PSV onder cocu vergeten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijna Twente-achtig van PSV in de jaren van Bryan Ruiz en Blaise N'Kufo
Product Owner gespot.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:01 schreef PotjeSambal het volgende:
Echt genot dat filmen bij de scrum.
Schakelen ze over naar die schijndode presentatoren
Laten we maar gewoon blij zijn dat de belangrijkste in deze hele situatie (Ellie, onze kat) nog steeds vreedzaam op mijn schoot ligt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is volledig terecht
Dit is heel jammer gewoon
Akkoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie goals tegenkrijgen van Excelsior is niet serieus te nemen, verder.
Een klap voor FC Den Boschquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie goals tegenkrijgen van Excelsior is niet serieus te nemen, verder.
Ik plaatste het onlangs nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze heb ik lang niet gezien.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw posts worden door Stijn overgeslagen
Jammer had gehoopt op een faillissement.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een klap voor FC Den Bosch
Hij zet zichzelf vooral voor schut. Was niks mis met die extra tijd.quote:
Vandaag was er een leuke act op Fok!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze heb ik lang niet gezien.
Oh nu was het toch serieus haha Zelfs een edit. Het steekt dus echtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf vooral voor schut. Was niks mis met die extra tijd.
(dat gejank daarover is bijzonder triest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |