SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
haha, ja dat ook wel een beetjequote:
Oeh dat klinkt wel lekker, recept? Ik heb ook nog spinazie overquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Turkse Linzensoep (zelfgemaakt) met verse spinazie en KNOFLOOK
Met een kaas-naan
En jullie?
Valt best meequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop kennissen die een hoop fout doen.
Alleen als je het superlang laat koken...quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ja dat ook wel een beetje
[..]
Oeh dat klinkt wel lekker, recept? Ik heb ook nog spinazie over
Wilde daar een soepje van maken maar volgens @:recce krijg ik dan een babysoepje
Oke Erica Terpstra, met je romige zuurkool.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit een mooi scheldwoord, Helvoirtse Pekingeend,
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt best mee
Hij weegt bijna het dubbele van wat ik nu weeg en zit aan de ozempic én drinkt gemiddeld een 6 pack per avond weg, maar hij wil niet horen dat 'ie de biertjes moet laten staan omdat 1 biertje 140 kcal is of zoJa. Dan kan je wel op je eten letten en aan de ozempic zitten, maar als je per avond een extra double big tasty wegdrinkt helpt dat je niet
ik moest daar wel heel hard om lachenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding.
En hoeveel weeg jij dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt best mee
Hij weegt bijna het dubbele van wat ik nu weeg en zit aan de ozempic én drinkt gemiddeld een 6 pack per avond weg, maar hij wil niet horen dat 'ie de biertjes moet laten staan omdat 1 biertje 140 kcal is of zoJa. Dan kan je wel op je eten letten en aan de ozempic zitten, maar als je per avond een extra double big tasty wegdrinkt helpt dat je niet
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.
Oh, memo gemist.quote:
Hoezo heet ik nu weer Martijn?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ZH????????????????quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heet ik nu weer Martijn?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Glaasje rood, Martinus?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Uhm oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Past wel bij je, die naam, lijkt op Merlijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heet ik nu weer Martijn?
Oke Tatjana.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel bij je, die naam, lijkt op Merlijn.
Wat heb je nu als lunch gehad ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
En fuck, heb medelijden met mij.. Ik had lunch voorbereid en heb het verkeerde bakje meegenomen (bakje met brie ipv bakje met sla) en dat bakje met brie staat nu nog in het verkeerde gebouw. Fuuwuwwuwuuw
ik wil nog sporten vandaag maar als ik er over na ga denken dan denk ik 'ohgod nee ik wil niet'. Dus niet over nadenkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het morgen lekker weer? Dan ga ik morgen wel weer naar buiten
*kluizenaarsmodus aan
quote:
Ik ga morgen wel weer... ben maandag en dinsdag geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil nog sporten vandaag maar als ik er over na ga denken dan denk ik 'ohgod nee ik wil niet'. Dus niet over nadenken![]()
Het is voorlopig nog geen lekker weer
ik weet oprecht niet wat die 1.25 zou moeten voorstellenquote:
jaquote:
Dat bakje niet nee, want daarin zat een halve brie. Ik had een baguette met brie en sla voorbereid, had nu het voorbereide bakje met brie mee en de rest van de brie. Dus gewoon heel de brie meequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je nu als lunch gehad ?
Dus niet dat bakje met brie, blijkbaar
Ja, vloeibare brie en muffins.quote:
Ownoesssssquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat die 1.25 zou moeten voorstellen
[..]
ja
[..]
Dat bakje niet nee, want daarin zat een halve brie. Ik had een baguette met brie en sla voorbereid, had nu het voorbereide bakje met brie mee en de rest van de brie. Dus gewoon heel de brie meeen geen sla
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel weer... ben maandag en dinsdag geweest.
Zaterdag staat ook nog op het sportmenu en dan vind ik het wel weer gezegend voor deze week
Nee, ik vrees dat dit nog een aantal maanden gaat duren.
mn lunches zijn meestal wel goed, als je ze vergelijkt met bammies. Had ook bammetjes mee maar dat was meer voor de extra als ik honger zou krijgen. Die zijn uiteraard ook al opquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoesssss
Maar wat een goede lunch
wat heerlijk dat je zo genietquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, weer een heerlijk eind gezwommen. Wat is dit toch een fantastische vakantie![]()
Vanavond hele avond druk met plannen van de echte vakantieeens kijken hoe ver we komen
Dank u, dank uquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]gezegend, lol
Ohja, dat is wel genoeg *geeft schouderklopje
[..]
mn lunches zijn meestal wel goed, als je ze vergelijkt met bammies. Had ook bammetjes mee maar dat was meer voor de extra als ik honger zou krijgen. Die zijn uiteraard ook al op
Is het niet ¤1,25?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat die 1.25 zou moeten voorstellen
[..]
ja
[..]
Dat bakje niet nee, want daarin zat een halve brie. Ik had een baguette met brie en sla voorbereid, had nu het voorbereide bakje met brie mee en de rest van de brie. Dus gewoon heel de brie meeen geen sla
Is dit je nep -vakantie dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, weer een heerlijk eind gezwommen. Wat is dit toch een fantastische vakantie![]()
Vanavond hele avond druk met plannen van de echte vakantieeens kijken hoe ver we komen
quote:
okquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vloeibare brie en muffins.
Moet aan zo'n Matroesjka poppetje denken nu.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zijn die mensen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waarom die mensen zo laat eten.
I don't think he knows about second vacation, Pip.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit je nep -vakantie dan?
ow sorry mijn werkdag was wat lang.quote:
Wat erg, ik had nog niet het nieuws gelezen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Maar wel erg van Martijn Krabbé even trouwensZo jong
Ah, dat is beter.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow sorry mijn werkdag was wat lang.
Ach jee wat vervelend voor je.
Waarom zo laat dan? Kun je niet stiekem tussendoor een koekje pakken?
goed. doe ik nu mn empatieluikje weer dichtquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is beter.Ja, ik heb net een koekje bij de thee genomen en voor een verklaring omtrent het tijdstip kun je mijn vorige posts lezen.
Ja, dat was wel weer even genoeg voor vandaag.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed. doe ik nu mn empatieluikje weer dicht
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, dank u
Veel sterkte vanavond, maar denk maar aan het gevoel achterafDa's zo zalig he
Nog wel fijn dat je een reserve boterham bij je had.
neen, was het vroeger wel dus dat kan wel.. wel beetje rare plek voor de prijsquote:
Wat een onzin, het is toch veel leuker om de hele tijd over jezelf te ouwehoeren en te lullen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:35 schreef Karzai het volgende:
kun je een vrouw versieren met een Een gitaarsynthesizer met nootjesdispenser.
Dat klinkt als een behoorlijk unieke aanpak! Het zou zeker een gespreksonderwerp zijn. Stel je voor: je speelt een romantisch deuntje op je gitaarsynthesizer terwijl je nootjes uitdeelt. Het zou zeker een glimlach op haar gezicht toveren. Maar onthoud, het gaat niet alleen om de gadgets; het gaat om de oprechte interesse en aandacht die je toont
de hele dag al moeten doen. en collega's bij de hand nemen die niet zelf kunnen zoeken naar antwoorden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was wel weer even genoeg voor vandaag.
ik ook zoiets, mooi tijdstipquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oké, soms snapt het algoritme me net iets te goed.
Een gitaarsynthesizer met nootjesdispenser.
Nee, er is altijd die drempelquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]zo werkt dat dan weer niet, zo stom
![]()
En yes, goed voor jezelf zorgen
[..]
neen, was het vroeger wel dus dat kan wel.. wel beetje rare plek voor de prijs
Gestopt met roken?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja, super goede aanpak.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is toch veel leuker om de hele tijd over jezelf te ouwehoeren en te lullen?
waarom kan het leven niet gewoon wat gemakkelijker zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, er is altijd die drempel
Ik lees hier helemaal over heen, wat is er met hem?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
binnenkort de laatste keer rokenquote:
Ik kan me voorstellen dat het soms ook nog sneller is als je inderdaad het werk van je collega's er dan maar bij doet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele dag al moeten doen. en collega's bij de hand nemen die niet zelf kunnen zoeken naar antwoorden.
Voorkauwen en dan ook nog doen alsof het niets uit maakt. Ik heb niets beters te doen joh... kan jouw werk er prima bij doen
Nee, leven is ultra mega moeilijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom kan het leven niet gewoon wat gemakkelijker zijn
NWS / Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkankerquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees hier helemaal over heen, wat is er met hem?
En de avond daarvoor had je er geen zin inquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien pakken sommige mensen de hint op en dan komt ik in de hemel later als ik groot benquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, super goede aanpak.
Vinden andere mensen ook heel leuk.
(ahum)
IEHHHquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
NWS / Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkanker
in de zomer vooralquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, leven is ultra mega moeilijk
En af en toe een beetje genieten
Vind jou meer iets voor de hel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien pakken sommige mensen de hint op en dan komt ik in de hemel later als ik groot ben
Ohhhh zin inquote:
Als dat mijn raison d'être was geweest had ik vanaf het begin wel andere hobbies gekozen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:35 schreef Karzai het volgende:
kun je een vrouw versieren met een Een gitaarsynthesizer met nootjesdispenser.
Dat klinkt als een behoorlijk unieke aanpak! Het zou zeker een gespreksonderwerp zijn. Stel je voor: je speelt een romantisch deuntje op je gitaarsynthesizer terwijl je nootjes uitdeelt. Het zou zeker een glimlach op haar gezicht toveren. Maar onthoud, het gaat niet alleen om de gadgets; het gaat om de oprechte interesse en aandacht die je toont
doen we hier wel inderdaad, nog weinig succes opgeleverdquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is toch veel leuker om de hele tijd over jezelf te ouwehoeren en te lullen?
Zolang ik maar op de troon mag zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jou meer iets voor de hel.
Kom je mij maar gezelschap houden
Herfst voelt even te veel als 'dat hebben we net gehad'quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh zin in![]()
Lente en herfst ook wel
Ja helemaal priem, satanquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang ik maar op de troon mag zitten.
Succes, u bent de eerste die hem doorheeft.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
doen we hier wel inderdaad, nog weinig succes opgeleverd
Ja, klopt wel.. zo van.. nou doeeeehoeeeeeiquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Herfst voelt even te veel als 'dat hebben we net gehad'
Maar lente is ook heerlijk!!!
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
NWS / Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkanker
dit is even een paar daagjes wegquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit je nep -vakantie dan?
Wel fijn met die koude wind.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die nu nog een mondkapje dragen zijn mentaal gewoon volledig gebroken
true true maar nee, ik wil warmtequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klopt wel.. zo van.. nou doeeeehoeeeeei
Maar herfstwandelingen in het bos![]()
![]()
Ah, ik dacht al.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is even een paar daagjes weg
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, leven is ultra mega moeilijk
En af en toe een beetje genieten
Ja hallo, ik wil ook dingen.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil ook dingen.
nee, maar je hebt wel gelijk.. warmte en zon zou fijn zijn
En dan niet gelijk 45 graden aub
Hier op werk bedoel ikquote:
jaaaaaaaahaaaaaquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]jij zei net ook gewoon lente en zomer hoor
Donny Ronnyquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:29 schreef Karzai het volgende:
de slimste mens
hoeveel weten we nu over fles?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:kwiwi
Energie getankt van die enorme wandeling denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de avond daarvoor had je er geen zin in
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ohja, herfst ipv zomer. Bijna hetzelfdequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jaaaaaaaahaaaaa
Lente en herfst![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zit toch bijna geen verschil in, behalve 56 liter neerslagquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]hij doet dit wel echt goed, matcht perfect
maar dat dus jaander muziekje alleen
[..]
ohja, herfst ipv zomer. Bijna hetzelfde
maar je kan dat huis dus wel kopen rijke tata?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest trouwens zelf mn intentieverklaringen opstellen ipv aanvragen bij HR, zoals HR eerder had gecommuniceerd.
En ik dacht heel even dat ik het gesprek met de hypotheekadviseur had gedaan met mijn salaris op basis van 1 fte, maar ik werk geen 1 fte. Grote paniek maar het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering zat er nog niet bij in, alles klopt
Gaat u het vastgoed in?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest trouwens zelf mn intentieverklaringen opstellen ipv aanvragen bij HR, zoals HR eerder had gecommuniceerd.
En ik dacht heel even dat ik het gesprek met de hypotheekadviseur had gedaan met mijn salaris op basis van 1 fte, maar ik werk geen 1 fte. Grote paniek maar het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering zat er nog niet bij in, alles klopt
alle tata's zijn rijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar je kan dat huis dus wel kopen rijke tata?
ah oui ouiiiiiiiiquote:
Italiaanse keukenquote:
Onderweg.quote:
Ja, maar welke keuken is nou niet lekker?quote:
En de Mexicaanse keuken, ben ik ook niet echt fan van.quote:Het nationale gerecht van Groenland is Suaasat . Het hoofdingrediënt is zeehond, een hoofdbestanddeel van de Inuit-keuken. Suaasat is een zelfgemaakte soep die bestaat uit een dikke bouillon van zeehondenvlees, met gerst en uien, of rijst en uien. Zout, zwarte peper en laurierblaadjes worden ook toegevoegd voor de smaak.
nou in je eentje, gemiddeld appartement is 4 ton, moet je toch iets van 6 ruggen per maand voor verdienenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
Of gewoon huis kopen (lees: appartement want zo rijk ben ik nou ook weer niet)
Naar Luc en z'n lasagnequote:
quote:
Halve zeehond met friet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar welke keuken is nou niet lekker?
Ik zou zeggen de Groenlandse keuken.
[..]
En de Mexicaanse keuken, ben ik ook niet echt fan van.
weet je al waar?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
Of gewoon huis kopen (lees: appartement want zo rijk ben ik nou ook weer niet)
Hij was wel wat vochtig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar Luc en z'n lasagne
[..]
Nee, het is halve zeehond met gerst.quote:
Uhm.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was wel wat vochtig.
Gwerf.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is halve zeehond met gerst.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou in je eentje, gemiddeld appartement is 4 ton, moet je toch iets van 6 ruggen per maand voor verdienen
Ijslandse lijkt me ook niet lekkerquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar welke keuken is nou niet lekker?
Ik zou zeggen de Groenlandse keuken.
[..]
En de Mexicaanse keuken, ben ik ook niet echt fan van.
Kat?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik krijg een heerlijke buikvetmassage![]()
jaquote:
Waren dat normale komkommers of zeekomkommers, want volgens mij eten ze in Groenland niet normale dingenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Keer een documentaire gezien over Groenland, kwam zo'n vrachtvliegtuig met groenten aan, iedereen vechten om de komkommers.
Schrale kutbende daar
Sommige Aziatische dingen hoef ik ook niet te proberenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ijslandse lijkt me ook niet lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar weer.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige Aziatische dingen hoef ik ook niet te proberenNee moet ik ook niet aan denken. Gefrituurde sprinkhaan/tarantula etc ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar weer.
Ze zeggen dat hond/kat naar kip smaakt maar wil dat niet weten joh
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ook lekker, "veel Inuit drinken gewoon water uit de zee. Dat kan, aangezien het water op Groenland erg schoon is"quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waren dat normale komkommers of zeekomkommers, want volgens mij eten ze in Groenland niet normale dingen
Ja, nou de groetjesquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee moet ik ook niet aan denken. Gefrituurde sprinkhaan/tarantula etc ook niet.
Ze zeggen dat hond/kat naar kip smaakt maar wil dat niet weten joh
Water uit de zee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook lekker, "veel Inuit drinken gewoon water uit de zee. Dat kan, aangezien het water op Groenland erg schoon is"
Daarom kijken ze allemaal zo kwebs.
Oeh, lekkerquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige Aziatische dingen hoef ik ook niet te proberenKippenvoeten happen is in China heel wat normaler dan Babi Pangang kan ik je vertellen, slang, aal en zijderups ook trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar weer.
Ja, je zult babi pangang daar niet vindenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippenvoeten happen is in China heel wat normaler dan Babi Pangang kan ik je vertellen, slang, aal en zijderups ook trouwens.
Butter chickenquote:
Woonde je nou in Leiden?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaweet zelfs de straat
Heb even getwijfeld of ik deze stad wil verlaten maar heb besloten dat ik dat niet wil
Nee sommige dingen moet je gewoon laten voor wat 't is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou de groetjes
En mens smaakt naar varken.
Hoef ik ook niet te proberen
Neen, Den Haagquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Woonde je nou in Leiden?![]()
Hoe dan? Moet er maar net een huis te koop komen te staan daar?
Sowieso is "de chinees" hier totaal niet zoals daadwerkelijk chinees eten is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippenvoeten happen is in China heel wat normaler dan Babi Pangang kan ik je vertellen, slang, aal en zijderups ook trouwens.
Akkoord.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"een tumor van 43 mm, iets meer dan 4 cm"
Uh, ja, 43 mm is inderdaad iets meer dan 4 cm.
Ja, tenzij je naar de restaurants in China Town gaatquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sowieso is "de chinees" hier totaal niet zoals daadwerkelijk chinees eten is.
Heb wel eens gehoord dat de gemiddelde Chinese persoon geen idee heeft van 90% van de gerechten die wij hier serveren onder de noemer "chinees" is gewoon allemaal verholandst.
Precies.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tenzij je naar de restaurants in China Town gaat
Ja is ookquote:
Och.. is best lekker.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies.
Ben niet van plan daar heen te gaan tho
Oh ja! Lijkt me nou helemaal geen leuke stad om te wonen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, Den Haag
En ja, ik kan ook nog niks kopen want er is nog niks![]()
efkes wachten pufpuf
Daar ga je alquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och.. is best lekker.
Je moet alleen weten wat je er besteld.
Gewoon doen alsofquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou met een werkelijk straatarme beginnen, om te oefenen.
Dit is de enige optie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in amsterdam, hij MOET miljonair zijn!!!!
hahahaquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja! Lijkt me nou helemaal geen leuke stad om te wonen.
Eeh Nederland heeft toch ook Chinatowns?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies.
Ben niet van plan daar heen te gaan thoFf naar Amerika voor Chinees voedsel (wat klinkt dat toch raaaar)
Ja, maar daar gaat ie niet heenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh Nederland heeft toch ook Chinatowns?
Ik wil binnenkort nog eens naar een museum in Den Haagquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaligt er een beetje aan wat je zoekt. Spannende dingen zijn hier niet te beleven
is meer een klein dorp maar dan met een groter aantal inwoners dan gemiddelde dorpen, en zee
Maar Rotterdam is dicht in de buurt![]()
O ik had weer eens niet teruggelezenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat ie niet heen
Daarmee kun je vast een vrouw lokken zou je zeggenquote:
Die hebben we hier wel!quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort nog eens naar een museum in Den Haag
Ik had er dit weekend nog uitstekend gegeten, dus meer voor mijquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik had weer eens niet teruggelezen
Nee, ik verzin dit ter plekke.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef Grotetijd het volgende:
Heeft Nederland China Towns!?![]()
Ik kom echt amper buiten 't Gooi en de laatste keer dat ik in Amsterdam centrum geweest ben is nu 6 jaar geleden dus geen idee
Kunstmuseum.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarmee kun je vast een vrouw lokken zou je zeggen
[..]
Die hebben we hier wel!![]()
Welke wil je heen?
dat zijn we van je gewendquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik verzin dit ter plekke.
Ah weer niet gelukt om hem voor de gek te houden. Ooit. Een andere dag.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohja, altijd leukquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunstmuseum.
En Mauritshuis, want daar ben ik nog nooit geweest.
Nou houquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, hebben we samen afgesproken als complot.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O god dat is waar ook. Wanneer begint die ellende?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, altijd leuk
let op dat je niet gaat als die hele meuk daar is afgesloten
Echt een gemiste kans.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah weer niet gelukt om hem voor de gek te houden. Ooit. Een andere dag.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou houliefdoen. Ik heb daadwerkelijk geen idee
Ja idd.. draag je ook roze? Hebben we ook afgesprokenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, hebben we samen afgesproken als complot.
oooooh, je hebt nog wel even!quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god dat is waar ook. Wanneer begint die ellende?
quote:Vanwege voorbereidingen voor de NAVO-top sluit de Johan de Wittlaan vanaf half april tot begin augustus 2025.
Onderwegquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Zin in een tas sterke koffie, even mijn machine aan de werk zetten
Ik heb alleen maar rozequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een gemiste kans.
[..]![]()
Ja, maar je hebt toch ook wel internet enzo?
[..]
Ja idd.. draag je ook roze? Hebben we ook afgesproken
Oh, is dat de truc. Zelf ook rijk zijn. Ik noteer hem even.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarmee kun je vast een vrouw lokken zou je zeggen
Ja, dat was de meest veilige gokquote:
Die stoppen ze nu maar in de muffinsquote:
Gewoon in het centrum ook. Ik kom net zo vaak in Den Haag als jij in Amsterdam en zelfs ik weet waar het is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
WTF is gewoon een wijk in Den Haag?!
Nee, WTF niet. Maar China Town wel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
vooral als je iets zonder inhoud wil werkt dat goedquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, is dat de truc. Zelf ook rijk zijn. Ik noteer hem even.
Voor een, ehh, goede vriend.
Had in mn hoofd dat die drama eerder zou beginnen, maar valt meequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel van plan om eerder te gaan.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, WTF niet. Maar China Town wel.
.. en wat is daar zo wtf aan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
Is voor mij nieuwe infoquote:
Ja pfoe, moet ik, ehh, die vriend dat er zeker ook nog bij hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vooral als je iets zonder inhoud wil werkt dat goed
Tijd voor je pilletje gekke kwekmuis.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
WHAT THE FUUUUUCK ONGEKEND
LEVEN ER OOK AZIATEN IN DIT LAND?!
SINDS WANNEER?!?!!?1
ETEN ANDERE MENSEN OOK AZIATISCH VOEDSEL
WHAT
THE
FUCK
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WHAT
THE
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKK
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WHAT
THE
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKK
ga anders weer huilen om een zelfmoordquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd voor je pilletje gekke kwekmuis.
Gelukkig eet ik alleen maar vanille.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stoppen ze nu maar in de muffins
quote:
In de blender en door je smoothie heenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:24 schreef Ama het volgende:
Oh ik heb nog best wel veel rattenvoer. Ik denk niet dat ik dat op ga krijgen of nou ja de ratten
Ik had Modus verwacht toen ik naar boven scrollde.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij even gelukquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik alleen maar vanille.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de blender en door je smoothie heen
Met of zonder slagroom?quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had Modus verwacht toen ik naar boven scrollde.
Ging vroeger wel vaak uit in Den Haag hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaligt er een beetje aan wat je zoekt. Spannende dingen zijn hier niet te beleven
is meer een klein dorp maar dan met een groter aantal inwoners dan gemiddelde dorpen, en zee
Maar Rotterdam is dicht in de buurt![]()
Waar ging je dan heenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ging vroeger wel vaak uit in Den Haag hoor![]()
Maar vind 020, Utrecht en Leiden leuker qua vibe
Tenzij het koude choco isquote:
Ama niet klikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Uw trein rijdt op tijd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar eerlijk, dit is best een geschikt plaatje voor super veel momenten
[ afbeelding ]
Haar ogen worden steeds vreemder maar het is dezelfde foto.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koude choco moet gewoon zonder ja.quote:
Je bent zelf pauper en rommelig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar ging je dan heen![]()
Leiden vind ik ook wel leuk maar weet nog niet heel goed wat ik daar van vind. Sommige delen zijn leuk en soms vind ik het allemaal maar pauper en rommelig overkomen
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf pauper en rommelig.
hahahaquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar ogen worden steeds vreemder maar het is dezelfde foto.
Wajooowquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouw die je ineens in de spiegel achter je ziet staan zonder tanden met haat in haar ogen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar ogen worden steeds vreemder maar het is dezelfde foto.
Ik las haar ipv haatquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouw die je ineens in de spiegel achter je ziet staan zonder tanden met haat in haar ogen.
Ja kijk, een spook. Ik wist het wel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouw die je ineens in de spiegel achter je ziet staan zonder tanden met haat in haar ogen.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haren achter je ogen en veren in je melk.
quote:
Ssssssooooowwwwwquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Um es in die Welt hinein zu schreien...quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wajooow
Wanneer ga je weer eens naar de sportschool?
Je moeder.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik heb het 18 jaar geleden gekocht voor 155, kan er nu 550 voor vragen en ik werk parttime bij de kringloop voor een minimumloontjequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in amsterdam, hij MOET miljonair zijn!!!!
Maar waar moet je dan wonenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het 18 jaar geleden gekocht voor 155, kan er nu 550 voor vragen en ik werk parttime bij de kringloop voor een minimumloontje
Morgen is de dag even lang als vandaag hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar waaaaaaaaaaaaaaat een lange dag...
en morgen weer...
beetje zelfde beredenering dat ik 6 ruggen zou verdienen en een appartement van 400.000 zou gaan kopenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het 18 jaar geleden gekocht voor 155, kan er nu 550 voor vragen en ik werk parttime bij de kringloop voor een minimumloontje
...quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen is de dag even lang als vandaag hoor.
Gemeenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
...
Tijd om je buiten te zetten
Nou eeh... gezellig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://kinorotterdam.nl/films/no-other-land/
En direct er na naar een animefilm.
inb4 muizenruggetje ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen op fok verdient 6 ruggen.
Geen discussie mogelijk.
En dan van chocolade.quote:
heb met mn ene rug al lastig genoeg soms dus sla mij maar overquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen discussie mogelijk.
PAARD, Millers, Grote Markt, Crazy Pianos.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar ging je dan heen![]()
Leiden vind ik ook wel leuk maar weet nog niet heel goed wat ik daar van vind. Sommige delen zijn leuk en soms vind ik het allemaal maar pauper en rommelig overkomen
Ik vreet de hele dag chips en drink goedkope paupercola, kraak wat mensen af en daar betalen ze me voor in puur goud, heimelijk gedolven op de planeet Mars door Elon.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen discussie mogelijk.
quote:
quote:
Jouw blik de hele dag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar eerlijk, dit is best een geschikt plaatje voor super veel momenten
[ afbeelding ]
Schooier!quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen discussie mogelijk.
Wil je daar een ESMA bij?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vreet de hele dag chips en drink goedkope paupercola, kraak wat mensen af en daar betalen ze me voor in puur goud, heimelijk gedolven op de planeet Mars door Elon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |