SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na 3 uur begin ik me te vervelen. Slapen kan ik eigenlijk niet in een vliegtuigquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo lang vliegen ben ik ook geen fan van![]()
![]()
De TT is toch prima? Met die wildcard kan iedereen gemakkelijk zelf invullen wie hij of zij een Godin vindt zijn.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Er moet altijd iemand boos worden om de TT. Vandaag ben ik de zondebok. Dus TR gezet bij jouw suggestiequote:Op woensdag 15 januari 2025 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De TT is toch prima? Met die wildcard kan iedereen gemakkelijk zelf invullen wie hij of zij een Godin vindt zijn.![]()
Bij twijfel even wachten. Ik zit nog aan dequote:Op woensdag 15 januari 2025 15:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens kwart over bier dat is wel zo
Maar ik twijfel nog![]()
![]()
Ik hebquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij twijfel even wachten. Ik zit nog aan de![]()
![]()
Die van mij zei "Bij twijfel gas geven"quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:29 schreef JustinK het volgende:
Bij twijfel niet doen zei m'n rijinstructeur altijd![]()
![]()
Hier bijna tijd voor warme chocolademelkquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Dat was een godverdomd lekker bakkie pleur zeg![]()
Pleur op joh, dat meen je niet!?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Dat was een godverdomd lekker bakkie pleur zeg![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:55 schreef maily het volgende:
Ach RIP
https://www.bbc.com/news/articles/c1ezlgzj4vvo
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:55 schreef maily het volgende:
Ach RIP
https://www.bbc.com/news/articles/c1ezlgzj4vvo
Bekijk deze YouTube-video
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja heb vandaag boeken gedaan. Allemaal prijzen en sorteren op genre. Best ok. Er was in elk geval genoeg werk te doen dus ben ik van nut.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan gewoon blijven doen
Sta je inmiddels bij de boeken?:')![]()
Dat is beter dan de hele dag vervelenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja heb vandaag boeken gedaan. Allemaal prijzen en sorteren op genre. Best ok. Er was in elk geval genoeg werk te doen dus ben ik van nut.![]()
![]()
2 vliegen in één klapquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die niet meer voor de dorst?sinterklaaskapoentje
![]()
Was dat echt goed zat. Vrijdag ben ik weer een dag bij inbreng en als het weer tote hoze is dan ga ik alleen nog maar boeken doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is beter dan de hele dag vervelen:')![]()
Druk hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
FTFYquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is beter dan de hele dag vervelen bolken![]()
![]()
Dus toch!quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Komt door al die mensen![]()
Tussen al die blije mensenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Komt door al die mensen
Waar is hier de nooduitgang
#alleennaardekermis
#thijsboontjes![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:05 schreef Harrie het volgende:
Nou @:Paul noteer maar vast (vijf over bier)
Hoogste tijd![]()
![]()
*plopperdeplopperdeplop*
#ProostUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Kun je dat eten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik heb nog kikkers en muizen:')![]()
Kikkers en mieren?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mierzoete dingen met een dun laagje mierzoete chocola er overheen?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Naar wat?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Nickchange voor @:sinterklaaskapoentje:')sinterklaaskapoentje
![]()
Gebakken aardappelen, verse hamburger en wittebonen in tomatensausquote:
Oh ik dacht het goede doelquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Tussen al die blije mensen
Waar is hier de nooduitgang
#alleennaardekermis
#thijsboontjes
Bekijk deze YouTube-videoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Memo niet gekregen zeker @drakinquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen, verse hamburger en wittebonen in tomatensausCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:20 schreef maily het volgende:
Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkanker; nu pas durf ik te zeggen: ik word niet meer beter
Kutziekte![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 15 januari 2025 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bestaat @:dezemanweet
En @:dezevrouw ???![]()
Wel mooi voor een kloontje![]()
Welke memo?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Memo niet gekregen zeker @:drakin![]()
Dermatoloogquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beterschap!! Dikke knuffelWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Samequote:
Heb een nasleep van een kutdag. Teveel koffie gedronken waardoor ik niet kan slapen.
Het komt wel goed.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wachtzaal. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok klinkt niet zo erg, valt het mee?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nog steeds beterschap dan!quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wachtzaal. Ik hou jullie op de hoogte.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Rijg me aan een spiesje en je kunt mij opetenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wachtzaal. Ik hou jullie op de hoogte.![]()
![]()
Even een spies pakken, brbquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Rijg me aan een spiesje en je kunt mij opeten![]()
GGZThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zoals een worstquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar iets wat minder seizoensgevoelig is![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
@TandenFeequote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar iets wat minder seizoensgevoelig is:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nee ik blijf lekker de Sint. Het hele jaar door.quote::')![]()
En terechtquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik blijf lekker de Sint. Het hele jaar door.
In Turkije kennen ze je niet anders danWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
sintquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik blijf lekker de Sint. Het hele jaar door.![]()
![]()
of @kikkerinjebil of is dat oproepen tot dierenmishandelingquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@Paashaas is ook wat minder seizoensgevoeligTrotste mama van Ambar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
@pizzashoarmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goeiequote:Op woensdag 15 januari 2025 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik gelijk maar ff boven stofzuigen dan![]()
![]()
Weljáquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik gelijk maar ff boven stofzuigen dan![]()
@ChorizoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@fourseasonsquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn naam past bij elk seizoen
@quatrestagioni![]()
Komt ze bij jou op visite?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet allemaal netjes en schoon![]()
@dwerggroeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou gewoon voor @LekkerDing gaan. Succes gegarandeerdTrotste mama van Ambar
of juist een teleurstelling als je met te hoge verwachtingen gaat ontmoetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou gewoon voor @:lekkerding gaan. Succes gegarandeerd
Uw ADH vitamine Worst
@catfish ing dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of juist een teleurstelling als je met te hoge verwachtingen gaat ontmoetenTrotste mama van Ambar
Geen verwachtingen hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of juist een teleurstelling als je met te hoge verwachtingen gaat ontmoeten@MizzezAmy
![]()
Kan het ook niet tegenvallen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen verwachtingen hebben@:Mizzezamy
Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
Of jezelf lelijkviesding noemen![]()
![]()
Ik doe mijn naam nu anders eer aan
Niet meer borrelen maar alleen van binnen
Toch anders'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
O jee. Blauwe bessen gegeten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Toch anders![]()
En nog nootjes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Toch anders![]()
Hahaquote:
Ja ik dacht kutzooi ik eet dan namelijk standaard.
Maar had de verse gekocht en niet in zak.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Walnoten op broodje brie jaaa dat zeker welquote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
KokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Kom je hier ook nog ff zuigen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo de bovenverdieping is gestofzuigd![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker niet
Kutklusje![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Tegen betaling zijn het er genoegquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zie daar nou maar weer iemand voor te vinden:')![]()
@Monsterkoekie houdt daar wel vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zie daar nou maar weer iemand voor te vinden![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Monsterkoekie houdt daar wel van![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even zwaaien naar mijn bolkmatties![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even zwaaien naar mijn bolkmatties
:')![]()
Hey mattiequote:Op woensdag 15 januari 2025 17:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even zwaaien naar mijn bolkmatties![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
@kree Bekijk deze YouTube-video Bekend intro wel (deze was eerder dan Chuck, heeft gewoon gejat!)Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Nu eerst eens kijken naar nog meer documenten die het UWV wil...:')sinterklaaskapoentje
![]()
Man man man waarom moeten ze het allemaal zo ingewikkeld maken:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Nee valt wel mee. Ze willen bv het eindsaldo van mijn Paypal-rekening maar dat krijg ik niet in zo'n rapport te zien. Dus heb maar een screenshot gemaakt en gestuurd. Hoop dat dat voldoende is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ist heel veel wat je allemaal moet aanleveren?:')![]()
Heel goedquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:45 schreef Lovely het volgende:
Mijn fles maar weer gevuld met water..Dat heb ik ook gedaan
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Water is altijd goedquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:45 schreef Lovely het volgende:
Mijn fles maar weer gevuld met water..:')![]()
Zal toch welquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ze willen bv het eindsaldo van mijn Paypal-rekening maar dat krijg ik niet in zo'n rapport te zien. Dus heb maar een screenshot gemaakt en gestuurd. Hoop dat dat voldoende is.![]()
Meestal vul ik hem al in de middag, maar was vergetenquote:
Ik hou er steeds meer van, vind sommige drinken daardoor te zoetquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Water is altijd goed
Vooral als het door de brouwerij is geweestquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Water is altijd goedUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Meestal vul ik hem al in de middag, maar was vergeten![]()
![]()
Of een zakje in is geweest?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vooral als het door de brouwerij is geweest"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Beter wel want ik heb echt geen zin om nog meer shit te moeten uitzoeken...quote::')![]()
Dan moeten ze het maar gewoon accepteren!quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beter wel want ik heb echt geen zin om nog meer shit te moeten uitzoeken...![]()
![]()
Same. Nu aan de koffie!quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:45 schreef Lovely het volgende:
Mijn fles maar weer gevuld met water..Well, life can be a riot
Niet hatenquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: