SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2025 14:09:32 ]![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
En nog iets langer geleden werden moeilijke vrouwen op de brandstapel gezet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm in een andere vorm wordt dat gedaan. Zoals het balsemen van een lijk, mummificeren etc.
Iets meer dan 120 jaar geleden werden lijken nog bewaard om er nog familiefoto's mee te maken.
Tijden veranderen (gelukkig).![]()
TTik had wie haalt opa van zolder
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Laatst nog paar zakken van gehaaldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:04 schreef maily het volgende:
Honderden besmettingen met hepatitis van die blauwe bessen van AH![]()
![]()
Tja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatst nog paar zakken van gehaald![]()
En maar blijven roepen dat fruit gezond isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:04 schreef maily het volgende:
Honderden besmettingen met hepatitis van die blauwe bessen van AH![]()
![]()
Alweer iets blauws voor jou om af te strepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
En maar blijven roepen dat fruit gezond is![]()
Dit is een vega-topicquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is de dode dieren discussie al voorbij?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Alweer iets blauws voor jou om af te strepen.![]()
![]()
Die heb ik dan niet bekeken haar website.. Dieren villen is wel anders natuurlijk althans vind ik..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even op haar website gekeken, best wel expliciete foto's van het villen van haar kat![]()
Maar goed, snap het idee wel, waarom wel dieren slachten om op te eten, maar niet dit
Zijn ook mensen die dieren opzetten, maar die zijn dan al dood"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je een dekentje voor mij hebt graagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet ik je warm houden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je een dekentje voor mij hebt graag
:')![]()
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie musquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet bekeken haar website.. Dieren villen is wel anders natuurlijk althans vind ik..
Zijn ook mensen die dieren opzetten, maar die zijn dan al dood
Deze dame bijvoorbeeld![]()
![]()
Ja ik vind dat wel mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus
Deze dame bijvoorbeeld
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt zoveel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:04 schreef maily het volgende:
Honderden besmettingen met hepatitis van die blauwe bessen van AH
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
houdt rekening metquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / RIVM houdt rekening met honderden hepatitis-besmettingen door blauwe b
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Heb je ervan gegeten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatst nog paar zakken van gehaaldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik kreeg al persoonlijke berichten of ik ze in huis hadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / RIVM houdt rekening met honderden hepatitis-besmettingen door blauwe bDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij je eigen blauwe ballen houden dusquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
En maar blijven roepen dat fruit gezond isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gelukkig heb ik andereDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ow vandaar dat je mijn DM gemist hadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg al persoonlijke berichten of ik ze in huis had![]()
![]()
Dm?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ow vandaar dat je mijn DM gemist hadDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar die van de AH dus nietquote:
Ik eet wel ander fruit
Onmiddellijk bij haar ophalen en terugbrengen naar de ahquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mn moeder misschien.. 2 zakken voor dr meegenomen vorige weekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ook van de AH?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die van de AH dus niet
Ik eet wel ander fruitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik boycot ah al sinds hun whamsterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2211 / +160 / +98 / 7750 / 8193
2. Harrie / 838 / +93 / +23 / 1993 / 2241
3. _UserName_ / 452 / +25 / +93 / 826 / 1018
4. Dr.Mikey / 411 / +14 / +17 / 743 / 916
5. KillemWieft / 315 / +4 / +25 / 486 / 625
6. drakin / 289 / +49 / +7 / 832 / 980
7. ToT / 208 / +33 / +0 / 2440 / 2593
8. mascara-klodder / 196 / +6 / +0 / 1169 / 1337
9. sinterklaaskapoentje / 172 / +19 / +5 / 1480 / 1648
10. hemarookworst / 164 / +8 / +29 / 767 / 882
11. HappyCharly / 149 / +3 / +1 / 1041 / 1151
12. roos94 / 143 / +0 / +0 / 410 / 489
13. AardappelSchotel / 143 / +20 / +20 / 1219 / 1361
14. MizzezAmy / 133 / +8 / +1 / 1595 / 1761
15. Lovely / 131 / +10 / +24 / 1443 / 1602
16. sp3c / 113 / +10 / +4 / 568 / 642
17. gebrokenglas / 109 / +32 / +1 / 1198 / 1326
18. maily / 100 / +5 / +20 / 1131 / 1241
19. kree / 97 / +5 / +0 / 1292 / 1377
20. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Yepquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Onmiddellijk bij haar ophalen en terugbrengen naar de ah![]()
![]()
Ik heb net op de FP een bericht geplaatst over de blauwe bessen van AH, komt wel erg dichtbij zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze manquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik eet vooral ananas, ik denk vooruit
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Whamster?quote:
Hmmm misschien toch even die kerstreclame van de AH bekijken
* greysbones komt eraan lopen met vinger in de aanslagquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef Lovely het volgende:
Bewijs dat ik 4km gelopen heb![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hmm als ik google op whamster krijg ik vreemde resultaten.
Maar kerstreclame AH 2024 geeft het gewenste resultaat. Ik ga gelijk bij de AH mn kerstboodschappen doen
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones komt eraan lopen met vinger in de aanslag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:37 schreef _UserName_ het volgende:
Mocht je van de Whamster af willen, voer 'm blauwe bessen
Maar waren alleen de diepvriesbessen toch? Ik koop de eigenlijk altijd gewoon versCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je hoeft ze ook niet te kopen, de whamster is in dezelfde winkelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar waren alleen de diepvriesbessen toch? Ik koop de eigenlijk altijd gewoon vers
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker bezigquote:![]()
Maar jij loopt ook wel veel op je werk denk ik
eerder had ik vrijwel dagelijks 10K stappen.. zal nu wel flink minder zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat haal ik dagelijks nooitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:40 schreef _UserName_ het volgende:
eerder had ik vrijwel dagelijks 10K stappen.. zal nu wel flink minder zijn
In de zomer periode wel meer dan 6000 of 7000"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te kopen, de whamster is in dezelfde winkel
Maar ik vind de whamster leuk
Voer de blauwe bessen wel aan andere mensen
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik vind de whamster leuk
Voer de blauwe bessen wel aan andere mensen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
FrisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yep, haal vaak de 20000 welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Maar jij loopt ook wel veel op je werk denk ik
[ afbeelding ]![]()
Als je het twitter account van Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit
Dan is het bijna dagelijks dat er wel iets mis is met een product uit de supermarkt
Wow!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, haal vaak de 20000 wel![]()
Ja ik had deze TT ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:48 schreef mario390 het volgende:
wat en kut tt zijn julie nog gezond??![]()
Furzekanonequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:48 schreef mario390 het volgende:
Hier ben ik. ☝quote:
Je miste me ?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jawohl bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
https://fok.nl/shop/new/index?action=nickchangequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waar kan je je naam laten veranderen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
JaI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Even een uurtje liggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij mijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waar kan je je naam laten veranderen?![]()
Even anderhalf uur ofzo vliegen
I'm surrounded by morons!
Deze vrouw hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/new/index?action=nickchange![]()
15 euro![]()
![]()
Koopje! Beter dan 450 euro.quote:I'm surrounded by morons!
Tja je moet er wat voor over hebbenquote:
Of een nieuw account aanmaken
Ben ik wel van mijn notes afquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben
Of een nieuw account aanmaken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:48 schreef mario390 het volgende:
![]()
Daarom nieuw jaar nieuwe kansenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben ik wel van mijn notes af
quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Manometerquote:
Well, life can be a riot
Thomas korstenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat kan natuurlijk niet, dan eten ze mijn baksels niet meer opquote:
Mij niet bolken, zo haal ik AardappelSchotel nooit in
Okquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:49 schreef Lovely het volgende:
Mij niet bolken, zo haal ik AardappelSchotel nooit in![]()
![]()
Ik zie het alweer, een terugkomend verschijnsel hier op FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor sommige mensen schijnbaar normaal![]()
Rare mensen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, een terugkomend verschijnsel hier op FOK!![]()
Zeg het hemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hallo, wil jij eventjes stoppen met Liev bolken?
Hallo!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook normale mensen kunnen rare gesprekken houden
Wij eten geen slob hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:48 schreef mario390 het volgende:
![]()
Oh haha ik had niet goed gelezenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]Probeer je me nou een spiegel voor te houden? Ik ben gewoon raar met normale gesprekken
![]()
Gewoon raar met rare gesprekken dus
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hallo, wil jij eventjes stoppen met Liev bolken?![]()
Ik geef gewoon graag een rare wending aan normale berichtenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha ik had niet goed gelezen![]()
Gewoon raar met rare gesprekken dus![]()
![]()
Daar zijn wij hier niet van gediend!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geef gewoon graag een rare wending aan normale berichten![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lange tieten in plaats van dikke tietenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:07 schreef mario390 het volgende:
de ene mamas in brasil heeft tuten tot de knie
Dat is niet aardig om te zeggen over iemand die bij je aan tafel zit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beetje zoals miss Chokesondick van South Park!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lange tieten in plaats van dikke tieten(Ga ik ff niet googlen met Mini-ToT en vriendinnetje hier in de kamer!
)
![]()
daar zijn mamas met 65 leeftheit binnenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lange tieten in plaats van dikke tieten![]()
![]()
Raaarrrrrquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geef gewoon graag een rare wending aan normale berichten
Zoiets zou ik nooit doen!
Zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals miss Chokesondick van South Park!(Ga ik ff niet googlen met Mini-ToT en vriendinnetje hier in de kamer!
)
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dus zijn mutti is een dikke zeug en hij neemt haar in Brazilië uit eten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Mit Mutti in Brasil begreep ik? @:mario390
Da's niet netjes en super tof tegelijkertijd!![]()
![]()
Gezellig met Miss Piggy uit eten en daarna Miss Piggy aan't spit?quote:Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat maak ik er uit opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zijn mutti is een dikke zeug en hij neemt haar in Brazilië uit eten?
Da's niet netjes en super tof tegelijkertijd!![]()
![]()
En nog een handtasje ervan maken misschien?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gezellig met Miss Piggy uit eten en daarna Miss Piggy aan't spit?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Raaarrrrr
Zoiets zou ik nooit doen!![]()
![]()
Miss Piggy moet je niet op 2 april eten; dan kun je Kermit z'n kwakje er eerst uit gaan zitten roeren.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Leuke mama's?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar zijn mamas met 65 leeftheit binnen
Nee, ik zou er daarna een kleedje van makenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nog een handtasje ervan maken misschien?Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nog een handtasje ervan maken misschien?![]()
Een doggybag![]()
![]()
![]()
en en meid 40 jarige heeft zoveeel plastik in gzicht dat je de oogen niet
ziet maar de botox komt ook bij de tiet heruit![]()
wat je weer vor onzin denktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Mit Mutti in Brasil begreep ik? @:mario390![]()
![]()
quote:Nee jij danquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:14 schreef mario390 het volgende:
Ik vind dit een interessante observatie uit een leuk en gezellig real-life spel programma. Ik hoop dat je dit soort feitjes en wetenswaardigheden vaker post. Bij voorkeur in het juiste BB topic.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:14 schreef mario390 het volgende:
We hebben een nieuwe Mario-vertalerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit een interessante observatie uit een leuk en gezellig real-life spel programma. Ik hoop dat je dit soort feitjes en wetenswaardigheden vaker post. Bij voorkeur in het juiste BB topic.![]()
![]()
Ik ben klaar met de werkdag, maar is de werkdag ook klaar met mij?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben klaar met de werkdag, maar is de werkdag ook klaar met mij?![]()
Rare praat weer ditquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit een interessante observatie uit een leuk en gezellig real-life spel programma. Ik hoop dat je dit soort feitjes en wetenswaardigheden vaker post. Bij voorkeur in het juiste BB topic.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: