SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
haha, ja dat ook wel een beetjequote:
Oeh dat klinkt wel lekker, recept? Ik heb ook nog spinazie overquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Turkse Linzensoep (zelfgemaakt) met verse spinazie en KNOFLOOK
Met een kaas-naan
En jullie?
Valt best meequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop kennissen die een hoop fout doen.
Alleen als je het superlang laat koken...quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ja dat ook wel een beetje
[..]
Oeh dat klinkt wel lekker, recept? Ik heb ook nog spinazie over
Wilde daar een soepje van maken maar volgens @:recce krijg ik dan een babysoepje
Oke Erica Terpstra, met je romige zuurkool.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit een mooi scheldwoord, Helvoirtse Pekingeend,
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt best mee
Hij weegt bijna het dubbele van wat ik nu weeg en zit aan de ozempic én drinkt gemiddeld een 6 pack per avond weg, maar hij wil niet horen dat 'ie de biertjes moet laten staan omdat 1 biertje 140 kcal is of zoJa. Dan kan je wel op je eten letten en aan de ozempic zitten, maar als je per avond een extra double big tasty wegdrinkt helpt dat je niet
ik moest daar wel heel hard om lachenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding.
En hoeveel weeg jij dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Valt best mee
Hij weegt bijna het dubbele van wat ik nu weeg en zit aan de ozempic én drinkt gemiddeld een 6 pack per avond weg, maar hij wil niet horen dat 'ie de biertjes moet laten staan omdat 1 biertje 140 kcal is of zoJa. Dan kan je wel op je eten letten en aan de ozempic zitten, maar als je per avond een extra double big tasty wegdrinkt helpt dat je niet
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.
Oh, memo gemist.quote:
Hoezo heet ik nu weer Martijn?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ZH????????????????quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heet ik nu weer Martijn?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging voor verdere uitwijding. Ik snap hoe bier werkt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Glaasje rood, Martinus?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Uhm oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Past wel bij je, die naam, lijkt op Merlijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heet ik nu weer Martijn?
Oke Tatjana.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel bij je, die naam, lijkt op Merlijn.
Wat heb je nu als lunch gehad ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
En fuck, heb medelijden met mij.. Ik had lunch voorbereid en heb het verkeerde bakje meegenomen (bakje met brie ipv bakje met sla) en dat bakje met brie staat nu nog in het verkeerde gebouw. Fuuwuwwuwuuw
ik wil nog sporten vandaag maar als ik er over na ga denken dan denk ik 'ohgod nee ik wil niet'. Dus niet over nadenkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het morgen lekker weer? Dan ga ik morgen wel weer naar buiten
*kluizenaarsmodus aan
quote:
Ik ga morgen wel weer... ben maandag en dinsdag geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil nog sporten vandaag maar als ik er over na ga denken dan denk ik 'ohgod nee ik wil niet'. Dus niet over nadenken![]()
Het is voorlopig nog geen lekker weer
ik weet oprecht niet wat die 1.25 zou moeten voorstellenquote:
jaquote:
Dat bakje niet nee, want daarin zat een halve brie. Ik had een baguette met brie en sla voorbereid, had nu het voorbereide bakje met brie mee en de rest van de brie. Dus gewoon heel de brie meequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je nu als lunch gehad ?
Dus niet dat bakje met brie, blijkbaar
Ja, vloeibare brie en muffins.quote:
Ownoesssssquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat die 1.25 zou moeten voorstellen
[..]
ja
[..]
Dat bakje niet nee, want daarin zat een halve brie. Ik had een baguette met brie en sla voorbereid, had nu het voorbereide bakje met brie mee en de rest van de brie. Dus gewoon heel de brie meeen geen sla
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel weer... ben maandag en dinsdag geweest.
Zaterdag staat ook nog op het sportmenu en dan vind ik het wel weer gezegend voor deze week
Nee, ik vrees dat dit nog een aantal maanden gaat duren.
mn lunches zijn meestal wel goed, als je ze vergelijkt met bammies. Had ook bammetjes mee maar dat was meer voor de extra als ik honger zou krijgen. Die zijn uiteraard ook al opquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoesssss
Maar wat een goede lunch
wat heerlijk dat je zo genietquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, weer een heerlijk eind gezwommen. Wat is dit toch een fantastische vakantie![]()
Vanavond hele avond druk met plannen van de echte vakantieeens kijken hoe ver we komen
Dank u, dank uquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]gezegend, lol
Ohja, dat is wel genoeg *geeft schouderklopje
[..]
mn lunches zijn meestal wel goed, als je ze vergelijkt met bammies. Had ook bammetjes mee maar dat was meer voor de extra als ik honger zou krijgen. Die zijn uiteraard ook al op
Is het niet ¤1,25?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat die 1.25 zou moeten voorstellen
[..]
ja
[..]
Dat bakje niet nee, want daarin zat een halve brie. Ik had een baguette met brie en sla voorbereid, had nu het voorbereide bakje met brie mee en de rest van de brie. Dus gewoon heel de brie meeen geen sla
Is dit je nep -vakantie dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, weer een heerlijk eind gezwommen. Wat is dit toch een fantastische vakantie![]()
Vanavond hele avond druk met plannen van de echte vakantieeens kijken hoe ver we komen
quote:
okquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vloeibare brie en muffins.
Moet aan zo'n Matroesjka poppetje denken nu.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zijn die mensen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waarom die mensen zo laat eten.
I don't think he knows about second vacation, Pip.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit je nep -vakantie dan?
ow sorry mijn werkdag was wat lang.quote:
Wat erg, ik had nog niet het nieuws gelezen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Maar wel erg van Martijn Krabbé even trouwensZo jong
Ah, dat is beter.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow sorry mijn werkdag was wat lang.
Ach jee wat vervelend voor je.
Waarom zo laat dan? Kun je niet stiekem tussendoor een koekje pakken?
goed. doe ik nu mn empatieluikje weer dichtquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is beter.Ja, ik heb net een koekje bij de thee genomen en voor een verklaring omtrent het tijdstip kun je mijn vorige posts lezen.
Ja, dat was wel weer even genoeg voor vandaag.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed. doe ik nu mn empatieluikje weer dicht
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, dank u
Veel sterkte vanavond, maar denk maar aan het gevoel achterafDa's zo zalig he
Nog wel fijn dat je een reserve boterham bij je had.
neen, was het vroeger wel dus dat kan wel.. wel beetje rare plek voor de prijsquote:
Wat een onzin, het is toch veel leuker om de hele tijd over jezelf te ouwehoeren en te lullen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:35 schreef Karzai het volgende:
kun je een vrouw versieren met een Een gitaarsynthesizer met nootjesdispenser.
Dat klinkt als een behoorlijk unieke aanpak! Het zou zeker een gespreksonderwerp zijn. Stel je voor: je speelt een romantisch deuntje op je gitaarsynthesizer terwijl je nootjes uitdeelt. Het zou zeker een glimlach op haar gezicht toveren. Maar onthoud, het gaat niet alleen om de gadgets; het gaat om de oprechte interesse en aandacht die je toont
de hele dag al moeten doen. en collega's bij de hand nemen die niet zelf kunnen zoeken naar antwoorden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was wel weer even genoeg voor vandaag.
ik ook zoiets, mooi tijdstipquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oké, soms snapt het algoritme me net iets te goed.
Een gitaarsynthesizer met nootjesdispenser.
Nee, er is altijd die drempelquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]zo werkt dat dan weer niet, zo stom
![]()
En yes, goed voor jezelf zorgen
[..]
neen, was het vroeger wel dus dat kan wel.. wel beetje rare plek voor de prijs
Gestopt met roken?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja, super goede aanpak.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is toch veel leuker om de hele tijd over jezelf te ouwehoeren en te lullen?
waarom kan het leven niet gewoon wat gemakkelijker zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, er is altijd die drempel
Ik lees hier helemaal over heen, wat is er met hem?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
binnenkort de laatste keer rokenquote:
Ik kan me voorstellen dat het soms ook nog sneller is als je inderdaad het werk van je collega's er dan maar bij doet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele dag al moeten doen. en collega's bij de hand nemen die niet zelf kunnen zoeken naar antwoorden.
Voorkauwen en dan ook nog doen alsof het niets uit maakt. Ik heb niets beters te doen joh... kan jouw werk er prima bij doen
Nee, leven is ultra mega moeilijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom kan het leven niet gewoon wat gemakkelijker zijn
NWS / Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkankerquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees hier helemaal over heen, wat is er met hem?
En de avond daarvoor had je er geen zin inquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien pakken sommige mensen de hint op en dan komt ik in de hemel later als ik groot benquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, super goede aanpak.
Vinden andere mensen ook heel leuk.
(ahum)
IEHHHquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
NWS / Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkanker
in de zomer vooralquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, leven is ultra mega moeilijk
En af en toe een beetje genieten
Vind jou meer iets voor de hel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien pakken sommige mensen de hint op en dan komt ik in de hemel later als ik groot ben
Ohhhh zin inquote:
Als dat mijn raison d'être was geweest had ik vanaf het begin wel andere hobbies gekozen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:35 schreef Karzai het volgende:
kun je een vrouw versieren met een Een gitaarsynthesizer met nootjesdispenser.
Dat klinkt als een behoorlijk unieke aanpak! Het zou zeker een gespreksonderwerp zijn. Stel je voor: je speelt een romantisch deuntje op je gitaarsynthesizer terwijl je nootjes uitdeelt. Het zou zeker een glimlach op haar gezicht toveren. Maar onthoud, het gaat niet alleen om de gadgets; het gaat om de oprechte interesse en aandacht die je toont
doen we hier wel inderdaad, nog weinig succes opgeleverdquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is toch veel leuker om de hele tijd over jezelf te ouwehoeren en te lullen?
Zolang ik maar op de troon mag zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jou meer iets voor de hel.
Kom je mij maar gezelschap houden
Herfst voelt even te veel als 'dat hebben we net gehad'quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh zin in![]()
Lente en herfst ook wel
Ja helemaal priem, satanquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang ik maar op de troon mag zitten.
Succes, u bent de eerste die hem doorheeft.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
doen we hier wel inderdaad, nog weinig succes opgeleverd
Ja, klopt wel.. zo van.. nou doeeeehoeeeeeiquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Herfst voelt even te veel als 'dat hebben we net gehad'
Maar lente is ook heerlijk!!!
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
NWS / Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkanker
dit is even een paar daagjes wegquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit je nep -vakantie dan?
Wel fijn met die koude wind.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die nu nog een mondkapje dragen zijn mentaal gewoon volledig gebroken
true true maar nee, ik wil warmtequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klopt wel.. zo van.. nou doeeeehoeeeeei
Maar herfstwandelingen in het bos![]()
![]()
Ah, ik dacht al.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is even een paar daagjes weg
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, leven is ultra mega moeilijk
En af en toe een beetje genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |