Pinot natuurlijkquote:
Ik heb Skjelmose gekregen, nice!quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, al je renners zijn nu willekeurig over de overige teams verdeeld.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:52 schreef franklop het volgende:
En dat er wellicht optie komt om renners op de lijst met elkaar te wisselen als je ze zelf in andere volgorde op de lijst wil?
Pino geeft zo veel licht dat DeLuna geen oog meer dicht doetquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:38 schreef Pistolero het volgende:
Pino heeft de hele apotheek leeggetrokken en is ongekend aan het schroeien.
Pino heeft wel makkelijk toegang tot... zou het?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:38 schreef Pistolero het volgende:
Pino heeft de hele apotheek leeggetrokken en is ongekend aan het schroeien.
Met Oorluis had Movistar al laten zien moreel flexibel te zijn...quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:53 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)baar-voor-deze-kans/
Wie durft zijn handen hier nog aan te branden?
Nairo Quintana, kent u die uitdrukking?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met Oorluis had Movistar al laten zien moreel flexibel te zijn...
Cepeda, zegt dat iets?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nairo Quintana, kent u die uitdrukking?
Op goede resultaten voor dit spelletje?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cepeda, zegt dat iets?
Overigens denk ik dat je met Heßmann echt het minste risico loopt.
Was (is) wel een groot talent natuurlijk, al weet je nooit precies hoe dat komtquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op goede resultaten voor dit spelletje?
Ben ik daardoor ook moreel flexibel?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met Oorluis had Movistar al laten zien moreel flexibel te zijn...
Dat was toch al heel lang duidelijk bij jou? Of mag ik dat niet zeggen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben ik daardoor ook moreel flexibel?
Gezien je baan was dat al duidelijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben ik daardoor ook moreel flexibel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopman Narvaez gaat er alvast voor de volle 100% tegenaan
Dat gaat ook nodig zijn zie ik, want @skysherrif heeft in ieder geval qua kwantiteit het voordeel in ronde 1.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Ambitieus om van Down Under naar Mallorca te vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopman Narvaez gaat er alvast voor de volle 100% tegenaan
Dat gaat ook nodig zijn zie ik, want @:skysherrif heeft in ieder geval qua kwantiteit het voordeel in ronde 1.![]()
Jetlag schroeifissa.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ambitieus om van Down Under naar Mallorca te vliegen
Als je je kopman voor het openingsweekend al over de kling wil jagen is dat een heel goed ideequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jetlag schroeifissa.
Het voordeel van Mallorca is dat het natuurlijk al een aantal jaar niet meer 1 koers is, dus je kan prima uiteindelijk alsnog de eerste skippen en later aan de start staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |