SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2025 14:09:32 ]![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
En nog iets langer geleden werden moeilijke vrouwen op de brandstapel gezet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm in een andere vorm wordt dat gedaan. Zoals het balsemen van een lijk, mummificeren etc.
Iets meer dan 120 jaar geleden werden lijken nog bewaard om er nog familiefoto's mee te maken.
Tijden veranderen (gelukkig).![]()
TTik had wie haalt opa van zolder
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Laatst nog paar zakken van gehaaldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:04 schreef maily het volgende:
Honderden besmettingen met hepatitis van die blauwe bessen van AH![]()
![]()
Tja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatst nog paar zakken van gehaald![]()
En maar blijven roepen dat fruit gezond isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:04 schreef maily het volgende:
Honderden besmettingen met hepatitis van die blauwe bessen van AH![]()
![]()
Alweer iets blauws voor jou om af te strepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
En maar blijven roepen dat fruit gezond is![]()
Dit is een vega-topicquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is de dode dieren discussie al voorbij?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Alweer iets blauws voor jou om af te strepen.![]()
![]()
Die heb ik dan niet bekeken haar website.. Dieren villen is wel anders natuurlijk althans vind ik..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even op haar website gekeken, best wel expliciete foto's van het villen van haar kat![]()
Maar goed, snap het idee wel, waarom wel dieren slachten om op te eten, maar niet dit
Zijn ook mensen die dieren opzetten, maar die zijn dan al dood"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je een dekentje voor mij hebt graagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet ik je warm houden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je een dekentje voor mij hebt graag
:')![]()
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie musquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet bekeken haar website.. Dieren villen is wel anders natuurlijk althans vind ik..
Zijn ook mensen die dieren opzetten, maar die zijn dan al dood
Deze dame bijvoorbeeld![]()
![]()
Ja ik vind dat wel mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus
Deze dame bijvoorbeeld
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt zoveel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:04 schreef maily het volgende:
Honderden besmettingen met hepatitis van die blauwe bessen van AH
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
houdt rekening metquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / RIVM houdt rekening met honderden hepatitis-besmettingen door blauwe b
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Heb je ervan gegeten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatst nog paar zakken van gehaaldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: