https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Beetje ongemakkelijk momentje welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:47 schreef Dutch_view het volgende:
Oef nog even een nabrander voor Sophie
Esther van der Most, na haar gesprekquote:
Kwaad en schreeuwend of gewoon omdat dat gepland was.?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Esther van der Most, na haar gesprek
Stilletjes tijdens een filmpjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Kwaad en schreeuwend of gewoon omdat dat gepland was.?
Geen kruuske.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Februari 2021 was ook dichtbij! Toen ben ik nog onder de start/finish door geschaatst. Maar geen Elfstedentocht helaas
Tot nog toe mosterd voor de maaltijd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Mooi, problem solved. Kunnen we weer door.
geenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef svann het volgende:
Hebben jullie meer dan één aflevering Woeste Grond gezien?
Tegenwoordig in woonwijken met halfzacht toezicht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Vroeger stopten we die mensen in een gekkenhuis
Veel zorgmijders, hoe moeten we daarmee omgaan, gedwongen opnemen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Tegenwoordig in woonwijken met halfzacht toezicht.
Te weinig GGZ-personeel, te weinig uren per patiënt en tot slot teveel privacy-regels.
Bemoeizorg, dat heet meestal Vangnet GGZ plus naam van een regio. Een vak apart.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Veel zorgmijders, hoe moeten we daarmee omgaan, gedwongen opnemen?
Prime Video blijkbaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Wie zendt dit uit? Waarom doet Soundos daar aan mee?
Omdat er nooit iemand om haar lacht. Behalve in België.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Wie zendt dit uit? Waarom doet Soundos daar aan mee?
Dat is inderdaad wel een voordeel bij dit programmanatuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat er nooit iemand om haar lacht. Behalve in België.
Op wie doel je, wat heb ik gemist?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:30 schreef TLC het volgende:
Plus die mislukte acteur die blijkbaar zijn eigen kind niet herkent
Nee ik zat blijkbaar in n verkeerd topicquote:Op maandag 20 januari 2025 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
Op wie doel je, wat heb ik gemist?
Musk?
Nou, dat heeft iedereen wel eens hoor.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:35 schreef TLC het volgende:
Nee ik zat blijkbaar in n verkeerd topicik word ook n dagje ouder
Je hoort het, ze is een fenomeen.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu heel serieus over Roxy Dekker gesproken.. zonder Roxy Dekker...is ze Elvis Presley ofzo
Ik heb er niets mee maar blijkbaar kun je mee binnen lopen en iedereen is vrolijk. Doet ze goed toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Je hoort het, ze is een fenomeen.
Ook jij wordt oud.
Ja dat vind ik ook echt heel raar. Er is verder inderdaad weinig mis met Roxy Dekker.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu heel serieus over Roxy Dekker gesproken.. zonder Roxy Dekker...is ze Elvis Presley ofzo
Zeker!quote:Op maandag 20 januari 2025 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb er niets mee maar blijkbaar kun je mee binnen lopen en iedereen is vrolijk. Doet ze goed toch?
Ja dat snap ik maar nodig haar dan uit. En als ze niet kan of wil komen, dan schrap je dat item. Wat een flopshow.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Je hoort het, ze is een fenomeen.
Ook jij wordt oud.
Nou haar vader is wel behoorlijk rijk, die heeft haar carrière flink ingekocht.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Zeker!
En dat zonder industrie erachter.
Hij heeft een nogal ruime luxe kerkzolder te koop voor zeven miljoen, vind ik binnen de minuut op Google.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Nou haar vader is wel behoorlijk rijk, die heeft haar carrière flink ingekocht.
Herman van Loenhout.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef NoCigar het volgende:
Wende begint steeds meer op Armand zaliger te lijken.
Bijna een vice-president vermoord. Ze kregen de laatste deur niet open.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:21 schreef svann het volgende:
Er zijn agenten gewond en overleden, geeft niet blijkbaar.
En nog steeds verontwaardiging, uitstel en zo verderquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef svann het volgende:
Ook zo verrassend, die stikstof deadlines.
Al in 1965 kwam het als probleem ter sprake en vanaf de tachtiger jaren werd het urgent gevonden.
Geitenpaadjes, geitenpaadjes....
Kwestie van tijd voordat er normerend opgetreden gaat worden en dan is het over en uit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:27 schreef svann het volgende:
De boeren mogen blijven, maar een deel van hun vee niet.
Ha haha. Weet niet wat ze zei maar nu moet ik straks toch even kijken. Ondanks Sophie.quote:
Gruwelijk elitair mens die Loes Luca. Nu ook weer tenenkrommend ?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef svann het volgende:
Meer stijldansen? Ze doen maar.
Maar terug naar die antieke etiquettes? Nee, dank u.
Ze zei iets van "vroeger hadden kinderarbeid, toen hebben we de wet aangepast en was dat probleem opgelost" Ging omtrent die stikstofwetquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha haha. Weet niet wat ze zei maar nu moet ik straks toch even kijken. Ondanks Sophie.
Dit gaat een mooi oeuvre worde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze zei iets van "vroeger hadden kinderarbeid, toen hebben we de wet aangepast en was dat probleem opgelost" Ging omtrent die stikstofwet
Tuurlijk wel. Ga in dat echte vrije markt-land wonen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan mijn eenmanszaakje niet naar Amerika verhzuien
En ze die Isis-cosmonauten nog steeds niet terug kunnen halen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Het zou wel jammer zijn als de Chinezen een man op de maan zetten tijdens Trump zijn ambt, terwijl SpaceX nog steeds lege starships aan het testen is. Hopelijk gaat dat niet gebeuren.
Ja, maar waarom dan een documentaire over die man?quote:
Ja, walgelijk ditquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan een documentaire over die man?
Goed werk, aardig wat (teveel) misstappen, veroordeling, niet meer van belang zijnd persoon.
Mwah, vind ik geen vergelijk. Als wingewest zeker, maar niet voor de inwoners in totaal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef svann het volgende:
Limburg was net als recenter Groningen gewoon een soort wingewest.
Daardoor was het aanvankelijk welvarend, al eindigden velen naar adem happend vanwege de opgelopen stoflongen.
Niet elke zoon of dochter van hoeft daar onder te vallen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
oh, ok, dochter van loes luca....jammer wel, weer een nepobaby.
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:36 schreef svann het volgende:
[..]
Niet elke zoon of dochter van hoeft daar onder te vallen natuurlijk.
Zo te zien was dit haar eigen pad, los van een start in een creatieve omgeving.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nina_Gantz?wprov=sfla1
Jij bent weer zo lekker informatief.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik mag die kerel nu al niet door zijn aanstellerige reacties.
Ik reageer kijkend. Ik had het over die interviewer, die verder wel meevalt.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Jij bent weer zo lekker informatief.
Welke kerel van de velen die net langs kwamen?
https://www.rijksoverheid(...)text=knalvuurwerk%20(zoals%20rotjes)%3B,babypijlen%20en%20losse%20vuurpijlenquote:Verboden vuurwerkproducten
Sinds 1 december 2020 zijn de volgende soorten vuurwerk verboden:
vuurwerk uit de categorie F3. De categorievermelding staat op de vuurwerkverpakking;
knalvuurwerk (zoals rotjes);
knalstrengen (zoals Chinese matten);
losse enkelshotsbuizen (single shots);
babypijlen en losse vuurpijlen
Romeinse kaarsen.
Vuurwerkverkopers en consumenten mogen deze producten niet meer bezitten. En u mag deze producten ook niet meer afsteken
En eind december overal te koop.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef monkyyy het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)text=knalvuurwerk%20(zoals%20rotjes)%3B,babypijlen%20en%20losse%20vuurpijlen
Ik dacht eigenlijk dat siervuurwerk wel nog mocht.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik had geen idee dat vuurpijlen en rotjes verboden waren
Als je echt een onderwerp wil maken over veldrijden, waarom nodig je dan Roxane uit en geen oud crosser?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
Mwoa de kloof tussen MvdP en WvA is toch wel wat groter dan afgelopen jaren hoor, maar goed laten we idd hopen op een strijd.
Voor de leek was ze wel lekker enthousiast, gelardeerd met mooie beelden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:07 schreef Faraday01 het volgende:
Als je echt een onderwerp wil maken over veldrijden, waarom nodig je dan Roxane uit en geen oud crosser?
In Amerika gaat het nog erger worden,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef svann het volgende:
Een hoop continentaal personeel vertrok ook vanwege de vijandigheid.
Zelfs de zo onmisbare verpleegkundigen en artsen, niet alleen Oost-Europeanen in ondankbare banen.
2 jaar geleden hier het NK langs de Waal. Barre omstandigheden was geweldig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:51 schreef svann het volgende:
Veldrijden is echt hard-style.
Smerig, en -vooral- je ziet ze een smakken maken.
Oh nee, zat ze er weer ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je echt een onderwerp wil maken over veldrijden, waarom nodig je dan Roxane uit en geen oud crosser?
Ik ga zondag naar het ABN AMRO toernooi, komt dichtbijquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:13 schreef svann het volgende:
Krajicek én Röttgering straks zodirekt . @:monkyyy
Ja, ik heb het afgezetquote:
Idioot om dat mens thuis te interviewen. Het is de koningin niet. Amsterdamse incest.quote:
Maaike Pereboom vond hem onder aan de trap bungelend.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef svann het volgende:
Serieuze depressies zijn ondraaglijk.
Vier kinderen achterlatend. Extra moeilijk voor iedereen.
Best een mooi gesprek welquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:52 schreef svann het volgende:
Veel jongeren worstelen met zelfmoord gedachtes.
Is het daarom een goed idee om een boek daarover opnieuw uit te geven van een man die het uiteindelijk toch deed.
Mute.
KerelS. Zowel Bram Douwes als Joost Oomen heeft een zéér hoge irritatiefactor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:07 schreef NoCigar het volgende:
Die kerel die t.o. LL stond in die finale was nog wel wat irritanter trouwens.
Ik ook. Maar ik ben groot fan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Veel mensen mogen Lisa Loeb niet. Ik snap hen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:14 schreef svann het volgende:
Een Maarten- en Phillip-bankje eerder.
Ondertussen sloopt hij wel erg veel.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:16 schreef monkyyy het volgende:
Ach joh over een paar jaar is die man toch weg
Raar.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:20 schreef svann het volgende:
[..]
Ondertussen sloopt hij wel erg veel.
Wat vind jij ervan dat hij Musk de sleutel van de schatkist gaf en het Amerikaanse ministerie van financiën buitensloot?
Beyoncé die een Country prijs wint.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vrij vervelende poppenkast wel die Grammy's
Vandaag nog! Gekookte aardappels, boontjes en een worstjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:44 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe vaak eet jij avgtje per week
@:monkyyy
Vandaag een magnetron verse witlof stamppotje met ham en kaas van de Appie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag nog! Gekookte aardappels, boontjes en een worstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |