Do as I say, don’t do as I do is al heel lang het mantra van links.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De loodgieters met de handkar terwijl de gepamperde bestuurders in een dure auto met chauffeur rondgereden worden.
Ik merk steeds dat de individuen die links de schuld geven van alle problemen altijd rijk blijken te zijn, en zolang als mogelijk links daarmee blijven pesten.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Do as I say, don’t do as I do is al heel lang het mantra van links.
Het aandeel van de nederlandse bevolking dat inmiddels gruwelijk de pest heeft aan linkse betweters en drammers bedraagt inmiddels tientallen procenten. Je denkt toch niet dat die allemaal "rijk" zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik merk steeds dat de individuen die links de schuld geven van alle problemen altijd rijk blijken te zijn, en zolang als mogelijk links daarmee blijven pesten.
Die hebben toch geen inlevingsvermogen? en weigeren toch om zinnige gesprekken te voeren met vreemdelingen? Zijn dus zeker rijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:35 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het aandeel van de nederlandse bevolking dat inmiddels gruwelijk de pest heeft aan linkse betweters en drammers bedraagt inmiddels tientallen procenten. Je denkt toch niet dat die allemaal "rijk" zijn?
Wees maar gelukkig met je bekrompen blik op deze wereld.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Die hebben toch geen inlevingsvermogen? en weigeren toch om zinnige gesprekken te voeren met vreemdelingen? Zijn dus zeker rijk.
In de wereld van torentje is iedereen die een auto heeft rijk. Dus het grootste deel van ons land is in die beleving inderdaad rijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:35 schreef quo_ het volgende:
Het aandeel van de nederlandse bevolking dat inmiddels gruwelijk de pest heeft aan linkse betweters en drammers bedraagt inmiddels tientallen procenten. Je denkt toch niet dat die allemaal "rijk" zijn?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:44 schreef torentje het volgende:
Rijbewijzen afschaffen en automobielen en benzine goedkoper maken zodat ze evenals de rijken hele dagen kunnen autorijden.
Ze hebben toch allemaal minstens een vriendelijk kind?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Wees maar gelukkig met je bekrompen blik op deze wereld.
En overigens zou ik mensen zonder inlevingsvermogen eerder arm willen noemen
Het zou geen enkel probleem moeten zijn om loodgieters en andere servicediensten met een busje je laten komen. Laat- en losplekken kunnen voor tijdelijke parkeerplaatsen dienen. Autoluw is alleen maar een voordeel voor auto’s die er echt moeten zijn. Het grootste probleem voor bereikbaarheid zijn immers andere auto’s. Die staan in de file en die blokkeren parkeerplaatsen.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik snap dat je geen auto's in straat wilt hebben en vindt dat anderen daar geen probleem van moeten maken.
Wellicht dat al die andere diensten zoals taxi, politie, brandweer, verhuizers en vuilnis ook de bakfiets kunnen gaan toepassen zodat de schadeherstellers weer met hun bestelauto het probleem van een mens kan oplossen.
Ik vrees dat veel dingen die een loodgieter allemaal nodig heeft, niet tegelijkertijd passen in een slimme bakfiets met de vraag waar die loodgieter komend uit Appelscha dat ding weer moet ophalen of achterlaten.
Kern is dat de gemeente de binnenring van Amsterdam tot promenade wil maken en al helemaal geen boodschap lijkt te hebben aan ondernemers die daar(voor)nodig zijn.
Wanneer een gemeenteraad het ondernemen onmogelijk maakt die ook moet zorgen voor een alternatief of voorziening. Ook goed voor de mensen die nu niemand - betaalbaar - kunnen krijgen.
Als het allemaal simpel was, hadden die mensen geen loodgieter nodig. dan deden ze het zelf wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:35 schreef descon het volgende:
[..]
Slimme loodgieters hebben werk zat en geen zin in extra gezeik omdat ze de planning toch wel vol krijgen.
Zo'n bakfiets is leuk maar dat betekend ook dat je magazijn/werkplaats/groothandel in de buurt moet zitten. Die zitten ook vrij wel nooit in het centrum omdat dit te duur is.
Dan is zo'n bakfiets ook niet handig.
Klopt toch, iedereen die ongelimiteerd auto kan rijden is toch nooit arm? Ik ben bezig om te zorgen dat iedereen dat mag en kan, zodat iedereen bevrijd is.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:46 schreef Accordtje het volgende:
[..]
In de wereld van torentje is iedereen die een auto heeft rijk. Dus het grootste deel van ons land is in die beleving inderdaad rijk.
Om maar een voorbeeld van de bijzondere gedachtegang van torentje te geven:
[..]
Het is niet een kwestie van ik tegen de loodgieter, ik gun alle loodgieters hun werk. Ze zijn belangrijker dan ooit, en ik kan het zelf niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik snap dat je geen auto's in straat wilt hebben en vindt dat anderen daar geen probleem van moeten maken.
De luchtvervuiling in Parijs na 10 jaar een linkse burgermeester die vol heeft ingezet op het ontmoedigen van auto's:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:45 schreef Alpha0 het volgende:
Hotelmanager in centrum merkt dat klusjesmannen niet willen komen: "Ze hebben wel plek nodig"
Laat dit een les voor de rest van ons land zijn waarom je links nooit aan de knoppen moet laten zitten.
Parijs is een onleefbare shithole geworden, een provincie van de Hoorn van Afrika.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Gimmick het volgende:
[..]
De luchtvervuiling in Parijs na 10 jaar een linkse burgermeester die vol heeft ingezet op het ontmoedigen van auto's:
[ link | afbeelding ]
Oslo na jaren links bestuur: https://worldcitiescultur(...)entre-of-the-future/
Lekker relevant in een topic over mobiliteit. Parijs is er qua mobiliteit en luchtkwaliteit in de afgelopen 10 jaar enorm op vooruit gegaan. Door auto's te ontmoedigen en andere vormen van transport te stimuleren. Elke stad gaat er qua leefbaarheid op vooruit als auto's ontmoedigd worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Parijs is een onleefbare shithole geworden, een provincie van de Hoorn van Afrika.
Daar ga je voor je plezier niet meer heen.
Dat is ook de verdienste van die vurgermeester?
Dit vind ik wel een HEEL sterk argument. Zo sterk dat alle bezwaren daarbij in het niet vallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het zou geen enkel probleem moeten zijn om loodgieters en andere servicediensten met een busje je laten komen. Laad- en losplekken kunnen voor tijdelijke parkeerplaatsen dienen. Autoluw is alleen maar een voordeel voor auto’s die er echt moeten zijn. Het grootste probleem voor bereikbaarheid zijn immers andere auto’s. Die staan in de file en die blokkeren parkeerplaatsen.
En ook deze post is een pareltje. De luchtkwaliteit voor werkelijk iedereen beter. Ook voor de loodgieters en klusjesmannen. En je mag er wel vanuit gaan dat klusjes nog steeds gedaan worden aldaar.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:41 schreef Gimmick het volgende:
[..]
De luchtvervuiling in Parijs na 10 jaar een linkse burgermeester die vol heeft ingezet op het ontmoedigen van auto's:
[ link | afbeelding ]
Oslo na jaren links bestuur: https://worldcitiescultur(...)entre-of-the-future/
Jij leest werkelijk niks of je begrijpt het niet goed. Zie de post boven je (#138) en dan begrijp je het hopelijk wel...quote:Op zondag 19 januari 2025 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt erom lachen maar als alle service mensen een stad echt links laten liggen wordt het dus letterlijk een shithole.
En dan gaan mensen zelf wat klussen en wordt het steeds erger. Ratten, rioollucht, alles kapot.
Mooi.
Bestaat er eigenlijk enig bewijs van jouw stelling? Ik denk het niet. En anders verzin je wel weer iets anders waardoor een "shithole" onstaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt erom lachen maar als alle service mensen een stad echt links laten liggen wordt het dus letterlijk een shithole.
Het ontmoedigen van auto's kan ook prima als je goede alternatieven klaar hebt. Parijs had al "een tijdje" een enorm ondergronds metrostelsel liggen waarmee je binnen no time overal in de stad kan komen. Met zo'n alternatief is het wat makkelijker om auto's in de stad te ontmoedigen.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:53 schreef Gimmick het volgende:
Lekker relevant in een topic over mobiliteit. Parijs is er qua mobiliteit en luchtkwaliteit in de afgelopen 10 jaar enorm op vooruit gegaan. Door auto's te ontmoedigen en andere vormen van transport te stimuleren. Elke stad gaat er qua leefbaarheid op vooruit als auto's ontmoedigd worden.
mensen > auto's
Ja nou precies maar de busjes mogen er ook niet meer in, want elektrisch.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een HEEL sterk argument. Zo sterk dat alle bezwaren daarbij in het niet vallen.
Er wordt blijkbaar overheen gelezen blijkbaar om maar te kunnen blijven bashen op Femke H. en haar linkse bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |