quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik risotto met ui, knoflook, kastanjechampignons, tuinerwten en Parmezaanse kaas. Met daarbij varkenshaas uit de sous vide en daarna even kort gebakken in de koekenpan.
Dat werden gekruide kipdrumsticks. 2 grote per persoon. Yoghurt met stoofpeertjes en kaneel toe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren had ik haverrijst met tomatengoulash. Het was wel ok, maar niet voor herhaling vatbaar.
Vanavond bij ouders krootjes en gebakken uienstamppot met vlees (wat voor vlees weet ik niet).
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:50 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt: een pitabroodje met kippendij-shoarma met knoflook, ui, paprika en ijsbergsla.
En ik doe er zelfgemaakte knoflooksaus bij.
Is dat wat, die bietenchips? Klinkt nogal wat naar iets wat gekocht wordt omdat het gezond is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:43 schreef Karzai het volgende:
voetballen op tv dus maar weer een bakje groentesoep uit de vriezer gehaald, broodjes en een frans kaasje erbij en ik heb nog een zak bietenchips en hj pilsjes
[ afbeelding ]
tis gewoon van aardappel maar dan met bietensmaak,er is ook een wasabi versie die is een stuk lekkerderquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is dat wat, die bietenchips? Klinkt nogal wat naar iets wat gekocht wordt omdat het gezond is.
Dit was heerlijk!quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond: fusilli met een romige prei-, courgette- en spekblokjes-saus.
Ik verheug me nu alweer op onze vakantie naar Zakynthos in mei als ik jou zo leesquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bij de Griek, Tzaziki gegrilde feta met knoflook, calamaris, lamsfilet en gyros
De Griek waar wij meestal naar toe gaan (Korfu in Kleve, op de dijk tegenover Emmerich, is erg goed meestal, maar gisteren was het nog een puntje beter, Lam boterzacht, de inktvis mals en spartelvers, de gyros krokant en sappig,quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik verheug me nu alweer op onze vakantie naar Zakynthos in mei als ik jou zo lees
Van verse aardappels?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:43 schreef Karzai het volgende:
voetballen op tv dus maar weer een bakje groentesoep uit de vriezer gehaald, broodjes en een frans kaasje erbij en ik heb nog een zak bietenchips en hj pilsjes
[ afbeelding ]
"Verbeterd recept" is de mooistequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
ze zetten de grootste onzin op verpakkingen
Of wanneer er staat “nu zonder X” waarbij X niet per se iets positiefs is. Dat je denkt oke ik heb het dus jarenlang mèt X gegetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |