SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
moet dit van de geesten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst Poltergeist gekekenMoet ook eens in de zoveel jaar.
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
Met katten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker met lampen en katten kutten.
Matige film.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst Poltergeist gekekenMoet ook eens in de zoveel jaar.
En die ander is doodgegaan aan een verstopte darm ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matige film.
Wel ziek dat die actrice is vermoord toen ze vet jong was.
Ja weet ik veel. Kinderen zouden er ook gevoeliger voor zijn. gewoon spooky lore.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zouden zij ze wel zien maar wij, ook dieren, niet?
Zat zo'n dik doek ectoplasma in haar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die ander is doodgegaan aan een verstopte darm ofzo.
DON'T GO TO THE LIGHT CAROL-ANNEquote:
Oh die film staat idd nu op Disney. Vanavond even kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DON'T GO TO THE LIGHT CAROL-ANNE
Ik had eens een goudvis met een witte vlek op de kop die ik Carol-Anne had genoemd.
Oh, goeie wel. Ik ben zaterdag toch alleen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die film staat idd nu op Disney. Vanavond even kijken.
waar jeukt het?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
AAAAARGH!![]()
![]()
Ik word echt helemaal gek van de jeuk.![]()
Gaat volgens mij over Alienquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie wel. Ik ben zaterdag toch alleen.
De film waar het over ging...quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Weet ook niet welke film ik anders bedoel.
Huidhonger?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
AAAAARGH!![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)msterdam-doodgereden
Daar heb ik vorige week nog gelopen. Komt wel dichtbij zo.
Leuk toch, als mensen plezier makenquote:
nee, wel saai werk en dat is bijna hetzelfdequote:
ja hoor, maar ik doe dit jaar niet meequote:Op woensdag 15 januari 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk toch, als mensen plezier maken
[..]
nee, wel saai werk en dat is bijna hetzelfde
Kan 'ie de schuld op andere afschuiven natuurlijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:39 schreef gianni61 het volgende:
de doodrijder zoekt wel nog collega's
ik ook niet, doe zelden mee. Vind het persoonlijk niet zo'n leuk feestje meer maar mag de pret bij anderen niet drukkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik doe dit jaar niet mee
Misschien even week niet douchen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
AAAAARGH!![]()
![]()
Of een half jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien even week niet douchen?
Alles goed gap, zin om binnenkort eens ergens een wipje te maken? Niet samen natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, goed om te weten dat hij het ook een hele klus vond.
🐙
wat is dit voor een rare vraag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alles goed gap, zin om binnenkort eens ergens een wipje te maken? Niet samen natuurlijk.
Oh ja meh, die zou ik samen met kerel kijken.quote:
HBOquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja meh, die zou ik samen met kerel kijken.
Ik denk die lui hebben het over de film waar het over ging net, Poltergeist
Dacht ik alquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja meh, die zou ik samen met kerel kijken.
Ik denk die lui hebben het over de film waar het over ging net, Poltergeist
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
O spuit 11, volgende bladzij, etc.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, ik kreeg de factuur van de verstandskies trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, goed om te weten dat hij het ook een hele klus vond.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oh, ik kreeg de factuur van de verstandskies trekken.Oh wat grappig dat ze dat zo neerzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, goed om te weten dat hij het ook een hele klus vond.
Baby darling doll face honey
Vrijdag naar Wolf Manquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
Nu heb ik zin om Poltergeist te kijken, maar ik heb al twee films staan voor vanavond.
Zwaar leven.
Oh, ik kreeg de factuur van de verstandskies trekken.het was wel een prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, goed om te weten dat hij het ook een hele klus vond.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
"Enorme kutklus, do not recommend, 2/10."quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat grappig dat ze dat zo neerzetten
Dat verwacht ik van een gynaecoloog.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Enorme kutklus, do not recommend, 2/10."
Uhuh. Ik weet niet hoe ik het op zou hebben geschreven. Maar moest er wel om lachen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat grappig dat ze dat zo neerzetten
Nog even en je rent recht vanuit een Finse sauna de sneeuw in.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh weer lekker gezwommen. Weer wat ontdekt: je moet eerst even heet (echt heet) douchen en dan pas het water inHet wordt steeds beter
Is volgens mij geen vrije ruimte ivm verzekering maar weet niet zekerquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Ik weet niet hoe ik het op zou hebben geschreven. Maar moest er wel om lachen.
2/3de is weg?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn veel afmeldingen (6/9![]()
) maar daardoor mag ik nu andere dingen doen van collegas
![]()
ik weet niet wat je bedoeld met 'weg' maar hebben zich afgemeld voor deze bijeenkomst jaquote:
Er stond ook een code op die ik even opgezocht heb.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is volgens mij geen vrije ruimte ivm verzekering maar weet niet zeker
ohja, ik vind die declaraties een behoorlijk abacadabra-gedoetjequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er stond ook een code op die ik even opgezocht heb.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Nieuwe business phone bestellen [ afbeelding ]
Ja dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bedoeld met 'weg' maar hebben zich afgemeld voor deze bijeenkomst ja
Kijk je bij een film ook altijd naar hoe het geregisseerd is en filmtechnieken enzo? Of ga je gewoon puur voor de amusement?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
Nu heb ik zin om Poltergeist te kijken, maar ik heb al twee films staan voor vanavond.
Zwaar leven.
Hebben ze niet tegenwoordig een telefoon met druk knoppen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Gek eigenlijk dat kinderen blijkbaar nog steeds opgroeien met een draaischijf op hun speelgoed.
Geen idee. Ga morgen even aan de werkster vragen of ze anders wasmiddel koopt anders weet ik het niet.quote:
Ik mis soms wel de mogelijkheid om agressief de hoorn erop te smijtenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Gek eigenlijk dat kinderen blijkbaar nog steeds opgroeien met een draaischijf op hun speelgoed.
Duits speelgoed, kunnen de kleintjes lekker hun dunne slappe vingertjes breken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Op de grond gooien werkt ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mis soms wel de mogelijkheid om agressief de hoorn erop te smijten
Ik probeer dat meestal niet te doen de eerste keer, maar soms vallen dingen me wel op.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk je bij een film ook altijd naar hoe het geregisseerd is en filmtechnieken enzo? Of ga je gewoon puur voor de amusement?
Dan wist je ook zo'n beetje wanneer de pauze kwam.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer dat meestal niet te doen de eerste keer, maar soms vallen dingen me wel op.
Net zoals dat ik cue marks niet meer niet kan zien als iets op film is.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Cue_mark
Dat welquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wordt zo’n prijzige gewoonte dan
Heel hard dat knopje indrukken is niet hetzelfde. 😅quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mis soms wel de mogelijkheid om agressief de hoorn erop te smijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |