En dan ook nog een vreselijk huis, met een interieur uit het jaar kruik, vreselijk lelijke haard met ombouw enz.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:48 schreef golfer het volgende:
Vandaag was de laatste uitzending van dit seizoen.
Waarin Gerdiene Blom een huis heeft gekocht zonder dat Maarten dat huis gezien had.
Hoe kut is het, dat je een huis gaat bezichtigen en dat de buren zeggen. We hebben liever niet dat jullie naast ons komen wonen. Niet dat ze ongelijk hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:48 schreef golfer het volgende:
Vandaag was de laatste uitzending van dit seizoen.
Waarin Gerdiene Blom een huis heeft gekocht zonder dat Maarten dat huis gezien had.
Oh echtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe kut is het, dat je een huis gaat bezichtigen en dat de buren zeggen. We hebben liever niet dat jullie naast ons komen wonen. Niet dat ze ongelijk hebben.
Maar van de buren best onbeschoft om te zeggen en voor de familie blom had het een eye opener moeten zijn.
Ze deed er nogal lacherig over.
(Gerdien zei dat in een eerdere aflevering)
Ja, maar ik heb vooruit gekeken, dus ik weet niet in welke aflevering het zat. Maar ze heeft het wel gezegd.quote:
Dit heb ik gemistquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe kut is het, dat je een huis gaat bezichtigen en dat de buren zeggen. We hebben liever niet dat jullie naast ons komen wonen. Niet dat ze ongelijk hebben.
Maar van de buren best onbeschoft om te zeggen en voor de familie blom had het een eye opener moeten zijn.
Ze deed er nogal lacherig over.
(Gerdien zei dat in een eerdere aflevering)
Ik ga het speciaal voor jullie terugzoekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist![]()
En tuurlijk doet Gerdiene daar lacherig over ....
Ik ben weleens benieuwd naar reacties van buren van die grote gezinnen. Hoe die daarmee omgaan. Bij de Buddenbrucks bijvoorbeeld
Volgens mij was het zelfs een bekende van hunquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist![]()
En tuurlijk doet Gerdiene daar lacherig over ....
Ik ben weleens benieuwd naar reacties van buren van die grote gezinnen. Hoe die daarmee omgaan. Bij de Buddenbrucks bijvoorbeeld
Het waren inderdaad mensen die ze al kendenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs een bekende van hun
Ik had het ook gehoord en vond het best wel sneu. Maar goed, Gerdine heeft haar stem ook niet mee, met drie kleine kinderen waren ze vast ook niet welkom. Plus een piano en orgel in huis..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:17 schreef amaranta het volgende:
Ik heb het gevonden. Het is aflevering 10 vanaf minuut 17 (op de app) en het is dat zij met de kinderen buiten in de tuin plantjes aan het planten is.
Ze hadden al een bod gedaan. En nadat de buren hebben gezegd dat ze dat niet zo leuk zouden vinden, hebben ze het bod ingetrokken.
Mijn buren gaan ook verhuizen. Het zou nog niet eens in me opkomen om dat tegen iemand te zeggen. Ook niet als ik ze zou kennenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik had het ook gehoord en vond het best wel sneu. Maar goed, Gerdine heeft haar stem ook niet mee, met drie kleine kinderen waren ze vast ook niet welkom. Plus een piano en orgel in huis..![]()
Het idee alleen al, wat dat betreft hebben ze er goed aan gedaan het bod in te trekken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn buren gaan ook verhuizen. Het zou nog niet eens in me opkomen om dat tegen iemand te zeggen. Ook niet als ik ze zou kennen
Zit daar een soort halve bn-ers top up op of kost zo'n krot in de drassige polder echt over de 4 ton?quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:07 schreef sjaakspark het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
Het huis van de familie Blom
Nee dat is daar een vrij schappelijke prijs, je zit daar erg centraal tussen verschillende steden(vooral Utrecht Leiden Rotterdam is goed te doen met het OV, Den Haag en Amsterdam is goed aan te rijden maar met het OV minder), de woningprijs ligt daar best wat boven het landelijk gemiddelde.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zit daar een soort halve bn-ers top up op of kost zo'n krot in de drassige polder echt over de 4 ton?
Je moet wel redelijk los zijn van de werkelijkheid als je denkt dat dit veel geld is voor een tussenwoning in de Randstad.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zit daar een soort halve bn-ers top up op of kost zo'n krot in de drassige polder echt over de 4 ton?
En daar wordt nog wel op overboden ook, ik schat dat de verkoopprijs dichterbij de 450.000 dan bij de gevraagde 420.000 zal liggen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat is daar een vrij schappelijke prijs, je zit daar erg centraal tussen verschillende steden(vooral Utrecht Leiden Rotterdam is goed te doen met het OV, Den Haag en Amsterdam is goed aan te rijden maar met het OV minder), de woningprijs ligt daar best wat boven het landelijk gemiddelde.
Ik denk dat die snel verkocht is.
Ik vind het aardig aan de prijs eerlijk gezegd. Nieuwbouw heb je hier op R'dam Zuid voor 70.000 meer. En ik snap R'dam Zuid, maar ik heb het over een redelijke buurtquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:07 schreef sjaakspark het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
Het huis van de familie Blom
Het is waarschijnlijk ook wel uitgeleefder dan de foto’s laten zien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het huis er netjes uit zien. Had het wel wat meer uitgeleefd verwacht als ik die kinderen zo op tv zie
De huizenprijzen liggen in Rotterdam dan ook een stuk lager.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het aardig aan de prijs eerlijk gezegd. Nieuwbouw heb je hier op R'dam Zuid voor 70.000 meer. En ik snap R'dam Zuid, maar ik heb het over een redelijke buurt
Exact, hier gaat echt nog wel overboden worden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet wel redelijk los zijn van de werkelijkheid als je denkt dat dit veel geld is voor een tussenwoning in de Randstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |