Dan kan 90 procent van Nederland Medialand zijn accreditatie inleveren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:16 schreef -XOR- het volgende:
Met dit kutvoetbal kampioen worden zou wel hilarisch zijn trouwens.
Overheid doet weer niks...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef manny het volgende:
Mijn god, als we winnen staan we op 1 punt. Dat dit kan in dit land.
"Feyenoord wordt gewoon tweede", aldus analist Pierre van Hooijdonk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan kan 90 procent van Nederland Medialand zijn accreditatie inleveren.
Wat zal de stand zijn? ik zeg 2-3quote:Op zondag 19 januari 2025 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Ajax niet even winnen, maar wat zouden het heerlijke punten zijn om ze in Eindhoven zenuwachtig te maken en plek 2 nog steviger in handen te krijgen
Je zou zeggen dat dit de momenten zijn waarop ERVARING en BEGEISTERUNG doorslaggevend is. Dus een rol voor Berghius, Deef en Wout. Waarom krijg ik het gevoel dat dit niet zo gaat uitwerken?quote:Op zondag 19 januari 2025 08:14 schreef Scorpie het volgende:
Goede zaken doen voor plek 2 vandaag s.v.p.
Het blijft puntjes sprokkelen, dus mooi zal het niet worden, als ze de punten maar meenemen.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit de momenten zijn waarop ERVARING en BEGEISTERUNG doorslaggevend is. Dus een rol voor Berghius, Deef en Wout. Waarom krijg ik het gevoel dat dit niet zo gaat uitwerken?
Het gaat mij om de rol die de ervaren jongens op dit soort momenten zouden moeten spelen. Dit zijn cruciale momenten in het seizoen. Benieuwd of ze in staat zijn die jongens aan te vuren tot het niveau dat we tegen Feyenoord en PSV haalden, maar ik weet eigenlijk het antwoord al.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft puntjes sprokkelen, dus mooi zal het niet worden, als ze de punten maar meenemen.
Daar heb je 2 teams voor nodig natuurlijk, Feyenoord en PSV willen de bal en winnen, dat is heel anders dan de rest, die eigenlijk wachten op een foutje.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gaat mij om de rol die de ervaren jongens op dit soort momenten zouden moeten spelen. Dit zijn cruciale momenten in het seizoen. Benieuwd of ze in staat zijn die jongens aan te vuren tot het niveau dat we tegen Feyenoord en PSV haalden, maar ik weet eigenlijk het antwoord al.
Eens hoor, maar dat blijkt heel moeilijk te zijn, zie ook de anderen en het probleem wat je in de eredivisie hebt is dat de kwaliteit er niet echt is om dat te compenseren.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:15 schreef Bugno3 het volgende:
Het is anders spelen, maar als je met dezelfde intensiteit speelt, dan blaas je dat Van Persie-experiment natuurlijk zo omver. Hopelijk gewoon sterkste opstelling, dus met Brubs, Godts en Traore.
Uiteindelijk is dit gewoon 1 van de 34 wedstrijden tegen een op papier makkelijke tegenstander, deze wedstrijd groter maken dan dat die is lijkt me juist fout.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit de momenten zijn waarop ERVARING en BEGEISTERUNG doorslaggevend is. Dus een rol voor Berghius, Deef en Wout. Waarom krijg ik het gevoel dat dit niet zo gaat uitwerken?
Dan ga je voorbij aan zaken als momentum en de mentale kant. Als je nu overtuigend wint, dan doet dat (hopelijk) iets met het zelfvertrouwen en zelfbewustzijn van de spelers van Ajax, maar ook bij de concurrentie. Maar goed, misschien is dit een beetje psychologie van de koude grond. Maar Klaassen en Henderson hebben heel vaak om de titel gespeeld. Die zouden toch voor wat vuur moeten kunnen zorgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dit gewoon 1 van de 34 wedstrijden tegen een op papier makkelijke tegenstander, deze wedstrijd groter maken dan dat die is lijkt me juist fout.
Is dat zo? Ik dacht dat het altijd wel meeviel, maar goed met dit Ajax weet je het gewoon niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef TornadoDK het volgende:
Heerenveen uit is altijd billenknijpen. Gelukkig hebben ze de slechtste trainer van de eredivisie dus er is hoop.
vorig jaar verloren maar daarvoor 4x gewonnen. Het valt opzich mee ook de balans maar zitten soms van die enorme negatieve uitschieters tussen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het altijd wel meeviel, maar goed met dit Ajax weet je het gewoon niet.
Van de laatste 10 keer Heerenveen-uit er 9 gewonnen, waarvan 8 keer met meer dan één doelpunt verschilquote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef TornadoDK het volgende:
Heerenveen uit is altijd billenknijpen. Gelukkig hebben ze de slechtste trainer van de eredivisie dus er is hoop.
Het stemt me hoopvol dat Heerenveen een mannetje of acht mist en de rest 120 min. in de benen heeft van donderdag.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het altijd wel meeviel, maar goed met dit Ajax weet je het gewoon niet.
Het moet niet veel gekker worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:21 schreef BEFEM het volgende:
Gewoon 3x achter elkaar nagenoeg dezelfde opstelling.
We zijn eindelijk fit. FARIOLIEDquote:Op zondag 19 januari 2025 13:21 schreef BEFEM het volgende:
Gewoon 3x achter elkaar nagenoeg dezelfde opstelling.
Hopelijk wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:12 schreef Scorpie het volgende:
Twente morst ook punten. Hopelijk wint Ajax, dan profiteer je maximaal.
Ja dit kan nog makkelijk misgaanquote:Op zondag 19 januari 2025 15:31 schreef Black-Death het volgende:
Kansen missen is geen goed teken met maar 1 goal verschil
Een betere bank zou al helpenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Uitvinder maakt het ook alleen maar slechter met zijn kutwissels.
Akpom is het niet met je eens.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Uitvinder maakt het ook alleen maar slechter met zijn kutwissels.
Keertje prikken en hangen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een debiel gekut is dit wederom,
maak het gewoon eens af
En sorry Brobbey, ga maar wennen aan de bank voorlopig
Nee, Brobbey kan echt wel scoren, dat heeft hij vorig seizoen, toen echt niets draaide, laten zien.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
Een spits bij Ajax met 1 goal na 19 wedstrijden kan echt niet. Verkoop die gast gewoon, dit gaat hem niet worden
Dat Brobbey uberhaupt teruggekocht was, is een schande opzich
Ik ben 62. Ik durf te wedden dat ik er minstens 2 had gemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
Een spits bij Ajax met 1 goal na 19 wedstrijden kan echt niet. Verkoop die gast gewoon, dit gaat hem niet worden
Dat Brobbey uberhaupt teruggekocht was, is een schande opzich
Op z'n minst een pingel strak in de kruisingquote:Op zondag 19 januari 2025 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 62. Ik durf te wedden dat ik er minstens 2 had gemaakt.
dit dus. Heel solide, volwassen en hadden het onder controle.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima overwinning. Amper wat weggegeven, ook niet na de tweede afgekeurde goal toen het minder ging. Jammer dat je 't niet eerder beslist.
Brobbey ook een degelijke pot, maar wordt natuurlijk wel tijd dat 'ie gaat scoren.
Topweekend.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op z'n minst een pingel strak in de kruising
Ik ook, maar hij moet echt meer variatie in zijn spel gaan brengen. Alleen maar kont tegen verdediger, armpje eromheen en wegdraaien is niet voldoende. Voorheen ging hij ook wel eens diep.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey sowieso als 1e spits houden, altijd aanspeelbaar en had in deze wedstrijd al een paar assists moeten hebben.
Natuurlijk moet ie ondertussen wel weer eens gaan scoren (net als vorig jaar) maar zie 'm toch liever dan Weghorst.
Weghorst vanaf de basis heeft me nog nooit overtuigdquote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey sowieso als 1e spits houden, altijd aanspeelbaar en had in deze wedstrijd al een paar assists moeten hebben.
Natuurlijk moet ie ondertussen wel weer eens gaan scoren (net als vorig jaar) maar zie 'm toch liever dan Weghorst.
Berghuis had vandaag opeens door dat hij ook een rechterbeen heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:40 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is die Fitz Jim toch gegroeid bij Ajax zeg. Je ziet echt dat zodra hij weg is het middenveld wat mist.
Klaassen erin zetten voegt zo weinig toe, alsof je ineens een halve speler minder hebt. Berghuis was iets beter dan ik gewend ben maar dat is omdat ik van hem nu echt heel weinig verwacht.
Dit ja, 1e helft had je al in een zetel moeten zitten, wel lekker dat ze in de regel ook weinig weggeven.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijk weekend, redelijk goede pot ook. Blijft wel een probleem dat we scorend vermogen missen om het eerder te beslissen.
Jammer alleen dat die er niet mee kan voetballen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Berghuis had vandaag opeens door dat hij ook een rechterbeen heeft.
Zelfs de benen worden gerouleerdquote:Op zondag 19 januari 2025 16:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Berghuis had vandaag opeens door dat hij ook een rechterbeen heeft.
jammer dat het van Fenerbahce komt danquote:Op zondag 19 januari 2025 20:02 schreef Bofjijff het volgende:
bod van fenerbahce op kaplan van 10 miljoen, aldus vi.
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat het van Fenerbahce komt dan
https://www.footballtrans(...)-kaplan-naar-turkije
Dat doet ie al maar ja resultaat is er nog niet naarquote:Op zondag 19 januari 2025 18:32 schreef BEFEM het volgende:
Godts moet leren dat die niet alleen is en alsjeblieft eens trainen op schieten, de tering zeg
Verhuur je hem toch tot einde contract voor x miljoen per jaarquote:Op zondag 19 januari 2025 20:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]ja als die clausule klopt gaat het snel ophouden.
Creatiefquote:Op zondag 19 januari 2025 20:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Verhuur je hem toch tot einde contract voor x miljoen per jaar
Dat is wel een vage clausule om op te nemen..quote:Op zondag 19 januari 2025 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat het van Fenerbahce komt dan
https://www.footballtrans(...)-kaplan-naar-turkije
Als Ajax kampioen gaat worden, dan is dit zeker en belangrijk punt.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Farioli klopt even op de tafel nadat op de persconferentie wordt geconstateerd dat Ajax rouleert en daarbij weinig blessures heeft.
Terwijl Ajax naast de nederlagen toch wel vaker achter stond, maar dat werd dan alweer snel hersteld inderdaad (PSV, Twente en Heracles in ieder gevel)quote:Op zondag 19 januari 2025 22:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Statistiek die mij wel bijbleef deze wedstrijd
Ajax is het team dat het minst dit seizoen tegen een achterstand aan heeft gekeken. Slechts 121 minuten.
Het is Belg, dat wordt dus nooit wat.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:32 schreef BEFEM het volgende:
Godts moet leren dat die niet alleen is en alsjeblieft eens trainen op schieten, de tering zeg
Het orakel van Lelystad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Farioli is echt een goede trainer. Die Priske is een eigenwijze lul en gewoon geen goede trainer met een achterhaalde speelwijze. Bosz faalt altijd in het tweede seizoen voor zover hij het ergens twee seizoenen heeft volgehouden.
Er is maar een logische conclusie en dat is dat Ajax kampioen wordt.
Dat zeiden ze ook van Ronald Koeman toen hij net bij Ajax zat.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:32 schreef BEFEM het volgende:
Ook tweede.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:11 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen gaat worden, dan is dit zeker en belangrijk punt.
Hallo vriendquote:Op maandag 20 januari 2025 07:53 schreef Tjacka het volgende:
Opsporingsbericht: Vermiste Feyenoorders
Beschrijving: Laatst gezien voor het weekend waarin Ajax op 1 punt van de kop staat en Feyenoord ver achter ligt.
Signalementen:
- Onverwoestbaar optimisme.
- Happen erg snel op elke Ajax-opmerking.
En onze club staat 'in de fik'. Moet je na gaan wat een teringzooi het bij de buren is. En iedereen maakt zich maar druk om ons Ajax. Geweldig. Wat een erkenning weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef Scorpie het volgende:
Morgen winnen zet Feyenoord op 9 punten, wat een seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |