Ze gaf überhaupt ook maar 5 antwoorden toch, gewoon precies zeggen wat gezocht wordtquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Lisa is heel irritant maar hoe ze gisteren alles wist over keizer Augustus
Ik miste Kezus van Nazareth nog.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:
Cheese from the Bacon
Oplichters aangepakt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:43 schreef NailQueen het volgende:
Gekeken naar een koreaanse douchekop. Stijf uitverkocht
Ha ha ha. Ik geloof het graag.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:43 schreef NailQueen het volgende:
Gekeken naar een koreaanse douchekop. Stijf uitverkocht
Chagrijnige ouwe lul…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Maarten weer eens een keer met een "ik ben blij dat ze het niet wisten"
Dat dacht ik inderdaad ook te horen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze had Morticia toch al genoemd?
Wij deden het thuis, mijn moeder maakte alle cadeautjes, en dan mochten wij ook. De tafel waar ik in heb gezaagd is nog jaren meegegaan. (Wij waren arm, maar dat was iedereen in die tijd).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
Wij gingen ook altijd figuurzagen op schoolBrings back memories
Leuke herinneringquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wij deden het thuis, mijn moeder maakte alle cadeautjes, en dan mochten wij ook. De tafel waar ik in heb gezaagd is nog jaren meegegaan. *Wij waren arm, maar dat was iedereen in die tijd).
Die zaag ging altijd kapot!quote:
Met een pas.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Diederik heeft zich wel teruggevochten zeg!
Maar die andere mag nogquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nou gaat ze wachten tot de 11 seconden uiteraard
Ik denk dat Lisa er zo op gebrand is om verder te gaan, dat ze soms niet helder nadenkt m.b.t. de spelregels. Aan haar kennis ligt het niet…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef Bayswater het volgende:
Wat vreselijk dom van beiden. Uitgerekend in dit programma.
Dat van Lisa gebeurt wel vaker (maar zou je niet verwachten van iemand die er al zo vaak zat), maar wat Hiske precies dacht, geen idee.. en dan opeens op 1 seconde wel het besef dat ze moest passen..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vanaf de bank kijkend is het ook heel dom, maar ik zou onder druk in een studio zeker ook zulke blunders maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |