SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mijn schoonouders regelmatig tegengekomen in het Stadshart, en die wonen niet eens in Zoetje. Terwijl ik familie die hier wel woont echt nooit tegenkomquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En elkaar toch nog niet tegengekomen.
Wow, tegen Excelsiorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat lekker in het Philipsstadion
(not)
Ik vind stiekem van welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
(not)
Nice!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Krijg morgen geloof ik pakjes lucht:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
(not)
Zeker weten dat het geen helium is?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Krijg morgen geloof ik pakjes lucht:
[..]
En dan krijg ik er nog 2 ookquote:
Volgens de Ikea zou het 19 kilo moeten zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen helium is?
nope. triest verhaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ow, die vermiste marjolein uit Rotterdam is dood gevondenGister al, maar ik lees het nu pas toevallig. Geen misdrijf
volgens mij welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woont ie in mijn wijk? Ik heb Jumbo en Lidl op 5 minuten loopafstand
Twee pakjes lucht.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ow, die vermiste marjolein uit Rotterdam is dood gevondenGister al, maar ik lees het nu pas toevallig. Geen misdrijf
betaal je wel premium voor, lucht versturen is duurquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee pakjes lucht.
Benieuwd of het gebakken is.
Ik denk dat je dan wel iets meer dan een schroefje mist...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de Ikea zou het 19 kilo moeten zijn
Ik las t toevallig ook net. Had al wel gelezen dat er nieuwe beelden waren gevonden, maar vlak daarna dus ook gevonden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
That sucksquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nog 36 minuten wachten op mijn vaatwasser
gewoon laten gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Hier is dat ding morgenochtend wel klaar. Ga er niet op wachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Mja, de deur gaat niet automagisch open hier en het is minder optimaal voor de vaat om de hele nacht in die stinkdoos te blijven staanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is dat ding morgenochtend wel klaar. Ga er niet op wachten.
als je vaatwasser stinkt moet je je filters eens schoonmakenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, de deur gaat niet automagisch open hier en het is minder optimaal voor de vaat om de hele nacht in die stinkdoos te blijven staan
Hak hak snuif snuifquote:
Ja daar kun je ook rum drinkenquote:
waardeloosquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:15 schreef Grotetijd het volgende:
Schijnt dat vannacht de laatste nacht is dat 't even goed gaat vriezen en daarna blijft 't weer boven nul
Ik lees net dus dat een man is veroordeeld tot 12 jaar cel omdat hij zijn 10 weken oude zoontje heeft vermoord.quote:Op woensdag 15 januari 2025 00:38 schreef Grotetijd het volgende:
Een kennis van me gaat 't nu voor de 3e keer proberen met d'r ex want "hij is echt veranderd"Oh oh.
Oeh met een lekker wildsausje en paddenstoelenmelange op de grill gooienquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk grmbl
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
CT
@:ltvdk
Ik zal jou eens met een lekker wildsausje en paddenstoelenmelange op de grill gooienquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh met een lekker wildsausje en paddenstoelenmelange op de grill gooien![]()
Wellicht een enorm rotkindquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lees net dus dat een man is veroordeeld tot 12 jaar cel omdat hij zijn 10 weken oude zoontje heeft vermoord.
staat er aan het einde van het bericht dat de moeder nog steeds samen is met deze man![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)doden-baby-beuningen
quote:Op woensdag 15 januari 2025 03:15 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zwemmen. zal wel koud zijn maar zwembandjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie klikt nergens echt @:Koen66
Huh, een koekie hierquote:
Pikaquote:Op woensdag 15 januari 2025 02:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk grmbl
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
@:ltvdk
Direct ziek melden en naar huisquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:34 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst dit jaar op kantoor. Heeft iemand op mijn plek gezeten en de instellingen van mijn stoel aangepast. Ding heeft tig knoppen, die niet helemaal doen wat ik wil, dus dit zit nu voor geen meter meer.
hier krijgen we eind volgende week allemaal nieuwe plekken. Ik wil niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt me volledig terecht. MHD'tje opnemen
En het zijn FLEXPLEKKEN!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier krijgen we eind volgende week allemaal nieuwe plekken. Ik wil niet.
geen kans op schaatsen dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 00:15 schreef Grotetijd het volgende:
Schijnt dat vannacht de laatste nacht is dat 't even goed gaat vriezen en daarna blijft 't weer boven nul
hier hebben we vaste flexplekkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En het zijn FLEXPLEKKEN!!![]()
![]()
Nee dat gelukkig nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En het zijn FLEXPLEKKEN!!![]()
![]()
Misschien uit angst?quote:Op woensdag 15 januari 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lees net dus dat een man is veroordeeld tot 12 jaar cel omdat hij zijn 10 weken oude zoontje heeft vermoord.
staat er aan het einde van het bericht dat de moeder nog steeds samen is met deze man![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)doden-baby-beuningen
"Wie heeft er op MIJN flexplek gezeten?!quote:
Vanmorgen was het al 3 graden en mistig. De sneeuw is al aan het verdwijnenquote:
Van mij wel!quote:
3 maar? Hier was het 8 graden... en bang dat we de dubbele cijfers gaan halenquote:Op woensdag 15 januari 2025 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmorgen was het al 3 graden en mistig. De sneeuw is al aan het verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |