weer stil hier
man man man sfeertje zeg
je zou je eigenlijk kapot moeten schamen. Je speelt op het hoogste niveau in Nederland en je kan niet eens simpel winnen van een ploeg dat in de 2e divisie speelt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:59 schreef Vis1980 het volgende:
Daar voetballen is ook wel een beetje hoe ik me de hel voorstel.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
tactisch begint Van Persie wel te groeien.
Het is wel iets genuanceerder dan dat, dat kun je wel stellen na zoveel seizoenen achter elkaar dat amateurclubs zo ver komen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je zou je eigenlijk kapot moeten schamen. Je speelt op het hoogste niveau in Nederland en je kan niet eens simpel winnen van een ploeg dat in de 2e divisie speelt.
Een goede keeper was daar nooit in de problemen gekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was geen strafschop natuurlijk, die kerel viel al voordat Noppert hem raakte. Maar dit is wel lachen verder
Waren iets anders aan het kijken, @Zipportal heeft wel eens gepost wat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Gewoon de scheidsrechters schorsen die deze debiele fouten maken bij de VAR. Hoe kan je dat niet zien? maar er zal wel weer eens niks gebeuren.
2e divisie is gewoon semi-professioneel. Rechterrijtje eerste divisie dat op woensdagavond uit moet naar Spakenburg heeft nauwelijks de upperhand op voorhand.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is wel iets genuanceerder dan dat, dat kun je wel stellen na zoveel seizoenen achter elkaar dat amateurclubs zo ver komen.
dat is ook waarquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een goede keeper was daar nooit in de problemen gekomen.
Hier in de Bollenstreek zit met de visserij en bloementeelt überhaupt gewoon veel geld, met hoogstens ADO Den Haag in de buurt als Eredivisieclub.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:11 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
2e divisie is gewoon semi-professioneel. Rechterrijtje eerste divisie dat op woensdagavond uit moet naar Spakenburg heeft nauwelijks de upperhand op voorhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen in de Copa..Cabana?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had sowieso niet zo ver moeten uitkomen nee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een goede keeper was daar nooit in de problemen gekomen.
Waar is de tijd gebleven dat de spelers speelden voor een gratis portie kibbelingquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier in de Bollenstreek zit met de visserij en bloementeelt überhaupt gewoon veel geld, met hoogstens ADO Den Haag in de buurt als Eredivisieclub.
Je ziet dat sommige clubs prima mee zouden kunnen draaien in de eerste divisie, maar dat willen ze zelf niet. Verder zijn ze op papier semi-prof en betalen ze de spelers vele malen meer dan 15 jaar geleden. Verder een kutveld, kutweer, kutgehucht en een publiek dat op je neus zit.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:11 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
2e divisie is gewoon semi-professioneel. Rechterrijtje eerste divisie dat op woensdagavond uit moet naar Spakenburg heeft nauwelijks de upperhand op voorhand.
Een paar decennia terug, het begon al met dat de sponsor helpt of dat die spelers bij een sponsor 'op de loonlijst' staan. Ook meegemaakt in het geval van Smitshoek, dat die spelers er ook daadwerkelijk dagelijks kwamen werken bij een steigerbouw oid.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:14 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat de spelers speelden voor een gratis portie kibbeling
Qua geld is het denk ik vooral: lekker "bij"verdienen met voetbal én ruimte voor een maatschappelijke carrière. Eigenlijk kan je inmiddels beter in de top 2e divisie spelen dan rechterrijtje structurele 1e divisie clubs denk ik. Puur financieel op lange termijn tot je pensioen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je ziet dat sommige clubs prima mee zouden kunnen draaien in de eerste divisie, maar dat willen ze zelf niet. Verder zijn ze op papier semi-prof en betalen ze de spelers vele malen meer dan 15 jaar geleden. Verder een kutveld, kutweer, kutgehucht en een publiek dat op je neus zit.
Tuurlijk, daar moet je gewoon van winnen, maar voetbal is grotendeels mentaal en als de ene club net effe minder gemotiveerd is en de ander tot op het bot, kunnen er wel eens opmerkelijke uitslagen verschijnen,
Dat is helemaal waar en die clubs kunnen dit ook heel lang blijven doen. Volgens mij zijn wij een van de weinige competities in Europa/de wereld waar er geen volledige piramide is waarbij clubs helemaal van boven naar beneden kunnen gaan (en andersom).quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Qua geld is het denk ik vooral: lekker "bij"verdienen met voetbal én ruimte voor een maatschappelijke carrière. Eigenlijk kan je inmiddels beter in de top 2e divisie spelen dan rechterrijtje structurele 1e divisie clubs denk ik. Puur financieel op lange termijn tot je pensioen.
Knvb maffiaquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar en die clubs kunnen dit ook heel lang blijven doen. Volgens mij zijn wij een van de weinige competities in Europa/de wereld waar er geen volledige piramide is waarbij clubs helemaal van boven naar beneden kunnen gaan (en andersom).
Daarom moet de knvb ze dwingen en/of de licentie eisen aan veiligheid (voor het eerste seizoen) versoepelen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, die clubs willen zelf niet.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen in de Copa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent einde tweede divisie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Daarom moet de knvb ze dwingen en/of de licentie eisen aan veiligheid (voor het eerste seizoen) versoepelen.
Ze zijn in de mist ook wel eens gebruikt.quote:
Het was net zo gezellig, hele topic stond achter dit plan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat betekent einde tweede divisie.
Goed plan zeg.
Virtueel Vitesse.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:22 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Het was net zo gezellig, hele topic stond achter dit plan.
On a serious note: in de 2e divisie komt er dan ook een (ex)prof club bij hé.
Er zijn heel veel factoren, van sponsors (nu meer lokaal, hebben weinig aan landelijke exposure), voetballen op andere dagen dan de zaterdag (want geloof en dus niet op zondag en niet op vrijdag want dan minder inkomsten kantine) of zondag, het risico dat je als club loont als je van semi-prof naar prof gaat. Er zijn er vast nog meer te vinden. Hoe dan ook, de KNVB probeert al jaren, zo niet decennia, om toch tot een compromis te komen en die volledige piramide mogelijk te maken, maar clubs blijven poot stijf houden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:20 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Daarom moet de knvb ze dwingen en/of de licentie eisen aan veiligheid (voor het eerste seizoen) versoepelen.
Misschien een bal met mislampen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze zijn in de mist ook wel eens gebruikt.
Erger dan de Robben wissel? #dtvquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De wissel Andries pakt NIET zo goed uit.
Die in een keer zijn inkomsten ziet verdwijnen en spelers moet ontslaan. Zitten een hoop kosten aan verbonden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:22 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Het was net zo gezellig, hele topic stond achter dit plan.
On a serious note: in de 2e divisie komt er dan ook een (ex)prof club bij hé.
Kan Vitesse weer gaan bouwen aan het echte Vitesse.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Virtueel Vitesse.
Einde Vitesse.
Ja, inmiddels wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Erger dan de Robben wissel? #dtv
Nee, zoiets kan zomaar gebeuren. Het gebeurt niet vaak en als ze 10 keer tegen elkaar spelen wint Heerenveen er 7.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Als ik tegen jullie zou zeggen dat Quick Boys van Heerenveen zou winnen dan hadden jullie mij uitgelachen
Waarom hopelijk?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanne kutkeeper. Hopelijk trekt San Lorenzo hun voorstel in
Er zal wel iemand in zijn hoofd zijn gekropen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Noppert keepte een prima WK toch? hoe kan een speler dan zo in verval raken
Was allemaal niet zo bijzonder wat hij daar deed.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Mentaal niet sterk genoeg. Dat ging prima voor WK, maar daarna is er nogal wat gebeurd in zijn hoofd. Van hoop tot denken dat je helemaal niets meer kan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:25 schreef KingRoland het volgende:
nou ik zou hem wel een 7 gevenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was allemaal niet zo bijzonder wat hij daar deed.
Deed vooral geen gekke dingen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Perfect voorbeeld voor zo een gozer om een geloof op te zoeken en ook God beter te leren kennen. Denk dat Noppert dat wel nodig heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mentaal niet sterk genoeg. Dat ging prima voor WK, maar daarna is er nogal wat gebeurd in zijn hoofd. Van hoop tot denken dat je helemaal niets meer kan.
Hoeft ie alleen maar Gakpo effe te bellen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld voor zo een gozer om een geloof op te zoeken en ook God beter te leren kennen. Denk dat Noppert dat wel nodig heeft.
Zag net dat die een lijntje coke kreeg, heerlijk actief nu.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:32 schreef PotjeSambal het volgende:
Zou die baby uit het shot van minuut 75 nog steeds langs de lijn zitten?
Kan Andries wel gebruiken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op die foto zoeken ze naar de hand?
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zag net dat die een lijntje coke kreeg, heerlijk actief nu.
En dan is de sponsor Ouwehandquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:35 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ja.
'In de duinen heeft de politie met zaklampen mogelijk gezocht naar de hand van het slachtoffer.'
Hand van God?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:33 schreef Vis1980 het volgende:
Ik heb wel respect voor Van Persie, Van Nistelrooy had het hier al opgegeven. Hij zit juist bij Herrenveen om van allerlei situaties te leren, dat heeft bijna elke trainer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |