https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Beetje ongemakkelijk momentje welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:47 schreef Dutch_view het volgende:
Oef nog even een nabrander voor Sophie
Esther van der Most, na haar gesprekquote:
Kwaad en schreeuwend of gewoon omdat dat gepland was.?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Esther van der Most, na haar gesprek
Stilletjes tijdens een filmpjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Kwaad en schreeuwend of gewoon omdat dat gepland was.?
Geen kruuske.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Februari 2021 was ook dichtbij! Toen ben ik nog onder de start/finish door geschaatst. Maar geen Elfstedentocht helaas
Tot nog toe mosterd voor de maaltijd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Mooi, problem solved. Kunnen we weer door.
geenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef svann het volgende:
Hebben jullie meer dan één aflevering Woeste Grond gezien?
Tegenwoordig in woonwijken met halfzacht toezicht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Vroeger stopten we die mensen in een gekkenhuis
Veel zorgmijders, hoe moeten we daarmee omgaan, gedwongen opnemen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Tegenwoordig in woonwijken met halfzacht toezicht.
Te weinig GGZ-personeel, te weinig uren per patiënt en tot slot teveel privacy-regels.
Bemoeizorg, dat heet meestal Vangnet GGZ plus naam van een regio. Een vak apart.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Veel zorgmijders, hoe moeten we daarmee omgaan, gedwongen opnemen?
Prime Video blijkbaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Wie zendt dit uit? Waarom doet Soundos daar aan mee?
Omdat er nooit iemand om haar lacht. Behalve in België.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Wie zendt dit uit? Waarom doet Soundos daar aan mee?
Dat is inderdaad wel een voordeel bij dit programmanatuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat er nooit iemand om haar lacht. Behalve in België.
Op wie doel je, wat heb ik gemist?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:30 schreef TLC het volgende:
Plus die mislukte acteur die blijkbaar zijn eigen kind niet herkent
Nee ik zat blijkbaar in n verkeerd topicquote:Op maandag 20 januari 2025 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
Op wie doel je, wat heb ik gemist?
Musk?
Nou, dat heeft iedereen wel eens hoor.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:35 schreef TLC het volgende:
Nee ik zat blijkbaar in n verkeerd topicik word ook n dagje ouder
Je hoort het, ze is een fenomeen.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu heel serieus over Roxy Dekker gesproken.. zonder Roxy Dekker...is ze Elvis Presley ofzo
Ik heb er niets mee maar blijkbaar kun je mee binnen lopen en iedereen is vrolijk. Doet ze goed toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Je hoort het, ze is een fenomeen.
Ook jij wordt oud.
Ja dat vind ik ook echt heel raar. Er is verder inderdaad weinig mis met Roxy Dekker.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu heel serieus over Roxy Dekker gesproken.. zonder Roxy Dekker...is ze Elvis Presley ofzo
Zeker!quote:Op maandag 20 januari 2025 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb er niets mee maar blijkbaar kun je mee binnen lopen en iedereen is vrolijk. Doet ze goed toch?
Ja dat snap ik maar nodig haar dan uit. En als ze niet kan of wil komen, dan schrap je dat item. Wat een flopshow.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Je hoort het, ze is een fenomeen.
Ook jij wordt oud.
Nou haar vader is wel behoorlijk rijk, die heeft haar carrière flink ingekocht.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Zeker!
En dat zonder industrie erachter.
Hij heeft een nogal ruime luxe kerkzolder te koop voor zeven miljoen, vind ik binnen de minuut op Google.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Nou haar vader is wel behoorlijk rijk, die heeft haar carrière flink ingekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |