Ja, al je renners zijn nu willekeurig over de overige teams verdeeld.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan niet meer inloggen, is dit een TU Eindhoven situatie?
Ik ga hier geen grappen over maken dus nee, dat zit wel goedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt er nog aandacht aan de baby geschonken of moet je alles alleen doen?
Heeft ze al een favoriete renner?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga hier geen grappen over maken dus nee, dat zit wel goeden ze is al bijna geen baby meer
![]()
Nee hoor, het valt mee. Soms is hij wel gewoon de hele avond hiermee bezig maar ik vind het allemaal best als iedereen hier zo enthousiast is
Pinot natuurlijkquote:
Ik heb Skjelmose gekregen, nice!quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, al je renners zijn nu willekeurig over de overige teams verdeeld.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:52 schreef franklop het volgende:
En dat er wellicht optie komt om renners op de lijst met elkaar te wisselen als je ze zelf in andere volgorde op de lijst wil?
Pino geeft zo veel licht dat DeLuna geen oog meer dicht doetquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:38 schreef Pistolero het volgende:
Pino heeft de hele apotheek leeggetrokken en is ongekend aan het schroeien.
Pino heeft wel makkelijk toegang tot... zou het?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:38 schreef Pistolero het volgende:
Pino heeft de hele apotheek leeggetrokken en is ongekend aan het schroeien.
Met Oorluis had Movistar al laten zien moreel flexibel te zijn...quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:53 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)baar-voor-deze-kans/
Wie durft zijn handen hier nog aan te branden?
Nairo Quintana, kent u die uitdrukking?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met Oorluis had Movistar al laten zien moreel flexibel te zijn...
Cepeda, zegt dat iets?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nairo Quintana, kent u die uitdrukking?
Op goede resultaten voor dit spelletje?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cepeda, zegt dat iets?
Overigens denk ik dat je met Heßmann echt het minste risico loopt.
Was (is) wel een groot talent natuurlijk, al weet je nooit precies hoe dat komtquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op goede resultaten voor dit spelletje?
Ben ik daardoor ook moreel flexibel?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met Oorluis had Movistar al laten zien moreel flexibel te zijn...
Dat was toch al heel lang duidelijk bij jou? Of mag ik dat niet zeggen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben ik daardoor ook moreel flexibel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |