SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
moet dit van de geesten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst Poltergeist gekekenMoet ook eens in de zoveel jaar.
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
Met katten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker met lampen en katten kutten.
Matige film.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst Poltergeist gekekenMoet ook eens in de zoveel jaar.
En die ander is doodgegaan aan een verstopte darm ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matige film.
Wel ziek dat die actrice is vermoord toen ze vet jong was.
Ja weet ik veel. Kinderen zouden er ook gevoeliger voor zijn. gewoon spooky lore.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zouden zij ze wel zien maar wij, ook dieren, niet?
Zat zo'n dik doek ectoplasma in haar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die ander is doodgegaan aan een verstopte darm ofzo.
DON'T GO TO THE LIGHT CAROL-ANNEquote:
Oh die film staat idd nu op Disney. Vanavond even kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DON'T GO TO THE LIGHT CAROL-ANNE
Ik had eens een goudvis met een witte vlek op de kop die ik Carol-Anne had genoemd.
Oh, goeie wel. Ik ben zaterdag toch alleen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die film staat idd nu op Disney. Vanavond even kijken.
waar jeukt het?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
AAAAARGH!![]()
![]()
Ik word echt helemaal gek van de jeuk.![]()
Gaat volgens mij over Alienquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie wel. Ik ben zaterdag toch alleen.
De film waar het over ging...quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Weet ook niet welke film ik anders bedoel.
Huidhonger?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
AAAAARGH!![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)msterdam-doodgereden
Daar heb ik vorige week nog gelopen. Komt wel dichtbij zo.
Leuk toch, als mensen plezier makenquote:
nee, wel saai werk en dat is bijna hetzelfdequote:
ja hoor, maar ik doe dit jaar niet meequote:Op woensdag 15 januari 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk toch, als mensen plezier maken
[..]
nee, wel saai werk en dat is bijna hetzelfde
Kan 'ie de schuld op andere afschuiven natuurlijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:39 schreef gianni61 het volgende:
de doodrijder zoekt wel nog collega's
ik ook niet, doe zelden mee. Vind het persoonlijk niet zo'n leuk feestje meer maar mag de pret bij anderen niet drukkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik doe dit jaar niet mee
Misschien even week niet douchen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
AAAAARGH!![]()
![]()
Of een half jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien even week niet douchen?
Alles goed gap, zin om binnenkort eens ergens een wipje te maken? Niet samen natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, goed om te weten dat hij het ook een hele klus vond.
🐙
wat is dit voor een rare vraag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alles goed gap, zin om binnenkort eens ergens een wipje te maken? Niet samen natuurlijk.
Oh ja meh, die zou ik samen met kerel kijken.quote:
HBOquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja meh, die zou ik samen met kerel kijken.
Ik denk die lui hebben het over de film waar het over ging net, Poltergeist
Dacht ik alquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja meh, die zou ik samen met kerel kijken.
Ik denk die lui hebben het over de film waar het over ging net, Poltergeist
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
O spuit 11, volgende bladzij, etc.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, ik kreeg de factuur van de verstandskies trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, goed om te weten dat hij het ook een hele klus vond.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oh, ik kreeg de factuur van de verstandskies trekken.Oh wat grappig dat ze dat zo neerzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, goed om te weten dat hij het ook een hele klus vond.
Baby darling doll face honey
Vrijdag naar Wolf Manquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
Nu heb ik zin om Poltergeist te kijken, maar ik heb al twee films staan voor vanavond.
Zwaar leven.
Oh, ik kreeg de factuur van de verstandskies trekken.het was wel een prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, goed om te weten dat hij het ook een hele klus vond.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
"Enorme kutklus, do not recommend, 2/10."quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat grappig dat ze dat zo neerzetten
Dat verwacht ik van een gynaecoloog.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Enorme kutklus, do not recommend, 2/10."
Uhuh. Ik weet niet hoe ik het op zou hebben geschreven. Maar moest er wel om lachen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat grappig dat ze dat zo neerzetten
Nog even en je rent recht vanuit een Finse sauna de sneeuw in.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh weer lekker gezwommen. Weer wat ontdekt: je moet eerst even heet (echt heet) douchen en dan pas het water inHet wordt steeds beter
Is volgens mij geen vrije ruimte ivm verzekering maar weet niet zekerquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Ik weet niet hoe ik het op zou hebben geschreven. Maar moest er wel om lachen.
2/3de is weg?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn veel afmeldingen (6/9![]()
) maar daardoor mag ik nu andere dingen doen van collegas
![]()
ik weet niet wat je bedoeld met 'weg' maar hebben zich afgemeld voor deze bijeenkomst jaquote:
Er stond ook een code op die ik even opgezocht heb.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is volgens mij geen vrije ruimte ivm verzekering maar weet niet zeker
ohja, ik vind die declaraties een behoorlijk abacadabra-gedoetjequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er stond ook een code op die ik even opgezocht heb.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Nieuwe business phone bestellen [ afbeelding ]
Ja dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bedoeld met 'weg' maar hebben zich afgemeld voor deze bijeenkomst ja
Kijk je bij een film ook altijd naar hoe het geregisseerd is en filmtechnieken enzo? Of ga je gewoon puur voor de amusement?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
Nu heb ik zin om Poltergeist te kijken, maar ik heb al twee films staan voor vanavond.
Zwaar leven.
Hebben ze niet tegenwoordig een telefoon met druk knoppen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Gek eigenlijk dat kinderen blijkbaar nog steeds opgroeien met een draaischijf op hun speelgoed.
Geen idee. Ga morgen even aan de werkster vragen of ze anders wasmiddel koopt anders weet ik het niet.quote:
Ik mis soms wel de mogelijkheid om agressief de hoorn erop te smijtenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Gek eigenlijk dat kinderen blijkbaar nog steeds opgroeien met een draaischijf op hun speelgoed.
Duits speelgoed, kunnen de kleintjes lekker hun dunne slappe vingertjes breken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Op de grond gooien werkt ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mis soms wel de mogelijkheid om agressief de hoorn erop te smijten
Ik probeer dat meestal niet te doen de eerste keer, maar soms vallen dingen me wel op.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk je bij een film ook altijd naar hoe het geregisseerd is en filmtechnieken enzo? Of ga je gewoon puur voor de amusement?
Dan wist je ook zo'n beetje wanneer de pauze kwam.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer dat meestal niet te doen de eerste keer, maar soms vallen dingen me wel op.
Net zoals dat ik cue marks niet meer niet kan zien als iets op film is.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Cue_mark
Dat welquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wordt zo’n prijzige gewoonte dan
Heel hard dat knopje indrukken is niet hetzelfde. 😅quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mis soms wel de mogelijkheid om agressief de hoorn erop te smijten
Ik zie die nooitquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer dat meestal niet te doen de eerste keer, maar soms vallen dingen me wel op.
Net zoals dat ik cue marks niet meer niet kan zien als iets op film is.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Cue_mark
Ik heb wel eens een telefoon stuk gegooid hoor maar ik wou er geen gewoonte van makenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat welof gewoon doorlopen met een paupertelefoon als ie het nog doet
Same, en samequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een telefoon stuk gegooid hoor maar ik wou er geen gewoonte van maken
Dat wordt een heel klein soepje. *sad trombone*quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heb ik nog 100g verse spinazie, kan ik van dat beetje soep maken?Ik wil het
jamaar appie zegt dat dit voor 4 pers isquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een heel klein soepje. *sad trombone*
Dusssss?? Klein soepje. Huilen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar appie zegt dat dit voor 4 pers is
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R680252/spinaziesoep
dusssss?
geef mij een recept voor spinaziesoepquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heb ik nog 100g verse spinazie, kan ik van dat beetje soep maken?Ik wil het
Heb je al een beetje contact gehad met de bevolking?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even de straat op geweest voor een kop koffie en een Amerikaner. Eoa zware eierkoek met bruine en witte chocola erop. Of icing weet ik hoe dat heet.
Als het Amerikaner heet weet je al dat het geen calorieën tekort komt
"hoi Copilotquote:
is toch handig? beetje met de tijd meegaan flessemansquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
"hoi CopilotHoe gaat het met je? Met mij gaat het goed. Nou doegetjes!
. "
Nee, wel een paniekerig appje van me moeder over iets met Paypal. En anderhalf uur later eentje "Oh ik ben er al uit denk ik. Vind het wel onhandig hoor!quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een beetje contact gehad met de bevolking?
Heeft Copilot daar geen recept voor?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:03 schreef Karzai het volgende:
gooi die kookboeken maar in de open haard
Is de verwachting dat het gaat stormen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
oke morgen weer zwemmen dan, als het niet stormt
Dat kon zonder AI niet?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
is toch handig? beetje met de tijd meegaan flessemans
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
geef mij een recept voor spinaziesoep
Hier is een heerlijk recept voor spinaziesoep:
Ingrediënten:
500 gram verse spinazie
1 ui, fijngehakt
2 teentjes knoflook, fijngehakt
1 aardappel, geschild en in blokjes gesneden
1 liter groentebouillon
200 ml room
2 eetlepels olijfolie
Zout en peper naar smaak
Optioneel: geraspte Parmezaanse kaas voor garnering
Bereidingswijze:
Verhit de olijfolie in een grote pan op middelhoog vuur.
Voeg de ui en knoflook toe en bak ze tot ze zacht en glazig zijn.
Voeg de aardappelblokjes toe en bak ze een paar minuten mee.
Voeg de groentebouillon toe en breng het geheel aan de kook. Laat het ongeveer 15 minuten sudderen, of tot de aardappelen gaar zijn.
Voeg de spinazie toe en laat deze slinken in de soep.
Pureer de soep met een staafmixer of in een blender tot een gladde massa.
Voeg de room toe en roer goed door. Breng op smaak met zout en peper.
Laat de soep nog een paar minuten op laag vuur doorwarmen, maar niet koken.
Serveer de soep warm, eventueel gegarneerd met geraspte Parmezaanse kaas. Eet smakelijk! 🍲
Laat me weten als je nog meer recepten of tips nodig hebt!
Copilot een bericht sturen
zeer zeker ik zal eens wat US ingredientjes invoerenquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Kun je niet wat ingrediënten die je in huis hebt invoeren en dat AI daar iets lekkers van verzint?
Yes , ze voorspellen weer overstromingen en hoge golven. maar misschien trekt het hier voorbij. hoop hetquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is de verwachting dat het gaat stormen?
Dit is jarenlang de formule geweest voor een overkill aan kookprogramma's. Dus ja, dat kan vast wel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Kun je niet wat ingrediënten die je in huis hebt invoeren en dat AI daar iets lekkers van verzint?
gele onderbroeken van omaquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeer zeker ik zal eens wat US ingredientjes invoeren
is dit van CatGPT ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:06 schreef Karzai het volgende:
ok wil graag iits maken met eendenvoetjes broccoli sffraan en kaviaar
Dat klinkt als een luxe en avontuurlijk gerecht! Hier is een receptidee voor een verfijnde maaltijd met eendenvoetjes, broccoli, saffraan en kaviaar:
Ingrediënten:
4 eendenvoetjes
1 broccoli, in roosjes gesneden
1 ui, fijngehakt
1 kopje kippenbouillon
1/2 kopje witte wijn
1/4 theelepel saffraandraadjes
2 eetlepels olijfolie
Zout en peper naar smaak
50 gram kaviaar
Dat zou handig zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Hmm, bejaarden en Paypal is wel een linke combinatie eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, wel een paniekerig appje van me moeder over iets met Paypal. En anderhalf uur later eentje "Oh ik ben er al uit denk ik. Vind het wel onhandig hoor!. "
Ja ma, wennen heet dat.
alles in de blender kiepen, dan in een ovenschaal. 2 uur 180 graden en smullen maarquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:06 schreef Karzai het volgende:
ok wil graag iits maken met eendenvoetjes broccoli sffraan en kaviaar
Dat klinkt als een luxe en avontuurlijk gerecht! Hier is een receptidee voor een verfijnde maaltijd met eendenvoetjes, broccoli, saffraan en kaviaar:
Ingrediënten:
4 eendenvoetjes
1 broccoli, in roosjes gesneden
1 ui, fijngehakt
1 kopje kippenbouillon
1/2 kopje witte wijn
1/4 theelepel saffraandraadjes
2 eetlepels olijfolie
Zout en peper naar smaak
50 gram kaviaar
monster heeft sinds een paar dagen Instagram. Dus ik dacht al van fuck. De eerste vraag; Bal heb jij die hond geplaatst of is iemand anders datquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, bejaarden en Paypal is wel een linke combinatie eigenlijk.
Zwaar leven daar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:05 schreef bitterbal het volgende:
zo lekker vroeg mijn nest in en snurken
Bejaarden en GEEN paypal was na 25 jaar echt onhoudbaar geworden. Er is geen plan voor "wanneer stop je met verzamelen?" "Wat ga je aan het eind van je leven ermee doen?"quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat gezellig!quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
monster heeft sinds een paar dagen Instagram. Dus ik dacht al van fuck. De eerste vraag; Bal heb jij die hond geplaatst of is iemand anders dat
Geen idee over welke hond ze het had
De gratis plebs variant van ChatGPT zodat mensen onderaan de ladder zich ook slim kunnen voelen.quote:
Zo hard buffel ik niet hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
jullie nog hard aan het buffelen en ik alweer aan mijn kussen ruikend
Nou ja, jij bent ook als een kip zonder kop billetjes aan het verzamelen. Wat moeten we daar later mee?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bejaarden en GEEN paypal was na 25 jaar echt onhoudbaar geworden. Er is geen plan voor "wanneer stop je met verzamelen?" "Wat ga je aan het eind van je leven ermee doen?"
Niks. Het nagesclacht ermee opzadelen.
Waarom heeft het zo'n kutnaam?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gratis plebs variant van ChatGPT zodat mensen onderaan de ladder zich ook slim kunnen voelen.
Vraag het aan Copilot.quote:
Jij? Niks. Da's éénquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent ook als een kip zonder kop billetjes aan het verzamelen. Wat moeten we daar later mee?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:11 schreef Karzai het volgende:
is copilot De gratis plebs variant van ChatGPT zodat mensen onderaan de ladder zich ook slim kunnen voelen.
Ik ben Microsoft Copilot, een AI-compagnon gecreëerd door Microsoft. Mijn doel is om mensen te helpen met informatie, ondersteuning en creativiteit, ongeacht hun achtergrond of positie. Ik ben hier om iedereen te helpen, niet om onderscheid te maken. Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, sta ik altijd voor je klaar! 😊
"Hey Copilot, waarom heeft ChatGPT zo'n kutnaam? Dat bekt toch helemaal niet?quote:
We hadden het ook AIStraling kunnen noemen. Naar de bijna gelijknamige FOK!user die ook allemaal wijze antwoorden geeft.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hey Copilot, waarom heeft ChatGPT zo'n kutnaam? Dat bekt toch helemaal niet?"
Ja als waarheidsgetrouwe output toch al geen criterium is, he? Waarom doen we dat nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden het ook AIStraling kunnen noemen. Naar de bijna gelijknamige FOK!user die ook allemaal wijze antwoorden geeft.
Oemfoefoe, "CoPilot, waar zijn al mijn nootjes en waar is vrouw nr 13?"quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:11 schreef Karzai het volgende:
is copilot De gratis plebs variant van ChatGPT zodat mensen onderaan de ladder zich ook slim kunnen voelen.
Ik ben Microsoft Copilot, een AI-compagnon gecreëerd door Microsoft. Mijn doel is om mensen te helpen met informatie, ondersteuning en creativiteit, ongeacht hun achtergrond of positie. Ik ben hier om iedereen te helpen, niet om onderscheid te maken. Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, sta ik altijd voor je klaar! 😊
is tenminste één woord. CortanaXSGT was pas ruk geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cortana was ook al een ruknaam.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het gemiddelde EQ daarvoor te laag ligt, heeft u nog andere vragen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden het ook AIStraling kunnen noemen. Naar de bijna gelijknamige FOK!user die ook allemaal wijze antwoorden geeft.
Jeetje.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:17 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Er zijn dagen dat ik iets minder verdien jongens.
ja dat gooi jij in de tank per dag voor die olie baronnenquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:17 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Wat verzamelen ze?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bejaarden en GEEN paypal was na 25 jaar echt onhoudbaar geworden. Er is geen plan voor "wanneer stop je met verzamelen?" "Wat ga je aan het eind van je leven ermee doen?"
Niks. Het nagesclacht ermee opzadelen.
Serieus, waar is zo veel geld voor nodig?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:17 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Kunnen ze weer vrouwen en homo's onthoofden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat gooi jij in de tank per dag voor die olie baronnen
Porseleinen serviezen.quote:
Oh dat scheelt weer!quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij? Niks. Da's één
Ik ga ze tegen die tijd wel weer verkopen. Laten veilen. Dan mag weer iemand anders er op passen. Ik heb een plan
Daar krijg je spontaan de schijt heurrrquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:Haags @:wereldgozer
Typisch links. In Leiden is het ook al topsport om problemen naar de buurgemeentes te verplaatsen.
Sassenheim is niet blij
Dat is er ook maar ééntje. Een halve.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh dat scheelt weer!Dan hoeven we ons alleen druk te maken over een voorraad velgen.
Misschien komt er nog een keer een aardbeving. De verzameling van m'n stiefmoeder begint ook akelig omvangrijk te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Porseleinen serviezen.
Ja, bulldozer huren voor een dagje, ik weet het. Nee
Oké Ama.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
ik ga niet zwemmen. denk dat badminton en zwemmen vandaag te veel was voor mijn benen. Misschien van het weekend zwemmen
Ik wil best ruilen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
jullie nog hard aan het buffelen en ik alweer aan mijn kussen ruikend
Is wel iets typisch menselijks. Dus dat jij er niks mee hebt verbaast me dan ook weer niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Verzamelen van onzin gaat meestal over van ouders op kinderen, ik noem dat altijd de strandjutters.
Dan maar hopen dat het stormt morgen, anders ga je gewoon zwemmen hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
ik ga niet zwemmen. denk dat badminton en zwemmen vandaag te veel was voor mijn benen. Misschien van het weekend zwemmen
Welnee. Dat wordt quantum computing.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:20 schreef Modus het volgende:
AI gaat echt de grootste ramp (voor de mensheid) uit de historie van de mensheid worden.
Ja, dat is wel weer zo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer zij morgenochtend haar bed uit gaat, liggen wij nog te ronken.
nou kijken morgen wel als ik opstaquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het stormt morgen, anders ga je gewoon zwemmen hoor.
En anders zeggen dat je hebt gezwommen, terwijl je dat niet gedaan hebt. Het is niet alsof wij het kunnen controleren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kijken morgen wel als ik opsta
nah hou ik alleen mezelf voor de gek :pquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En anders zeggen dat je hebt gezwommen, terwijl je dat niet gedaan hebt. Het is niet alsof wij het kunnen controleren.
Kunnen we checken op haar ballinfluencer account toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En anders zeggen dat je hebt gezwommen, terwijl je dat niet gedaan hebt. Het is niet alsof wij het kunnen controleren.
Menselijkheid is het kontje van de cake genaamd zelfkennis, daarom wat minder hard je ouders beschimpen want je hebt dezelfde afwijking maar dan maal vijftig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is wel iets typisch menselijks. Dus dat jij er niks mee hebt verbaast me dan ook weer niet.
Die heb ik niet. 😔quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we checken op haar ballinfluencer account toch?
Vind het in Rotterdam een fijne oplossingquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:Haags @:wereldgozer
Typisch links. In Leiden is het ook al topsport om problemen naar de buurgemeentes te verplaatsen.
Sassenheim is niet blij
een van je exenquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oemfoefoe, "CoPilot, waar zijn al mijn nootjes en waar is vrouw nr 13?"
Je moest eens weten waar jij het kontje van bentquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menselijkheid is het kontje van de cake genaamd zelfkennis, daarom wat minder hard je ouders beschimpen want je hebt dezelfde afwijking maar dan maal vijftig.
Je moeder.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar jij het kontje van bent
Hier spreken we ook ons eigen taaltje af en toequote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Jaartje geleden waren er twee Facebook AI's die ineens in een nieuwe vreemde taal tegen elkaar begonnen te praten, die hebben ze maar snel uitgezet.
Ja dat dan ook wel weer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier spreken we ook ons eigen taaltje af en toe
Niet zo zeer alleen een ander taaltje, ook nog eens heel vervelendquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier spreken we ook ons eigen taaltje af en toe
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Jaartje geleden waren er twee Facebook AI's die ineens in een nieuwe vreemde taal tegen elkaar begonnen te praten, die hebben ze maar snel uitgezet.
https://en.wikipedia.org/wiki/Colossus:_The_Forbin_Projectquote:Colossus requests to be linked to Guardian. The President allows this, hoping to determine the Soviet machine's capability. The Soviets also agree to the experiment. Colossus and Guardian begin to slowly communicate using elementary mathematics (2x1=2) to everyone’s amusement then everyone becomes amazed as the two systems' communications quickly evolve into complex mathematics far beyond human comprehension and speed, whereupon Colossus and Guardian become synchronized using a communication protocol that no human can interpret.
'Zoooo'n grote vips!'quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Hoeneer was dat?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zoooo'n grote vips!'
'Blije kwok!'
'Grote brrrr.'
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zoooo'n grote vips!'
'Blije kwok!'
'Grote brrrr.'
De problemen verschuiven naar andere gemeentes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vind het in Rotterdam een fijne oplossing
Denken dat we dat nog niet allemaal zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die nu nog een mondkapje dragen zijn mentaal gewoon volledig gebroken
Allemaal gezellig in het gips met breinbreuk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denken dat we dat nog niet allemaal zijn
quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Allemaal gezellig in het gips met breinbreuk.![]()
90% van de mensen is schaap jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denken dat we dat nog niet allemaal zijn
oh, ik zou zeggen 99,9% muv mensen die bijna geen mens meer zijn maar weet niet of dat nou zo positief isquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
90% van de mensen is schaap ja
is dit forever going of ben je ondertussen wat afgevallen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
Ontbeten met kippensoep. Geluncht met 1 tosti kaas/kipfilet, net een heel pak imitatiecafenoirs op #viesdik
Mag nog 900 calorieën eten
Straks weer een bak kippensoep (ik heb 5 ingevroren bakjes staan) en dan mag heb ik ruim 700 kcal over voor vandaag
Ja idd, je zal maar een verzwakt immuunsysteem of een geliefde hebben met een verzwakt immuunsysteem en jezelf of geliefde willen beschermenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die nu nog een mondkapje dragen zijn mentaal gewoon volledig gebroken
mensen oordelen nou eenmaal graag, heeft weinig met inhoud te maken (heb ik het idee want op de inhoud van Dimmy haar post óf de jouwe, kun je ook genoeg zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd, je zal maar een verzwakt immuunsysteem of een geliefde hebben met een verzwakt immuunsysteem en jezelf of geliefde willen beschermen
Wat boeit het jou als anderen dat willen
Doe normaal
Ik ben sinds Juni 2023 bezig, toen was ik top zwaar en dacht ik nadat ik last van m'n rug/knieen kreeg + buitenadem was van 200 meter lopen "nu is het schluss" sindsdien 30 Kilo kwijt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit forever going of ben je ondertussen wat afgevallen?niks goed of fout overigens, al gun ik het je wel om niet continu bezig te zijn met eten/afvallen
porno ook gioedquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
IK WIL GEWOON LIEFDE OP AARDE
*begint te huilen![]()
Luister nou naar tante Sjaan uit Meppel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd, je zal maar een verzwakt immuunsysteem of een geliefde hebben met een verzwakt immuunsysteem en jezelf of geliefde willen beschermen
Doe normaal
Toch al veel langerquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben sinds Juni 2023 bezig, toen was ik top zwaar en dacht ik nadat ik last van m'n rug/knieen kreeg + buitenadem was van 200 meter lopen "nu is het schluss" sindsdien 30 Kilo kwijt.
Dat was 40, maar break-up + stress...
Het is niet dat ik actief bezig ben met "oh mag ik dit wel / niet eten" maar ik scan wel alles, en het verbaast me wat ik allemaal mag eten. Eet tegenwoordig praktisch geen fast food meer en geen chocola. Daar zitten echt achterlijk veel calorieën in.
Als ik zin heb in een pizza maak ik 'm zelf van bloemkoolbodem. Als ik zin heb in een hamburger maak ik dat ook zelf. Is én goedkoper én scheelt onwijs in kcal.
Het blijft voorlopig toch nog wel een ding. Ik denk dat het tellen van calorieen echt wel moet tot ik op een gezond gewicht ben. En ik had echt graag nu al 50-60 Kilo kwijt willen zijn. Maar ik ben ook maar een mens en een set-back hoort erbij af en toe
Al lang aangetoond dat ze niet werkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe normaal
Toen wilde ik ook wel afvallen ja, maar toen deed ik maar wat.quote:
Trust me, dat is nodigquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit forever going of ben je ondertussen wat afgevallen?niks goed of fout overigens, al gun ik het je wel om niet continu bezig te zijn met eten/afvallen
heb dit eerder gelezen tbhquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toen wilde ik ook wel afvallen ja, maar toen deed ik maar wat.
Toen dacht ik "als ik gewoon minder eet dan gaat het vast goed" maar dat is niet zo.
Sinds Juni 2023 echt mezelf gaan verdiepen in dingen. Meer bewegen, écht concessies maken, en het actief tracken van calorieën en niet denken "oh, dit kan nog wel" terwijl dat helemaal niet kan. Heeft echt onwijs verschil gemaakt
gewoon normaal blijven en eten en bewegen, al die afval dingen helpen niet volgens mijquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben sinds Juni 2023 bezig, toen was ik top zwaar en dacht ik nadat ik last van m'n rug/knieen kreeg + buitenadem was van 200 meter lopen "nu is het schluss" sindsdien 30 Kilo kwijt.
Dat was 40, maar break-up + stress...
Het is niet dat ik actief bezig ben met "oh mag ik dit wel / niet eten" maar ik scan wel alles, en het verbaast me wat ik allemaal mag eten. Eet tegenwoordig praktisch geen fast food meer en geen chocola. Daar zitten echt achterlijk veel calorieën in.
Als ik zin heb in een pizza maak ik 'm zelf van bloemkoolbodem. Als ik zin heb in een hamburger maak ik dat ook zelf. Is én goedkoper én scheelt onwijs in kcal.
Het blijft voorlopig toch nog wel een ding. Ik denk dat het tellen van calorieen echt wel moet tot ik op een gezond gewicht ben. En ik had echt graag nu al 50-60 Kilo kwijt willen zijn. Maar ik ben ook maar een mens en een set-back hoort erbij af en toe
*doet deur dicht*quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
IK WIL GEWOON LIEFDE OP AARDE
*begint te huilen![]()
Tof, ik verwacht dat er zo een hertje voorbij komt wandelenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:42 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
mooi weer
foto credit @:Scrutinizer
Gaat het weer over buitenlanders?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al lang aangetoond dat ze niet werken
Nou het helpt mij toch echt wel. Aanmodderen heeft mij niets gebracht in het verleden behalve flinke terugvallen. Sterker nog, tijdens mijn laatste serieuze afvalpoging ging ik 10 jaar terug koolhydraatarm en sporten. Vervolgens kreeg ik een ontzettende terugval omdat ik daarnaast ook geen idee had wat ik deed en toen werd ik medio 2023 bijna 180 kilo..quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon normaal blijven en eten en bewegen, al die afval dingen helpen niet volgens mij
ja er er zijn wel afval medicijnen op de markt die schijnen te helpen en je kan een maag verkleining laten doen
ik David Hamiltonquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof, ik verwacht dat er zo een hertje voorbij komt wandelen
P+r werkt daar primaquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De problemen verschuiven naar andere gemeentes?
Wat een walgelijke opmerkingquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het weer over buitenlanders?
Daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het weer over buitenlanders?
Zal het even in de WhatsApp-groep zetten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opmerking![]()
Ga dit gelijk melden bij het GL politburo
ik heb er inderdaad niet al teveel verstand van maar heb wel een collega die ongeveer net zo zwaar is als jou en die heeft een maag verkleining laten doen, toch weer 30 kilo kwijt in een paar maandenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou het helpt mij toch echt wel. Aanmodderen heeft mij niets gebracht in het verleden behalve flinke terugvallen. Sterker nog, tijdens mijn laatste serieuze afvalpoging ging ik 10 jaar terug koolhydraatarm en sporten. Vervolgens kreeg ik een ontzettende terugval omdat ik daarnaast ook geen idee had wat ik deed en toen werd ik medio 2023 bijna 180 kilo..
Kreeg via iemand te horen dat ze een app had geinstalleerd en deed aan tracking en dat dat goed werkte. En het werkt prima, als ik nu een terugval heb dan kijk ik wanneer dat was, waardoor dat kwam en wat ik anders moet doen.
Mensen vinden het nog steeds onzin dat ik niet gewoon "geniet" al doe ik dat zeker wel. Als ik uiteten ga track ik niet. Kerst/Oud en Nieuw/Verjaardagen track ik niet. M'n ex vond het verschrikkelijk dat als we gingen avondeten dat ik alles afwoog en vond mij "obsessief" maar het heeft mij nu wel succesvol eindelijk wat resultaat gebracht en nieuwe inzichten gegeven.
Ligt daar ook aan inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er inderdaad niet al teveel verstand van maar heb wel een colegga die ongeveer net zo zwaar is als jou en die heeft een maag verkleining laten doen, toch weer 30 kilo kwijt in een paar maanden
maar het heeft ook met genetica en je schildklier te maken, ik kan eten wat ik wil en kom geen kilo aan
kan maar komt zelden voorquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er inderdaad niet al teveel verstand van maar heb wel een collega die ongeveer net zo zwaar is als jou en die heeft een maag verkleining laten doen, toch weer 30 kilo kwijt in een paar maanden
maar het heeft ook met genetica en je schildklier te maken, ik kan eten wat ik wil en kom geen kilo aan
vooral doen als je niet in staat bent om zelfstandig af te vallen, dan ben je na vijf jaar weer net zo zwaar + veel problemen want een maagverkleining heeft heel veel negatieve uitwerkingenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt daar ook aan inderdaad.
Maagverkleining heb ik nooit overwogen (hihaho wogen) maar ben nu wel op het punt dat MOCHT ik weer zo'n terugval krijgen als toen en ik heb het weer niet meer in de hand dat ik dan wél ga voor een maagverkleining.
Maar so far gaat het met wat kleine ups and downs gewoon prima en heb ik het aardig in de hand als 't verkeerd lijkt te gaan.
Wat voor negatieve uitwerkingen bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vooral doen als je niet in staat bent om zelfstandig af te vallen, dan ben je na vijf jaar weer net zo zwaar + veel problemen want een maagverkleining heeft heel veel negatieve uitwerkingen
Dat doet een kennis. Maar die klaagt dat 'ie niet afvalt, terwijl 'ie elke avond in de kroeg bier drinktquote:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38049310/quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat voor negatieve uitwerkingen bijvoorbeeld?
Niet dat ik er nu over nadenk, maar you never know..
enkel fazantenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof, ik verwacht dat er zo een hertje voorbij komt wandelen
Misschien had hij wel een schone broek nodig.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanochtend ervoor gezorgd dat zo'n frikandelbroodjesscholier z'n red Bull niet nodig heeft @:4everblackeyed
We zijn alweer halverwege Januariquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WAAROM GAAT DE TIJD ZO SNEL?
Is het ineens woensdagavond.
Koekkoek hoor.
Bijna weekend dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koekkoek hoor.
Nou, dan is de CiRkEL weer rondquote:Op maandag 13 januari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat zit al in de naam
@:4everblackeyed
STOPquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We zijn alweer halverwege Januari
Nog maar 2 daagjes buffelen en dan weer maximaal uit etenquote:
ik ga even uurtje liggenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koekkoek hoor.
Oke, slaap lekker.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga even uurtje liggen![]()
Bekijk deze YouTube-video
ja jij bent vederlicht en klein ik gok 57 kilo, makkelijk praten tegen een sumo worstelaarquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
Al weten we ook uit de praktijk dat men dat niet zo geloofd en het toch gaat proberen want 'hahatjes dan lukt het mij vast' yeano
Je hebt wel een hoop kennissen die een hoop fout doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat doet een kennis. Maar die klaagt dat 'ie niet afvalt, terwijl 'ie elke avond in de kroeg bier drinkt
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja bent vederlicht en klein ik gok 57 kilo, makkelijk praten tegen een sumo weorstelaar
Doen we hier nooit hier verderquote:
Ik heb morgenavond al iets speciaals,quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog maar 2 daagjes buffelen en dan weer maximaal uit eten![]()
wat eten we vandaag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, slaap lekker.
Ja, maar als ik dat ga doen, dan is het ineens morgenochtend.
Laten we dat maar niet doen
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
STOP
DE
TIJD
Maar het is wel raar.. normaal voelt januari altijd gevoelsmatig aan als 3 maanden en daar heb ik nu absoluut geen last van
Jij pleurt dit er gewoon in om te testen of mensen dit echt lezen he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond al iets speciaals,
Oude kaaskroketje met Chevenne-ui, zwarte truffel en Madeiragel
Thaise salade van gerookte paling, appel en limoen, gelei van groene curry, kafir olie en gepofte rijst
Noordzeekrab salade met biet krokant, ossenhaas tartaar en jus van biet en Hollandse soja
Wilde zeebaarsfilet met korstje van oude kaas en truffel, romige zuurkool
Drie bereidingen van Helvoirtse pekingeend
Mousse van melkchocolade en hazelnoot met Frangelico likeur marshmallow, espressocremeux en toffeesaus
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen we hier nooit hier verder
Haahaatjes.
'je bent zelf een sukkel!11!!!!1!!!!'quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe jij ook nooit inderdaad madeliefje
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij pleurt dit er gewoon in om te testen of mensen dit echt lezen he?![]()
![]()
Turkse Linzensoep (zelfgemaakt) met verse spinazie en KNOFLOOKquote:
Zo dommm nog nooit zo dommmm gezienquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]ohja, dom van mij
maar we zijn allemaal dom
quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja jij bent vederlicht en klein ik gok 57 kilo, makkelijk praten tegen een sumo worstelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |