SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
haha, ja dat ook wel een beetjequote:
Oeh dat klinkt wel lekker, recept? Ik heb ook nog spinazie overquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Turkse Linzensoep (zelfgemaakt) met verse spinazie en KNOFLOOK
Met een kaas-naan
En jullie?
Valt best meequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop kennissen die een hoop fout doen.
Alleen als je het superlang laat koken...quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ja dat ook wel een beetje
[..]
Oeh dat klinkt wel lekker, recept? Ik heb ook nog spinazie over
Wilde daar een soepje van maken maar volgens @:recce krijg ik dan een babysoepje
Oke Erica Terpstra, met je romige zuurkool.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit een mooi scheldwoord, Helvoirtse Pekingeend,
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt best mee
Hij weegt bijna het dubbele van wat ik nu weeg en zit aan de ozempic én drinkt gemiddeld een 6 pack per avond weg, maar hij wil niet horen dat 'ie de biertjes moet laten staan omdat 1 biertje 140 kcal is of zoJa. Dan kan je wel op je eten letten en aan de ozempic zitten, maar als je per avond een extra double big tasty wegdrinkt helpt dat je niet
ik moest daar wel heel hard om lachenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding.
En hoeveel weeg jij dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt best mee
Hij weegt bijna het dubbele van wat ik nu weeg en zit aan de ozempic én drinkt gemiddeld een 6 pack per avond weg, maar hij wil niet horen dat 'ie de biertjes moet laten staan omdat 1 biertje 140 kcal is of zoJa. Dan kan je wel op je eten letten en aan de ozempic zitten, maar als je per avond een extra double big tasty wegdrinkt helpt dat je niet
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.
Oh, memo gemist.quote:
Hoezo heet ik nu weer Martijn?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ZH????????????????quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heet ik nu weer Martijn?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Glaasje rood, Martinus?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Uhm oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Past wel bij je, die naam, lijkt op Merlijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heet ik nu weer Martijn?
Oke Tatjana.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel bij je, die naam, lijkt op Merlijn.
Wat heb je nu als lunch gehad ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
En fuck, heb medelijden met mij.. Ik had lunch voorbereid en heb het verkeerde bakje meegenomen (bakje met brie ipv bakje met sla) en dat bakje met brie staat nu nog in het verkeerde gebouw. Fuuwuwwuwuuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |