SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
moet dit van de geesten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst Poltergeist gekekenMoet ook eens in de zoveel jaar.
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
Met katten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker met lampen en katten kutten.
Matige film.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst Poltergeist gekekenMoet ook eens in de zoveel jaar.
En die ander is doodgegaan aan een verstopte darm ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matige film.
Wel ziek dat die actrice is vermoord toen ze vet jong was.
Ja weet ik veel. Kinderen zouden er ook gevoeliger voor zijn. gewoon spooky lore.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zouden zij ze wel zien maar wij, ook dieren, niet?
Zat zo'n dik doek ectoplasma in haar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die ander is doodgegaan aan een verstopte darm ofzo.
DON'T GO TO THE LIGHT CAROL-ANNEquote:
Oh die film staat idd nu op Disney. Vanavond even kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DON'T GO TO THE LIGHT CAROL-ANNE
Ik had eens een goudvis met een witte vlek op de kop die ik Carol-Anne had genoemd.
Oh, goeie wel. Ik ben zaterdag toch alleen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die film staat idd nu op Disney. Vanavond even kijken.
waar jeukt het?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
AAAAARGH!![]()
![]()
Ik word echt helemaal gek van de jeuk.![]()
Gaat volgens mij over Alienquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie wel. Ik ben zaterdag toch alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |