Laten we maar gewoon blij zijn dat de belangrijkste in deze hele situatie (Ellie, onze kat) nog steeds vreedzaam op mijn schoot ligt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is volledig terecht
Dit is heel jammer gewoon
Akkoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie goals tegenkrijgen van Excelsior is niet serieus te nemen, verder.
Een klap voor FC Den Boschquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie goals tegenkrijgen van Excelsior is niet serieus te nemen, verder.
Ik plaatste het onlangs nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze heb ik lang niet gezien.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw posts worden door Stijn overgeslagen
Jammer had gehoopt op een faillissement.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een klap voor FC Den Bosch
Hij zet zichzelf vooral voor schut. Was niks mis met die extra tijd.quote:
Vandaag was er een leuke act op Fok!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze heb ik lang niet gezien.
Oh nu was het toch serieus haha Zelfs een edit. Het steekt dus echtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf vooral voor schut. Was niks mis met die extra tijd.
(dat gejank daarover is bijzonder triest)
Je meent hetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Jognens ik denk dat PSV dit gaat winnen
Ik ben zaterdag even weggelopen van mijn beeldscherm Ajax - RKC omdat mijn hart de spanning even weer niet leek aan te kunnenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag was er een leuke act op Fok!
Wanneer ben jij voor het laatst overleden?
Huh, dit gaat over deze wedstrijd Hansquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nu was het toch serieus haha Zelfs een edit. Het steekt dus echt
Dat is helemaal niet zielig!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh, dit gaat over deze wedstrijd Hans![]()
Je gaat volledig nat. 2x achter elkaar zelfs
Dan zal ik jou eens gaan binnenvallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:06 schreef xzaz het volgende:
Coco mod maken. Dat is ongeveer t zelfde als Poetin de persoon van het jaar maken.
Uh, goeie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het herhalen, dan geloof je het vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |