Je bedoelt, ze gaan niet netjes zitten? Ik vind dat juist wel realistisch.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou al die kinderen zijn losgeslagen wild...
Ik vind ze onopgevoedquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt, ze gaan niet netjes zitten? Ik vind dat juist wel realistisch.
Hmmm, ok, niet in een harnas gepropt bedoel je misschien? Ze zitten wel elke maaltijd braaf te bidden.quote:
Sowieso dat hele orgel gebeuren. Alle kinderen worden daar mee opgezadeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Das een enorme flapdrol met alles. Sleutel kwijt van de deur van het orgel, waar ie zijn psalmen kan spelen, wat een voorbereiding! Ze zijn beiden wel lieve chaotische ouders, lijkt het. Alleen bij de oudste zoon beginnen er haarscheurtjes.
Ik denk niet dat we het eens worden hierover. Dat "harnas" zijn manieren in mijn ogen. Dat geschreeuw en gedoe en slecht luisteren... vind ik not done.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, ok, niet in een harnas gepropt bedoel je misschien? Ze zitten wel elke maaltijd braaf te bidden.
Haha, dat geschreeuw en gedoe, slecht luisteren is kind eigen. 90%, hooguit 10% manieren.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het eens worden hierover. Dat "harnas" zijn manieren in mijn ogen. Dat geschreeuw en gedoe en slecht luisteren... vind ik not done.
Het ligt eraan hoe soft de opvoeding is jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dat geschreeuw en gedoe, slecht luisteren is kind eigen. 90%, hooguit 10% manieren.
Ja, klopt, een harde opvoeding gaat pas later tellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe soft de opvoeding is ja
Het zijn pubers en geen volwassenen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:53 schreef GereDathan het volgende:
Familie Bal is een hele lieve familie, maar valt wel een beetje buiten scope eigenlijk. Was geen groot gezin tenslotte. Heel mooi en nobel wat ze gedaan hebben, dat verdiend echt een lintje!, maar 4 nagenoeg volwassen meiden erbij krijgen maakt het allemaal net wat makkelijker en anders dan bij de andere families.
Want laten we eerlijk zijn, we genieten toch vooral van de ontiegelijke chaos die de familie Blom creëert voor zichzelf. Daar kan echt niks normaal, wat een klerezooi.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:53 schreef GereDathan het volgende:
Familie Bal is een hele lieve familie, maar valt wel een beetje buiten scope eigenlijk. Was geen groot gezin tenslotte. Heel mooi en nobel wat ze gedaan hebben, dat verdiend echt een lintje!, maar 4 nagenoeg volwassen meiden erbij krijgen maakt het allemaal net wat makkelijker en anders dan bij de andere families.
Want laten we eerlijk zijn, we genieten toch vooral van de ontiegelijke chaos die de familie Blom creëert voor zichzelf. Daar kan echt niks normaal, wat een klerezooi.
En rouwende pubers; beide ouders overleden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het zijn pubers en geen volwassenen.
Daartegenover staat dat ze in een klap een groot gezin zijn geworden, niet op een natuurlijke geleidelijke wijze. En daar zal best wat trauma zitten ook, op die leeftijd beide ouders verliezen is niet niks. Ik vind ze wel leuk erbij, 2 gekkenhuizen en 2 wat rustigere gezinnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:53 schreef GereDathan het volgende:
https://kro-ncrv.nl/progr(...)lie-bal-een-huis-volquote:[...] Simon deelt die trots: ‘De meiden hebben ons geaccepteerd als nieuwe opvoeders, zonder dat dat van ze werd verwacht. Ze hebben hun schouders eronder gezet. Tegenwoordig zijn ze zelfs weleens brutaal tegen ons – en dat zie ik juist als het grootste compliment: ze voelen zich bij ons thuis. Dat maakt me heel trots.’ [...]
Echt? Nou, dat is nieuws zeg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:00 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
En rouwende pubers; beide ouders overleden.
Duidelijk je ouders niet verloren op relatief jonge leeftijd. Dan word je snel volwassen, helaas.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het zijn pubers en geen volwassenen.
ja echt heel raar datquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:48 schreef golfer het volgende:
Vandaag was de laatste uitzending van dit seizoen.
Waarin Gerdiene Blom een huis heeft gekocht zonder dat Maarten dat huis gezien had.
Maarten begon gelijk over een aanbouw. Die vindt het dus te klein.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:48 schreef golfer het volgende:
Vandaag was de laatste uitzending van dit seizoen.
Waarin Gerdiene Blom een huis heeft gekocht zonder dat Maarten dat huis gezien had.
Ik keek vooral voor de familie Bal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
jammer dat het alweer over is vond het een prima seizoen deze keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |