SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mijn schoonouders regelmatig tegengekomen in het Stadshart, en die wonen niet eens in Zoetje. Terwijl ik familie die hier wel woont echt nooit tegenkomquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En elkaar toch nog niet tegengekomen.
Wow, tegen Excelsiorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat lekker in het Philipsstadion
(not)
Ik vind stiekem van welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
(not)
Nice!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Krijg morgen geloof ik pakjes lucht:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
(not)
Zeker weten dat het geen helium is?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Krijg morgen geloof ik pakjes lucht:
[..]
En dan krijg ik er nog 2 ookquote:
Volgens de Ikea zou het 19 kilo moeten zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen helium is?
nope. triest verhaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ow, die vermiste marjolein uit Rotterdam is dood gevondenGister al, maar ik lees het nu pas toevallig. Geen misdrijf
volgens mij welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woont ie in mijn wijk? Ik heb Jumbo en Lidl op 5 minuten loopafstand
Twee pakjes lucht.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ow, die vermiste marjolein uit Rotterdam is dood gevondenGister al, maar ik lees het nu pas toevallig. Geen misdrijf
betaal je wel premium voor, lucht versturen is duurquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee pakjes lucht.
Benieuwd of het gebakken is.
Ik denk dat je dan wel iets meer dan een schroefje mist...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de Ikea zou het 19 kilo moeten zijn
Ik las t toevallig ook net. Had al wel gelezen dat er nieuwe beelden waren gevonden, maar vlak daarna dus ook gevonden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
That sucksquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nog 36 minuten wachten op mijn vaatwasser
gewoon laten gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Hier is dat ding morgenochtend wel klaar. Ga er niet op wachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Mja, de deur gaat niet automagisch open hier en het is minder optimaal voor de vaat om de hele nacht in die stinkdoos te blijven staanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is dat ding morgenochtend wel klaar. Ga er niet op wachten.
als je vaatwasser stinkt moet je je filters eens schoonmakenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, de deur gaat niet automagisch open hier en het is minder optimaal voor de vaat om de hele nacht in die stinkdoos te blijven staan
Hak hak snuif snuifquote:
Ja daar kun je ook rum drinkenquote:
waardeloosquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:15 schreef Grotetijd het volgende:
Schijnt dat vannacht de laatste nacht is dat 't even goed gaat vriezen en daarna blijft 't weer boven nul
Ik lees net dus dat een man is veroordeeld tot 12 jaar cel omdat hij zijn 10 weken oude zoontje heeft vermoord.quote:Op woensdag 15 januari 2025 00:38 schreef Grotetijd het volgende:
Een kennis van me gaat 't nu voor de 3e keer proberen met d'r ex want "hij is echt veranderd"Oh oh.
Oeh met een lekker wildsausje en paddenstoelenmelange op de grill gooienquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk grmbl
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
CT
@:ltvdk
Ik zal jou eens met een lekker wildsausje en paddenstoelenmelange op de grill gooienquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh met een lekker wildsausje en paddenstoelenmelange op de grill gooien![]()
Wellicht een enorm rotkindquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lees net dus dat een man is veroordeeld tot 12 jaar cel omdat hij zijn 10 weken oude zoontje heeft vermoord.
staat er aan het einde van het bericht dat de moeder nog steeds samen is met deze man![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)doden-baby-beuningen
quote:Op woensdag 15 januari 2025 03:15 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zwemmen. zal wel koud zijn maar zwembandjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie klikt nergens echt @:Koen66
Huh, een koekie hierquote:
Pikaquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk grmbl
@:ltvdk
Direct ziek melden en naar huisquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:34 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst dit jaar op kantoor. Heeft iemand op mijn plek gezeten en de instellingen van mijn stoel aangepast. Ding heeft tig knoppen, die niet helemaal doen wat ik wil, dus dit zit nu voor geen meter meer.
hier krijgen we eind volgende week allemaal nieuwe plekken. Ik wil niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt me volledig terecht. MHD'tje opnemen
En het zijn FLEXPLEKKEN!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier krijgen we eind volgende week allemaal nieuwe plekken. Ik wil niet.
geen kans op schaatsen dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:15 schreef Grotetijd het volgende:
Schijnt dat vannacht de laatste nacht is dat 't even goed gaat vriezen en daarna blijft 't weer boven nul
hier hebben we vaste flexplekkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En het zijn FLEXPLEKKEN!!![]()
![]()
Nee dat gelukkig nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En het zijn FLEXPLEKKEN!!![]()
![]()
Misschien uit angst?quote:Op woensdag 15 januari 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lees net dus dat een man is veroordeeld tot 12 jaar cel omdat hij zijn 10 weken oude zoontje heeft vermoord.
staat er aan het einde van het bericht dat de moeder nog steeds samen is met deze man![]()
"Wie heeft er op MIJN flexplek gezeten?!quote:
Vanmorgen was het al 3 graden en mistig. De sneeuw is al aan het verdwijnenquote:
Van mij wel!quote:
3 maar? Hier was het 8 graden... en bang dat we de dubbele cijfers gaan halenquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmorgen was het al 3 graden en mistig. De sneeuw is al aan het verdwijnen
ik krijg een flashback. Collega die had altijd een A4 op z'n stoel geplakt had met de tekst ''niet de stoel verstellen''.quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:34 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst dit jaar op kantoor. Heeft iemand op mijn plek gezeten en de instellingen van mijn stoel aangepast. Ding heeft tig knoppen, die niet helemaal doen wat ik wil, dus dit zit nu voor geen meter meer.
bij mistig moet ik altijd aan die user denkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmorgen was het al 3 graden en mistig. De sneeuw is al aan het verdwijnen
Hmm je kan toch wel een bureaustoel zelf instellen hoe je het wil hebben?quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik krijg een flashback. Collega die had altijd een A4 op z'n stoel geplakt had met de tekst ''niet de stoel verstellen''.
En dat terwijl we flexplekken hebben
die is hier redelijk onzichtbaarquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mistig moet ik altijd aan die user denken![]()
Met dit weer helemaal.quote:
Ja, dat kanquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm je kan toch wel een bureaustoel zelf instellen hoe je het wil hebben?
Kost misschien een kwartiertje hooguit
Nou, na 3 kwartier staat hij nog niet goed hier. Heb nu een schommelstoelquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goed idee van dat briefjequote:Op woensdag 15 januari 2025 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik krijg een flashback. Collega die had altijd een A4 op z'n stoel geplakt had met de tekst ''niet de stoel verstellen''.
En dat terwijl we flexplekken hebben
Het gaat er om dat je de dag gelijk begint met een keiharde tegenslag ipv rustig opstarten met een kopje koffie, Norah Jones en kijken wat de Nikkei gedaan heeft.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
Vlinderflakes voor ontbijt
Amaquote:
Vergeten & Deletenquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
V&D alweer 10 jaar failliet.
Geen seconde gemistquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ik welquote:
Bestaat hij nog welquote:
jammer wel jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In nevelen gehuld.quote:
Katquote:
Leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het gedaan![]()
en zometeen 2 uur badminton [ afbeelding ]
Ben je al kilo's kwijt?quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het gedaan![]()
en zometeen 2 uur badminton [ afbeelding ]
dat is wel wat jongquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
Rip glas (Ikea, 2021 - mijn vloer, 2025)
dat weet ik niet, denk het eigenlijk niet met wat ik hier eet. misschien volgende week als iedereen naar huis is dat het beter gaatquote:
5+ graden genotquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
Het is niet eens zo heel koud op de fiets.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet, denk het eigenlijk niet met wat ik hier eet. misschien volgende week als iedereen naar huis is dat het beter gaat
quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh..
* trekt trui uit en doet tshirt aan
Ik zag iemand met een korte broek aan op de fiets. Dat vond ik wel erg fanatiek om half 9 in de ochtend in de winter.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh..
* trekt trui uit en doet tshirt aan
Dat wel jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is alleen wel erg mistig maar ja boeiend.
Sow.quote:
korte broek gaat mij ook wat ver jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag iemand met een korte broek aan op de fiets. Dat vond ik wel erg fanatiek om half 9 in de ochtend in de winter.
Ja dat is wel wat fanatiek.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag iemand met een korte broek aan op de fiets. Dat vond ik wel erg fanatiek om half 9 in de ochtend in de winter.
ja dat idee heb ik ook wel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Je beweegt wel meer volgens mij
Ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:57 schreef Ama het volgende:
Nu al zin in het bakje kibbeling wat ik ga halen vanmiddag.
Ja, maar de winterjas kan wel weer worden ingeruild voor de zomerjas met deze temperaturen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
korte broek gaat mij ook wat ver ja
Geen jasquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar de winterjas kan wel weer worden ingeruild voor de zomerjas met deze temperaturen.
Zoals in de film IT. Loop je er op af en vervolgens word je verzwolgen door het monster in de mist. RIP IJs.quote:
Was dat niet The Mist?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals in de film IT. Loop je er op af en vervolgens word je verzwolgen door het monster in de mist. RIP IJs.
Ja, dat vond ik letterlijk een lachwekkend eindequote:Op woensdag 15 januari 2025 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hij zijn gezin door de kop schiet voor de kat zijn kut.
Dacht even dat het een At At walker wasquote:
Beetje hoog Theater van de Lach gehalte inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik letterlijk een lachwekkend einde.
Geen fissa zonder fossa?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ik wil een fossa
Het is er één, deadlights waren er twee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals in de film IT. Loop je er op af en vervolgens word je verzwolgen door het monster in de mist. RIP IJs.
Deze ziet er wel uit alsof 'ie trek heeft.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ik wil een fossa
Ik zat te facepalmen in de bioscoop.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hij zijn gezin door de kop schiet voor de kat zijn kut.
Wel beter dan dat van King zelfquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik letterlijk een lachwekkend einde.
Die is sowieso beter in boeken dan in films.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel beter dan dat van King zelf
Dit klinkt nog ver weg, dik boek dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Over een paar maanden de nieuwe King
Weet je dan nog hoe het begon?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel bijna m'n eerste boek van het jaar uit.
Ok, het heeft me compleet 2024 gekost om 'm te lezen, maar details.
Rond de 400 geloof ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt nog ver weg, dik boek dan?
Ja hoor, dat soort dingen verlaat m'n brein niet meer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je dan nog hoe het begon?
Ik ben 13 en ik heb een meningquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
King is een pulpschrijver![]()
I said what I said
We kunnen niet alleen maar literatuur lezen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
I said what I said
Ok.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
I said what I said
Bitch, I said what I saidquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
I said what I said
quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bitch, I said what I said
I'd rather be famous instead
I let all that get to my head
I don't care, I paint the town red
Mm, she the devil
She a bad lil' bitch, she a rebel
Dat is toch absurdquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je boos, pluk een roosquote:
Vreselijk ja, maar van ouders die hun kind Dishaïro noemen kun je dit soort dingen verwachten.quote:
Natuurlijke selectie noemen we datquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vreselijk ja, maar van ouders die hun kind Dishaïro noemen kun je dit soort dingen verwachten.
Het zijn vaak wel ouders die kinderen een bijzondere naam geven ja..quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vreselijk ja, maar van ouders die hun kind Dishaïro noemen kun je dit soort dingen verwachten.
Das ruk.quote:
Mooie fietskesquote:
10 weken oudquote:
Ik word hier wel misselijk vanquote:Bij het kindje waren ook oudere botbreuken gevonden.
Stereotypen kloppen altijd, vandaar dat we ze zo noemen, Andy's zijn het armst en Mauritsen het rijkst in Nederland en tokkie- en kampernamen eindigen altijd op een klinker, vinden ze mooi.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, gaan we nu stereotyperingen loslaten op namen? Dan weet ik er nog wel een paar.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
10 weken oudDat is nog zo'n klein garnaaltje, de vouwen van de baarmoeder staan er nog in
![]()
![]()
Het lijkt wel of er steeds meer misselijke mensen bij komen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word hier wel misselijk van
Bizar he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
@:uitstraling, dit is nog een mooi filmpje van Saint-Barthélemy:
Bekijk deze YouTube-video
Mijn naam was een modenaam geloof ik. Ooit. Vroegah. Eventjes.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stereotypen kloppen altijd, vandaar dat we ze zo noemen, Andy's zijn het armst en Mauritsen het rijkst in Nederland en tokkie- en kampernamen eindigen altijd op een klinker, vinden ze mooi.
Ik ben vernoemd naar een generaal volgens mijquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn naam was een modenaam geloof ik. Ooit. Vroegah. Eventjes.
Ik heb op Texel een keer met iemand gevlogen die een deel van het jaar voor die maatschappij vliegt. Dat was interessant, vooral omdat-ie met nogal veel dwarswind ging landen. Meer dan is toegestaan in ieder geval.quote:
Niet een ketting met je naam er op dragenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Niet Chardonnay-Mercedes heten
Mercedes is wel een beetje een ei-kip-ei verhaal. Aangezien het merk naar de dochter van de een of ander vernoemd is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
Niet Chardonnay-Mercedes heten
quote:Mercedes was sinds 1902 het merk waaronder Daimler, een Duits automerk, opgericht door Gottlieb Daimler, auto's verkocht. De naam hiervan is geïnspireerd door Mercédès Jellinek, de dochter van de Oostenrijks-Hongaarse consul Emil Jellinek, een van de eerste grote klanten van DMG die in 1900 zesendertig auto's bestelde met een gezamenlijke waarde van 550.000 Duitse mark.
Waar heb je het over? Maximum Overdrive is het summum van cinema.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is sowieso beter in boeken dan in films.
Die moet ik nog steeds een keer kijken met kerel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Maximum Overdrive is het summum van cinema.
Ik vind Mercedes oprecht wel een mooie naam. Veel meiden in Spanje die zo hetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mercedes is wel een beetje een ei-kip-ei verhaal. Aangezien het merk naar de dochter van de een of ander vernoemd is.
Ik zou ook eerder Mercedes dan BMW kiezen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind Mercedes oprecht wel een mooie naam. Veel meiden in Spanje die zo heten
Op z'n Spaans uitgesproken wel ja.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind Mercedes oprecht wel een mooie naam. Veel meiden in Spanje die zo heten
"Buhmuhwuh, eten!"quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder Mercedes dan BMW kiezen.
Onderdelen zijn alleen zo duurquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder Mercedes dan BMW kiezen.
* IJsdraakje grinnikt in Duitsquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Onderdelen zijn alleen zo duurAls je er ff wat harder in rijdt dan toegestaan gaan ze kapot
Welke Renault?quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje grinnikt in Duits
Zo makkelijk gaat een goed onderhouden Merc er niet aan hoor. Die Renault moet je niet als standaard nemen.
Er rijden aardig wat Mercedessen rond met een Renault-motor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Welke Renault?
Nee was een grapje ook vooral. Heb nu ook een Duitser op de parkeerplaats staan een Polo, en kan niet blijer zijn met een auto
Oh ik zie 'tquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er rijden aardig wat Mercedessen rond met een Renault-motor.
Echt hoor. Gewoon een betrouwbare Alfa rockenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Franse auto's moet je nemen als je een doodswens hebt.
Mijn meest betrouwbare auto's waren Twingo'squote:Op woensdag 15 januari 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Franse auto's moet je nemen als je een doodswens hebt.
Alfa Breraquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hoor. Gewoon een betrouwbare Alfa rocken
Bwehehehequote:Op woensdag 15 januari 2025 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hoor. Gewoon een betrouwbare Alfa rocken
Een Twingo heb ik ooit in gezeten. Als de bestuurdersstoel eruit was gehaald en ik zou op de achterbank zitten was het nog te klein.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn meest betrouwbare auto's waren Twingo'sToegegeven de modellen daarna met al die electronische snufjes zoals een kaartsleutel
moet je lekker bij wegblijven.
M'n pa heeft dit ooit serieus gedaan met een Mini.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een Twingo heb ik ooit in gezeten. Als de bestuurdersstoel eruit was gehaald en ik zou op de achterbank zitten was het nog te klein.
Ik wou het doen maar het was de auto van mams, en dan doe je zoiets niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n pa heeft dit ooit serieus gedaan met een Mini.
quote:
Hehehe, het is ook wel echt een boodschappenkarretje.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou het doen maar het was de auto van mams, en dan doe je zoiets niet.
1.0 EcoBoost, maar boost heeft ie welquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Ook gehad een Mk1 1.6. Mis die auto soms nog wel
Voor mij was het net een schoen die ik aantrokquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, het is ook wel echt een boodschappenkarretje.
ik mis mijn oude focus ook nog wel eens. denk toch dat het de fijnste auto was die ik tot nu toe heb gehad.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Ook gehad een Mk1 1.6. Mis die auto soms nog wel
Ik vraag mij altijd af bij die downsize dingen wanneer ze de geest gevenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1.0 EcoBoost, maar boost heeft ie wel
[..]
Voor mij was het net een schoen die ik aantrok
De fijnste auto die ik ooit heb gehad was toch wel een C5. Man wat was dat een heerlijk ruimteschip.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mis mijn oude focus ook nog wel eens. denk toch dat het de fijnste auto was die ik tot nu toe heb gehad.
Fiësta is ook enorm populair nog. Hoorde van de dealer dat als zij er eentje als occasion hebben, die binnen een week verkocht is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af bij die downsize dingen wanneer ze de geest geven
Mijn Polo heeft een 1.2 TSI met 70 PK. Heeft nu 239 gelopen en vraag me af hoe lang 't nog duurt
Terwijl een van mijn vorige auto's een Fiesta met een 1.3i met ook 70 PK weg is gegaan met 383 op de klok en ik nog steeds zie rijden
Same. En m'n feestbak weegt amper wat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1.0 EcoBoost, maar boost heeft ie wel
Mitsubishi Carisma GDI 2.0 heb ik ooit gehad. Wat een slagschip was dat. 60(!) liter tank. Bouwjaar 1998. En dan nog bijna 1 op 20 weten te halen. Die was zo lekker lomp maar zuinig, heerlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De fijnste auto die ik ooit heb gehad was toch wel een C5. Man wat was dat een heerlijk ruimteschip.
Alleen net op een verkeerd moment aangeschaftNiet gekeken naar APK datum omdat ik een roze bril op had. Bleek dat ding nog 2 maanden APK te hebben én de ADALS waren niet best en geld om dat te fiksen + APK had ik niet dus heb 'm weggedaan
Wij hebben vorig jaar onze Fiesta nog vervangen door een nieuwer exemplaarquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiësta is ook enorm populair nog. Hoorde van de dealer dat als zij er eentje als occasion hebben, die binnen een week verkocht is.
Ik heb 125pk, en dat voel je wel
Dan was dat nog uit de voorraad denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar onze Fiesta nog vervangen door een nieuwer exemplaar.
1 op 20!?quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mitsubishi Carisma GDI 2.0 heb ik ooit gehad. Wat een slagschip was dat. 60(!) liter tank. Bouwjaar 1998. En dan nog bijna 1 op 20 weten te halen. Die was zo lekker lomp maar zuinig, heerlijk.
mijn 1 liter heeft iets van 100pk, dat is wel wat weinig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiësta is ook enorm populair nog. Hoorde van de dealer dat als zij er eentje als occasion hebben, die binnen een week verkocht is.
Ik heb 125pk, en dat voel je wel
Nee, tweedehands. Oude kwam uit 2011, nieuwe uit 2020quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan was dat nog uit de voorraad denk ik
1.0 met 125pk hierquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn 1 liter heeft iets van 100pk, dat is wel wat weinig.
Ik stond er ook van te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
1 op 20!?Leip. Dat zijn cijfers waar ik zelfs met m'n Polootje van droom
Ding zou 1:19-20 moeten halen, maar zuiniger dan 1:17 is 'ie nooit
En dan doe ik m'n best
1.0 Ecoboost met 125pk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn 1 liter heeft iets van 100pk, dat is wel wat weinig.
Ik heb gewone koffiequote:
Ik lust alleen kinderkoffie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb gewone koffieEn een kop kippensoep
ach, deze gaat ook wel vooruit, alleen ik moet niet verwachten dat ik een sprintje ergens ga winnenquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1.0 Ecoboost met 125pk.![]()
Dat relatieve gebakje gaat wel.
Kinderkoffie? Is dat water met suiker?quote:
Daar heb ik een stukje hybride voor. Beetje afremmen op de motor om 'm op te laden en dan YEET de ecoboost bijschakelen bij het wegrijden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, deze gaat ook wel vooruit, alleen ik moet niet verwachten dat ik een sprintje ergens ga winnen
dat was bij het elektrisch hokje dat ik hier voor had wel beter.
Als die in de sportstand stond was ik vaak wel als eerste weg bij het stoplicht
Dat heb ik goddank allemaal gemist.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:11 schreef gianni61 het volgende:
Al die Hannah Vrede topics beginnen wel langzaam een beetje zielig te worden
Vind 't een beetje sneu worden inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:11 schreef gianni61 het volgende:
Al die Hannah Vrede topics beginnen wel langzaam een beetje zielig te worden
in het begin las ik een beetje mee, maar als yvonne en verschillende modjes al 20 topics op slot hebben gegooid en/of verwijdert, dan wordt het langzaam tijd om te stoppenquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik goddank allemaal gemist.
Vooral dat ja. Net zoals die idioot die besloot een vreselijke ziekte te faken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind 't een beetje sneu worden inderdaad.
Degene die dat overlijden heeft verzonnen moet zichzelf echt weggooien, maar dat er nu al totaal iets van 10 Topics aan gewijd zijn inclusief moddergooien naar alles en iedereen?...![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb gewone koffieEn een kop kippensoep
Bijna tijd voor de lunchwandelingquote:
Ik zit (on)geduldig te wachten tot de viskraam er staat. De visboer is wel open maar ik vind die van de kraam op woensdagmiddag lekkerder.quote:
quote:Vrouw overlijdt na aanrijding op zebrapad in Amsterdam.
Hoiquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Heeft @:datismijnmening al hoi gezegd vandaag?
[..]
heeeeeee, heeeheyy babeeequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeeeeee, heeeheyy babeee
OEH
AH
i wanna knoohohohoooowoww if you be my girl
UNOS DOS TRES QUATRO![]()
![]()
![]()
Lekker met lampen en katten kutten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah dan heb ik andere mensen om te haunten
ik schrik ook meestal als ik in een spiegel verschijnquote:
Ik heb ooit een keer gedroomd dat ik in de spiegel keek en er in de weerspiegeling een geest achter me stond en dat was zo naarquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik schrik ook meestal als ik in een spiegel verschijn
Weet je zeker dat het een droom was?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer gedroomd dat ik in de spiegel keek en er in de weerspiegeling een geest achter me stond en dat was zo naar
Ik had laatst Poltergeist gekekenquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Middenin de nacht de televisie op sneeuw zetten en overal ectoplasma uitkotsen
quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een droom was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |