SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Blauwe bessenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet als jij de lijdende persoon bent, ipv leidende![]()
![]()
vertelquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:01 schreef ToT het volgende:
Net thuis van een gesprek, en ff de was opgehangen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Broodje pindakaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoek het (geen idee wat) lekker uitI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja kotertijdquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:44 schreef greysbones het volgende:
ik weet ook niet wat
ik was benieuwd
maar @:Tot is ook foetsie![]()
![]()
Wat neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee allerliefste leukste gekste Greysbonesquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is het zeker mevrouw greys bquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat maar duidelijk is meneer Justin K![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
shots fired
* greysbones pakt de popcorn![]()
![]()
Deja vuquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor gaan we weer
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik schuif gauw je stoel aan, ziet ie je niet zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
komop
een goeie rel![]()
* greysbones duikt vast onder tafel voor als @:SwJ komt
Sssttttt!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
ik heb Justin ontdekt![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Santiago GiménezThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
aan @kreequote:Op woensdag 15 januari 2025 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
Als iemand nogeens op zoek is naar muzikanten kunnen we @:JustinK aanbevelen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zometeen maar eens hierheen rijden: https://www.larutanatural(...)de-las-flechas-rn-40I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
jij welquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:58 schreef Fogel het volgende:
Zometeen maar eens hierheen rijden: https://www.larutanatural(...)de-las-flechas-rn-40![]()
have fun
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het houdt niet op, niet vanzelf ....quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:58 schreef Fogel het volgende:
Zometeen maar eens hierheen rijden: https://www.larutanatural(...)de-las-flechas-rn-40
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden ...![]()
Zo, das niet verkeerdquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:58 schreef Fogel het volgende:
Zometeen maar eens hierheen rijden: https://www.larutanatural(...)de-las-flechas-rn-40![]()
![]()
JustinKreequote:Op woensdag 15 januari 2025 13:59 schreef devzero het volgende:
* devzero wacht op een DTS lied met @:justink en @:kree![]()
![]()
Geldt ook voor jou hequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Golden Earring eat your heart out. Here is JustinKree![]()
![]()
Nog even zo doorgaan dan neemt hij een bolkpauzequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Golden Earring eat your heart out. Here is JustinKree![]()
![]()
Thanks!quote:Ja, tis wat, ben nog niet eens halverwege de reis…quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf ....
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden ...In het echt vast nog beter dan op de fotosquote:
Was de ervaring gister wel. Een heel stuk van de route overal vlinders en een anders stuk echt fantastisch mooi gebergte
I'm surrounded by morons!
Die is dichterbij dan je denktquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan dan neemt hij een bolkpauze![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:11 schreef greysbones het volgende:
Zo veel kinderen op de fiets zonder licht aan vanmorgenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben aan het wandelen
Nog steeds mistig hier
Ook altijd in het donkerquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:18 schreef maily het volgende:
[..]
Zo veel kinderen op de fiets zonder licht aan vanmorgen
Snap je niet,maar ook auto's vaak wel..quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:18 schreef maily het volgende:
[..]
Zo veel kinderen op de fiets zonder licht aan vanmorgen
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
Andes gebergte?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ja, tis wat, ben nog niet eens halverwege de reis…
[..]
In het echt vast nog beter dan op de fotos
Was de ervaring gister wel. Een heel stuk van de route overal vlinders en een anders stuk echt fantastisch mooi gebergte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wut?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:44 schreef greysbones het volgende:
ik weet ook niet wat
ik was benieuwd
maar @:Tot is ook foetsie![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zijn een aantal mangas te koop hier die ik direct al wilde kopen.
Maar nee hoor die moeten apart voor een thema tafel... Dan moet ik er maar toevallig zijn als die tafel er is. Waarom niet gewoon verkopen aan je medewerkers
:')![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
Hier was het op wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kun je niet aan een vriend of vriendin vragen of ze die voor jou komen shoppen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar nee hoor die moeten apart voor een thema tafel... Dan moet ik er maar toevallig zijn als die tafel er is. Waarom niet gewoon verkopen aan je medewerkers![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:25 schreef maily het volgende:
[..]Misschien een poll voor starten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eerst even deze poll dan
POLLCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of één van de Pietenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet aan een vriend of vriendin vragen of ze die voor jou komen shoppen?![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2315 / +146 / +56 / 8117 / 8601
2. Harrie / 929 / +51 / +63 / 2161 / 2431
3. _UserName_ / 594 / +93 / +142 / 909 / 1122
4. Dr.Mikey / 427 / +19 / +14 / 798 / 989
5. drakin / 328 / +13 / +33 / 1010 / 1193
6. KillemWieft / 328 / +25 / +13 / 513 / 667
7. ToT / 212 / +3 / +1 / 2515 / 2672
8. mascara-klodder / 196 / +0 / +0 / 1174 / 1342
9. sinterklaaskapoentje / 186 / +14 / +5 / 1576 / 1757
10. hemarookworst / 177 / +37 / +5 / 808 / 934
11. Lovely / 167 / +48 / +12 / 1611 / 1805
12. HappyCharly / 158 / +2 / +8 / 1142 / 1264
13. MizzezAmy / 157 / +15 / +10 / 1755 / 1942
14. AardappelSchotel / 154 / +26 / +5 / 1283 / 1445
15. roos94 / 143 / +0 / +0 / 410 / 490
16. maily / 118 / +26 / +12 / 1240 / 1362
17. sp3c / 116 / +4 / +3 / 601 / 679
18. gebrokenglas / 113 / +1 / +4 / 1239 / 1373
19. kree / 100 / +3 / +0 / 1335 / 1422
20. devzero / 82 / +59 / +2 / 290 / 329SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Correctquote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ja misschien wel jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet aan een vriend of vriendin vragen of ze die voor jou komen shoppen?:')![]()
Wat is dat voor iets onzinnigs.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar nee hoor die moeten apart voor een thema tafel... Dan moet ik er maar toevallig zijn als die tafel er is. Waarom niet gewoon verkopen aan je medewerkers
Ontslag nemen een optie?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mijn browser begint raar te doen als het iets van 5 spoilers diep isquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Is goed voor de klikskills![]()
![]()
Ik zie toiletbordje op achtergrond, die kan die mooi gaan bolken na een paar worstenquote:Uw ADH vitamine Worst
Raarquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn browser begint raar te doen als het iets van 5 spoilers diep isUw ADH vitamine Worst
Net even een pot shag gehaaldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn android browser kan nog wel wat dieper aanquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn browser begint raar te doen als het iets van 5 spoilers diep is
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar dan heb ik helemaal niks zinnigs wat ik doe hequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets onzinnigs.
Ontslag nemen een optie?:')![]()
Mijn nieuwsgierigheid wint het altijdquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn browser begint raar te doen als het iets van 5 spoilers diep is![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid wint het altijd
Al gewandeld vandaag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik helemaal niks zinnigs wat ik doe he![]()
Ik heb hier nog wel wat werk voor jequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik helemaal niks zinnigs wat ik doe he
Nee snap ik, maar misschien dat ze je weer kunnen aannemen nadat je ze gekocht hebt? Ik dacht eigenlijk dat een van de voordelen van werken in een kringloop ook is dat je als eerste dingen kunt kopen.Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Nee nog niet. Misschien vanavond. Was vooral chagrijnig. DigiD deed het niet, storing bleek later. Maar zat al in een vergevorderd stadium van nieuwe DigiD maken. en ze willen ook weer nieuwe dingen voor de bijstand die ik uit moet zoeken.quote::')![]()
Ik zou een tijdje terug gaan werken bij een kringloop voor weer beetje onder de mensen te komen. Maar kregen het contract niet rond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat frustreertquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee nog niet. Misschien vanavond. Was vooral chagrijnig. DigiD deed het niet, storing bleek later. Maar zat al in een vergevorderd stadium van nieuwe DigiD maken. en ze willen ook weer nieuwe dingen voor de bijstand die ik uit moet zoeken.
Maar je bent er mee bezig!!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nou niet dus. Ik moet toevallig raak grijpen als ze in de winkel liggen. Of ik zeg fuck jullie allemaal en neem ze gewoon mee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat werk voor je
Nee snap ik, maar misschien dat ze je weer kunnen aannemen nadat je ze gekocht hebt? Ik dacht eigenlijk dat een van de voordelen van werken in een kringloop ook is dat je als eerste dingen kunt kopen.:')![]()
Dat durf je nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou niet dus. Ik moet toevallig raak grijpen als ze in de winkel liggen. Of ik zeg fuck jullie allemaal en neem ze gewoon mee.![]()
![]()
chrome op mijn desktop, de layout begint heen en weer te springen, waarschijnlijk omdat de kolom met posts zo klein is vergeleken met mijn scherm.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn android browser kan nog wel wat dieper aan![]()
Ja hier ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
chrome op mijn desktop, de layout begint heen en weer te springen, waarschijnlijk omdat de kolom met posts zo klein is vergeleken met mijn scherm.![]()
Welk imago?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van @:sinterklaaskapoentje heeft wel zijn imago hoog te houden he![]()
![]()
Filantroopquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Van een goedaardige oude man met een gevulde zak
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh dat klopt wel aardigquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Van een goedaardige oude man met een gevulde zak![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
A dutje a day keeps the chaggienes away
🤸♀️![]()
![]()
Staat van wakker worden meestal die mood/modusquote:
Klopt wel. Eigenlijk zou ik een slaapbankje in mijn kantoor moeten nemen, zodat ik na lunch een dutje kan doen. Wel even afbakenen in mijn kalendarquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
A dutje a day keeps the chaggienes away
🤸♀️![]()
![]()
After lunch dipjes moet je wel goed van bijkomen om weer productief te kunnen zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt wel. Eigenlijk zou ik een slaapbankje in mijn kantoor moeten nemen, zodat ik na lunch een dutje kan doen. Wel even afbakenen in mijn kalendar
![]()
R.I.P DTS.![]()
Toen was t ook wel koud idd.. scheen de zon ook niet eergisteren welquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gister vond ik erger, qua koudheid"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier dus niet, of de mist komt weer terugquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh hier issie wel redelijk weg.
Niks aan gemist
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat stom!quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier dus niet, of de mist komt weer terug![]()
![]()
Lekker bezig iigquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toen was t ook wel koud idd.. scheen de zon ook niet eergisteren welmet wandelen
Probeer elke dag wel even een wandeling te makenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker bezig iigmet wandelen
Ben er al even op uit geweest. Vuilniszakken weggegooid en getanktquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ben paar dagen niet buiten geweest, straks toch maar ff doenUw ADH vitamine Worst
Frisse weer is wel lekker als je thuis komt, het effect ervanquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Probeer elke dag wel even een wandeling te maken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hema toch, dat kan toch nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ben paar dagen niet buiten geweest, straks toch maar ff doen
Binnen komen in een warm huis.. Gisteren had ik wel koude boven benen voor de rest had ik t niet koudquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Frisse weer is wel lekker als je thuis komt, het effect ervan
Ja heel slecht, normaliter ben ik elke dag buiten, deze dagen gewoon nergens zin inquote:Uw ADH vitamine Worst
Soms heb je van die dagen, maar nu gewoon even naar buiten desnoods met een muziekje opquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heel slecht, normaliter ben ik elke dag buiten, deze dagen gewoon nergens zin in"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Winterdipje? Of kluizenaars leefquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heel slecht, normaliter ben ik elke dag buiten, deze dagen gewoon nergens zin in
Soms heb je dat'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nog maar even volhouden en dan lopen de temps weer iets op en fluiten de vogels weer.. en wordt alles langzaam weer groen
Ja beetje winterdip, slik wel vitamine D maar tochquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Winterdipje? Of kluizenaars leef
Soms heb je datUw ADH vitamine Worst
We moeten gewoon meer zon en daglicht hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja beetje winterdip, slik wel vitamine D maar toch![]()
Wees dan lief voorjezelf, lekker doen waar je zin in hebtquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja beetje winterdip, slik wel vitamine D maar toch
Dus doe vooral dingen waar je blijdschap uit haalt of juist rust. Waar je behoefte aan hebt. Lekker koken eten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wil het liefst elke dag uitslapen en niet werken maar dat kan nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wees dan lief voorjezelf, lekker doen waar je zin in hebt
Dus doe vooral dingen waar je blijdschap uit haalt of juist rust. Waar je behoefte aan hebt. Lekker koken eten.Uw ADH vitamine Worst
Ligt wel in je aardquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil het liefst elke dag uitslapen en niet werken maar dat kan niet![]()
Herkenbaar wel![]()
![]()
Misschien komt het omdat ik veel minder van de zomer heb genoten vergeleken met jaar daarvoorUw ADH vitamine Worst
Begrijpelijk. Je mag wel gewoon zeggen dat het werkende leven zonder veel vrij zwaar kan zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil het liefst elke dag uitslapen en niet werken maar dat kan niet
Dat je daar niet gelukkig van word altijd.'' I am under no obligation to make sense to you.''sinterklaaskapoentje
![]()
Vind het best aardig werk en voel mezelf vooral nog nuttig voor de wereldquote::')![]()
Ja vorige jaren was ik de winter best goed doorgekomen maar nu voel ik me echt blehquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je mag wel gewoon zeggen dat het werkende leven zonder veel vrij zwaar kan zijn.
Dat je daar niet gelukkig van word altijd.Uw ADH vitamine Worst
Dan gewoon blijven doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind het best aardig werk en voel mezelf vooral nog nuttig voor de wereld
Sta je inmiddels bij de boeken?![]()
En dan was ik afgelopen jaar voor het eerst echt op vakantie geweest in 12 jaar
Uw ADH vitamine Worst
Ja dat is wel lastig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja vorige jaren was ik de winter best goed doorgekomen maar nu voel ik me echt bleh'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Volgens mij ben je weer toe een een nieuwe!quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
En dan was ik afgelopen jaar voor het eerst echt op vakantie geweest in 12 jaar![]()
![]()
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:05 schreef Lovely het volgende:
Ik ben al heeel lang niet meer oo vakantie geweest![]()
![]()
Wat is lang en heb je plekken die je graag wil zien?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:05 schreef Lovely het volgende:
Ik ben al heeel lang niet meer oo vakantie geweestUw ADH vitamine Worst
In mijn leven ben ik maar paar keer op vakantie geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:05 schreef Lovely het volgende:
Ik ben al heeel lang niet meer oo vakantie geweest
Ik mis het niet (zou leuk zijn als het kan).
Voor mij was het niet de norm om elk jaar op vakantie te gaan. Niet zo opgegroeid.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar denk vooral dat ik de zomer niet echt weg was geweest ben was gaan werken, terwijl ik de zomer ervoor naar heel veel plekken ben geweest gewoon dagje uitUw ADH vitamine Worst
Dat idd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:07 schreef JustinK het volgende:
Ik hoef niet ver weg voor vakantie, maar zo af en toe er even uit vind ik wel lekker'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
20 jaar geleden denk Ik welquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat is lang en heb je plekken die je graag wil zien?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wij gingen wel elke zomerquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
In mijn leven ben ik maar paar keer op vakantie geweest.
Ik mis het niet (zou leuk zijn als het kan).
Voor mij was het niet de norm om elk jaar op vakantie te gaan. Niet zo opgegroeid.
Meestel maar een weekje in Nederland"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Af en toe een dagje weg is ook goed. Gewoon proberen om zeker 1x per maand ergens naar toe te gaan en (bv) daar gaan wandelen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
Maar denk vooral dat ik de zomer niet echt weg was geweest ben was gaan werken, terwijl ik de zomer ervoor naar heel veel plekken ben geweest gewoon dagje uit![]()
Deze zomer wil mijn dochter naar Australië. Ik kijk nu al op tegen de vlucht, terwijl ik nog niets heb geboekt![]()
![]()
Zo lang vliegen ben ik ook geen fan vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:10 schreef devzero het volgende:
Deze zomer wil mijn dochter naar Australië. Ik kijk nu al op tegen de vlucht, terwijl ik nog niets heb geboekt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: