quote:
Ja maar Ihattaren gaat zo scoren voor RKCquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Haller tegen dit soort kneusjes is een cheatcode.
Van Eijma bij NAC Breda v RKC Waalwijk vergeet ik nooit meer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Haller tegen dit soort kneusjes is een cheatcode.
Door het camerastandpunt lijkt het zo, maar de lijn is schuin.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek mij buitenspel maar goed
Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door Bakkerij Naaktgeboren, Dakdekkerij Harry en De Fietsschuur.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
Open mic: De eigenaar van de blauwe Opel Agila met kenteken GJ-NS-76 heb de koplampen aan laten staan.
Wel een beetje discriminatie naar de niet-fans toe.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:13 schreef Paul het volgende:
Goaltje Haller hier terug te zien voor de fans
https://www.facebook.com/(...)PQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Hoeveel landstitels hebben jullie daar nu al?quote:
Die gaat weer ontzettend stoer doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig kan Wouter Goes zaterdag nooit het fysieke duel van Haller winnen.
@:maxi-mus
In mijn top-3-voetbalergernissen staan toch wel Wouter Goes en FC Barcelona met afstand.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat weer ontzettend stoer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |