quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef DKUp het volgende:
Het leek de goede kant op te gaan maar nee
Kaas en Kaas JAAA
Nee, is gewoon een loods in A'dam noord.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Had even gekeken naar waar het wordt opgenomen, ziet er best troosteloos uit![]()
Dacht dat het een echt restaurant zou zijn, maar niets is minder waar
[ afbeelding ]
Oehquote:Op maandag 13 januari 2025 20:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja er zijn nog een aantal afleveringen over en in het voorjaar zonder Victor.
Op een aftands industriegebied….quote:Op maandag 13 januari 2025 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een loods in A'dam noord.
Het is ook geen horeca maar gewoon een soort real life soapquote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Had even gekeken naar waar het wordt opgenomen, ziet er best troosteloos uit![]()
[ afbeelding ]
Dat is het wel, kijk maar want een kade.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een halve kilometer verderop…quote:Op maandag 13 januari 2025 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is het wel, kijk maar want een kade.
Dat zou geen slecht idee zijn.quote:
Hele saaie aflevering.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb ik iets gemist vandaag? Of alleen maar saaie dates. Maw moet ik terugkijken
Dank, kan er misschien een lijstje van must see dates komen?quote:
Van alles wat er nog komen gaat, bedoel je?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dank, kan er misschien een lijstje van must see dates komen?
Ik vind 90% tegenvallen en saai, maar soms zit er wel iets opmerkelijks bij dat ik graag kijk.
Hey ben je terugquote:Op maandag 13 januari 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van alles wat er nog komen gaat, bedoel je?
Ja, en van de rest mag ookquote:Op maandag 13 januari 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van alles wat er nog komen gaat, bedoel je?
Yesquote:
Kon dat maar van de 14 seizoenen.quote:
500m is niet erg verquote:Op maandag 13 januari 2025 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een halve kilometer verderop…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |