Die heb ik om 19:57 gewisseld naar Scheveningen.quote:
Ik heb er ook naast gegrepen, dus ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had eerst een hoop geld op Gachignard staan, maar toen bedacht ik me ineens dat ie er niets van kon en heb ik dat geld verdeeld over een aantal andere renners. Nu loop ik 'm mis en moet ik maar hopen dat ie er inderdaad niets van kan.
Dan ben ik blij dat je te laat wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb om mezelf nog wat verder te pijnigen een schaduwbieding gedaan. Had Buitrago, Walscheid, Fedorov, Romeo, Molard, Rui Oliveira en Tronchon binnen gehengeld voor in totaal 35.2 miljoen.
ditoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat je te laat was
Die heeft mij vorig seizoen leuke punten opgeleverd, dus die kan er wel wat van.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had eerst een hoop geld op Gachignard staan, maar toen bedacht ik me ineens dat ie er niets van kon en heb ik dat geld verdeeld over een aantal andere renners. Nu loop ik 'm mis en moet ik maar hopen dat ie er inderdaad niets van kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |