Ik heb er ook naast gegrepen, dus ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had eerst een hoop geld op Gachignard staan, maar toen bedacht ik me ineens dat ie er niets van kon en heb ik dat geld verdeeld over een aantal andere renners. Nu loop ik 'm mis en moet ik maar hopen dat ie er inderdaad niets van kan.
Dan ben ik blij dat je te laat wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb om mezelf nog wat verder te pijnigen een schaduwbieding gedaan. Had Buitrago, Walscheid, Fedorov, Romeo, Molard, Rui Oliveira en Tronchon binnen gehengeld voor in totaal 35.2 miljoen.
ditoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat je te laat was
Die heeft mij vorig seizoen leuke punten opgeleverd, dus die kan er wel wat van.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had eerst een hoop geld op Gachignard staan, maar toen bedacht ik me ineens dat ie er niets van kon en heb ik dat geld verdeeld over een aantal andere renners. Nu loop ik 'm mis en moet ik maar hopen dat ie er inderdaad niets van kan.
Zo was ik zelf best verrast over Jenthe Biermans, ik wens zijn nieuwe eigenaar er veel plezier mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die heeft mij vorig seizoen leuke punten opgeleverd, dus die kan er wel wat van.
Wat een weelde!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog 9 miljoen over voor de laatste 2 renners, dat is inderdaad niet bijzonder veel. Maar even op zoek naar een paar verborgen pareltjes.
Wij zaten ook ernstig op 1 lijn qua biedingen. En ook allemaal te laagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eindig jij vaak hoog? Dan weet ik of ik me zorgen moet maken of niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij zaten ook ernstig op 1 lijn qua biedingen. En ook allemaal te laag
Hier durf ik geen uitspraken over te doen, anders krijg ik iedereen weer achter me aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Berrade er iets van @:rellende_rotscholier?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindig jij vaak hoog? Dan weet ik of ik me zorgen moet maken of niet.
Jullie staan ook vlak bij elkaar op de eeuwige ranglijstquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij zaten ook ernstig op 1 lijn qua biedingen. En ook allemaal te laag
We kunnen er dus allebei niets van. Al ligt dat in mijn geval altijd volledig aan de loting.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Jullie staan ook vlak bij elkaar op de eeuwige ranglijst
[ afbeelding ]
Bij Bob ligt het voornamelijk aan het langlaufen van Kochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen er dus allebei niets van. Al ligt dat in mijn geval altijd volledig aan de loting.
Hij kan er dus helemaal niks vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier durf ik geen uitspraken over te doen, anders krijg ik iedereen weer achter me aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |