SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2025 18:52:39 ]![]()
Tegenwoordig draagt men stof, dat scheurt makkelijker dan blikquote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De harnassen wel uitspugen he, die liggen zo zwaar op de maag.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar rijden ze nog wel paard als ze met je willen knokken?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Tegenwoordig draagt men stof, dat scheurt makkelijker dan blik![]()
![]()
Wat goed dat je het vraagtquote:Mooi moment om een koud patertje open te trekken
Dus daar gaat iePROOST !! we gaan beginnen
![]()
![]()
en lekker kut roepen naar boervrouwquote:Op maandag 13 januari 2025 19:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat goed dat je het vraagtMooi moment om een koud patertje open te trekken
Dus daar gaat iePROOST !! we gaan beginnen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Boerman is niet thuis dus ik durf nietquote:Op maandag 13 januari 2025 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en lekker kut roepen naar boervrouw![]()
![]()
durf je alleen als boerman er wel is?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Boerman is niet thuis dus ik durf nietUw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
durf je alleen als boerman er wel is?jij weet niet hoe eng mijn boervrouw is
![]()
![]()
Nee dat is de vrouw van mijn boermanquote:Op maandag 13 januari 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
Boervrouw is dat de buurvrouw van een boer?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zo noemt ie z'n buurman en buurvrouw en zo wordt hij wrs ook door zijn buurman en buurvrouw genoemdquote:Op maandag 13 januari 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
Boervrouw is dat de buurvrouw van een boer?
Uw ADH vitamine Worst
Ahaquote:Op maandag 13 januari 2025 19:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat is de vrouw van mijn boerman"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:06 schreef mario390 het volgende:
in huis eten ze gebraten ardappel en grone bonen zonder salz![]()
![]()
Eet smakelijk Mario.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee mijn Boerman noemt mij inderdaad zoquote:Op maandag 13 januari 2025 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo noemt ie z'n buurman en buurvrouw en zo wordt hij wrs ook door zijn buurman en buurvrouw genoemd
Mijn Boervrouw trekt haar kutgezicht niet open, die kijkt alleen boos.![]()
vriend gebraten ardappel en grone bonen zonder salzquote:Op maandag 13 januari 2025 19:06 schreef mario390 het volgende:
in huis eten ze gebraten ardappel en grone bonen zonder salz
Uw ADH vitamine Worst
wat is slob?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
erste week haden ze nur slob,paprika en tonijnUw ADH vitamine Worst
Man3, daar hou je het nog geen week uitquote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
erste week haden ze nur slob,paprika en tonijn![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik niet, in bb huis eten ze dat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
jij blij dat mutti voor jou elke dag biefstuk baktquote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
erste week haden ze nur slob,paprika en tonijn![]()
Voor de liefhebbers van Slob
Recipe
3 1/2 cups Steel Cut Oats
Bring 12 cups of water to a boil
Add oats to water
Reduce heat to medium low
Simmer uncovered 25-30 mins
Stirring occasionally
Add 1 cup unflavored whey protein isolate
Add 1/2 cup unflavored soy protein
Add 4 tsp vitamin and mineral powder
Stir until fully incorporated
"Enjoy".![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hebben daar zeker 30 dosen slob![]()
![]()
Met wiequote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook eentje die met Chris Hemsworth zou gaan trouwen....![]()
![]()
Een dik, oud huisvrouwtje die met hem zat te chatten.quote:
"Hee hoi, ik ben Chris Hemsworth en ik wil met jou trouwen, maar mijn bankrekening is geblokkeerd en al mijn bezittingen zijn onderweg naar Nederland toe. Kun je ¤40.000 overmaken zodat mijn bezittingen niet verloren gaan, en om mijn bankrekening te deblokkeren? We gaan echt een fantastische toekomst tegemoet samen!"sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dat mensen daar in trappen...quote:Op maandag 13 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dik, oud huisvrouwtje die met hem zat te chatten.
"Hee hoi, ik ben Chris Hemsworth en ik wil met jou trouwen, maar mijn bankrekening is geblokkeerd en al mijn bezittingen zijn onderweg naar Nederland toe. Kun je ¤40.000 overmaken zodat mijn bezittingen niet verloren gaan, en om mijn bankrekening te deblokkeren? We gaan echt een fantastische toekomst tegemoet samen!":')![]()
Was een uitzending van Case from the Bacon over.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat mensen daar in trappen...![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:34 schreef Lovely het volgende:
Enige waar ik wel eens in trap is vieze honden kak![]()
![]()
![]()
Soms wel erg, als je een rondje loopt en er poep op de stoep ligt..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haat in de straat, je bent op je hoede.....quote:Op maandag 13 januari 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel erg, als je een rondje loopt en er poep op de stoep ligt..![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een uitzending van Case from the Bacon over.![]()
Ik bedoelde: Who the F* is Chris HemaSwordquote:Op maandag 13 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dik, oud huisvrouwtje die met hem zat te chatten.
"Hee hoi, ik ben Chris Hemsworth en ik wil met jou trouwen, maar mijn bankrekening is geblokkeerd en al mijn bezittingen zijn onderweg naar Nederland toe. Kun je ¤40.000 overmaken zodat mijn bezittingen niet verloren gaan, en om mijn bankrekening te deblokkeren? We gaan echt een fantastische toekomst tegemoet samen!"![]()
![]()
En dan kijkt iedereen naar de slogan ipv waar die zijn voeten neerzetquote:Op maandag 13 januari 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
Neiging om posters op te hangen met een slogan![]()
![]()
Zie paintje!quote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Who the F* is Chris HemaSword![]()
![]()
Ja leuk, weet ik veel wie thor speelt in 1 of andere duitse B filmquote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Who the F* is Chris HemaSword![]()
![]()
Misschien heeft dat dan wel meer effect.. en wordt het ook iets aan gedaanquote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
En dan kijkt iedereen naar de slogan ipv waar die zijn voeten neerzet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik google er even naar, en de eerste hit die ik krijg is kee!quote:![]()
![]()
TV / [RTL5] Kees van der Spek Ontmaskert - dinsdagavond 20:30 #6![]()
"Poep op de stoep? Ruim het op voor een schone loop!""Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Succes!quote:Op maandag 13 januari 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
Ja, ff koter onder het gemalen water flikkeren!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BiosbolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kan nog steedsquote:Op maandag 13 januari 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde ik ooit een bolkplaatje van maken!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind die Kees van der Spek altijd zon slappe krantquote:Op maandag 13 januari 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik google er even naar, en de eerste hit die ik krijg is kee!![]()
![]()
TV / [RTL5] Kees van der Spek Ontmaskert - dinsdagavond 20:30 #6:')![]()
Ik vind het een heldquote:Op maandag 13 januari 2025 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind die Kees van der Spek altijd zon slappe krant![]()
Dat is de perfecte samenvattingquote:Op maandag 13 januari 2025 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind die Kees van der Spek altijd zon slappe krant![]()
![]()
Ja hij pakt wel mooi die oplichters aanquote:Op maandag 13 januari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij doet wel goed werk hoorsinterklaaskapoentje
![]()
Maar ik was meer fan van Peter R de Vries... R.I.P.:')![]()
Ja dat was ook een heldquote:Op maandag 13 januari 2025 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar ik was meer fan van Peter R de Vries... R.I.P.
![]()
![]()
Dat was ook een achterbakse leugenaarquote:Op maandag 13 januari 2025 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar ik was meer fan van Peter R de Vries... R.I.P.maar hij deed ook wel goeie dingen
![]()
![]()
![]()
Mini-ToT zegt dat ik normaal moet doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
Dat heeft ie dan vast van zijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit idd!quote:Op maandag 13 januari 2025 20:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat heeft ie dan vast van zijn moeder![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wel handig dat zulke kleine kinderen zo vroeg naar bed gaan. Heb je nog wat aan je avond.:')![]()
https://frontpage.fok.nl/(...)n-vol-verwarden.html!!!!!! Vorig jaar 142.000 geregistreerde gevallen van verward gedrag!!!! WTF?!?!?
Oh wacht, ergens een pilsje nuttigen waar het niet mag valt daar blijkbaar ook al onder!
![]()
![]()
Woeiiiiiquote:Op maandag 13 januari 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan mokerhard iedereen de moeder hakbarren!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zon bizar aantal, dat moet wel een hele brede interpretatie van verward gedrag zijn. Anders WTFquote:Op maandag 13 januari 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)n-vol-verwarden.html!!!!!! Vorig jaar 142.000 geregistreerde gevallen van verward gedrag!!!! WTF?!?!?
Oh wacht, ergens een pilsje nuttigen waar het niet mag valt daar blijkbaar ook al onder!
Waarschijnlijk valt elke dronkenlap die tegensputtert tegen de politie er onder.:')![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zon bizar aantal, dat moet wel een hele brede interpretatie van verward gedrag zijn. Anders WTF
Waarschijnlijk valt elke dronkenlap die tegensputtert tegen de politie er onder.![]()
![]()
Ik schrok echt van de inleiding, ik dacht heel even dat we dus echt een serieus probleem zouden hebben in dit land!quote:Op maandag 13 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zon bizar aantal, dat moet wel een hele brede interpretatie van verward gedrag zijn. Anders WTF
Waarschijnlijk valt elke dronkenlap die tegensputtert tegen de politie er onder.![]()
![]()
Dat hebben we in DTSquote:Op maandag 13 januari 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrok echt van de inleiding, ik dacht heel even dat we dus echt een serieus probleem zouden hebben in dit land!![]()
![]()
Verslikte je je in de koffie?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrok echt van de inleiding, ik dacht heel even dat we dus echt een serieus probleem zouden hebben in dit land!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat hebben we ookquote:Op maandag 13 januari 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrok echt van de inleiding, ik dacht heel even dat we dus echt een serieus probleem zouden hebben in dit land!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verslikte je je in de koffie?![]()
Nee, in de paprikachips!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
We mogen die cijfers wel met een korrel zout nemen mag ik hopenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrok echt van de inleiding, ik dacht heel even dat we dus echt een serieus probleem zouden hebben in dit land!:')![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We mogen die cijfers wel met een korrel zout nemen mag ik hopen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja geestelijke zorg is nu een zorgenkindje, maar als je ff ergens een pilsje happen ook onder die noemer schaart, verwater je het probleem echt gigantisch.quote:![]()
Het zal er wel ergens tussenin zittenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja geestelijke zorg is nu een zorgenkindje, maar als je ff ergens een pilsje happen ook onder die noemer schaart, verwater je het probleem echt gigantisch.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar zit de waarheid vaak.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het zal er wel ergens tussenin zittenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Vannacht wordt het koud.
Het wordt -7 in het zuidoosten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan blijf ik maar binnenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond wordt het koud. -7 in het zuidoosten.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gelukkig hoef ik morgen niksquote:Op maandag 13 januari 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Vannacht wordt het koud.
Het wordt -7 in het zuidoosten.:')![]()
Morgen wordt het hier +5quote:Op maandag 13 januari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik morgen niks![]()
Morgen moet ik naar kantoor. 🥶quote:Op maandag 13 januari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik morgen niksAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Hier niets.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Genoeg ook voor het maken van een sneeuwpop? ⛄quote:Op maandag 13 januari 2025 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier is laatst veel sneeuw gevallenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zie wel. Ga wel een lange wandeling maken.quote::')![]()
Met het zonnetje erbij zoals vandaag is dat prima te doenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie wel. Ga wel een lange wandeling maken.![]()
![]()
Heb jij ook gewandeld vandaag?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met het zonnetje erbij zoals vandaag is dat prima te doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazekerquote:Op maandag 13 januari 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij ook gewandeld vandaag?![]()
![]()
jazekerquote:Op maandag 13 januari 2025 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Genoeg ook voor het maken van een sneeuwpop? ⛄
Smile, it's free therapy.![]()
Mor mien toantjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
En anders komt het ook wel goedquote:Op maandag 13 januari 2025 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met het zonnetje erbij zoals vandaag is dat prima te doen:')![]()
En zo niet dan tochquote:Op maandag 13 januari 2025 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En anders komt het ook wel goed![]()
enige sinaasappel die ik eet zit in de orange chickenquote:of in de vorm van sap maar dan met vodka
![]()
![]()
En de sprutters vreetn allbeerns upThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
StiefgezinnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Keihard gebolkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik eet gewoon een sinaasappel los, lekker vezelsquote:Op maandag 13 januari 2025 20:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
enige sinaasappel die ik eet zit in de orange chickenof in de vorm van sap maar dan met vodka
Uw ADH vitamine Worst
Ik drink gewoon sinaasappelsap, uit een pak.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat kan. Maar koffie is ook een optie. En lekker ook.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
slechtquote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik drink gewoon sinaasappelsap, uit een pak.Uw ADH vitamine Worst
Ja, omdat het geperst is, en niet puur? Of om de vele suikers?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rond het vriespuntquote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het vriest hier dat het kraakt
En daar ?![]()
O, dat is goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag de terrorist wel een dagje lenen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
een sinaasappel eten is sowieso beter dan drinken qua voedingswaarde, en uit pak is gemaakt uit concentraat, wordt dus gekookt tot een soort siroop en wordt weer aangelengd met water en nog een beetje pulp zodat het beetje ergens op lijkt. Dus 0 voedingswaarde en vol suikersquote:Op maandag 13 januari 2025 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, omdat het geperst is, en niet puur? Of om de vele suikers?Uw ADH vitamine Worst
Misschien heeft hij even de autoriteit van een man nodig?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas drinkt even geen koffie, benieuwd naar de reactie van greys.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Weer legendarisch dikke lol gehad met Mini-ToT toen ik weer een verhaaltje moest voorlezen!
Ga slapen, mormel!
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leen ik jou wel voor een dagje
Faal quote![]()
Moest natuurlijk greysie zijn![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien heeft hij even de autoriteit van een man nodig?!
![]()
Proestquote:Op maandag 13 januari 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien heeft hij even de autoriteit van een man nodig?
Je weet dat mijn man in hetzelfde huis woont als ik![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was het weer zo ver?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:49 schreef ToT het volgende:
Weer legendarisch dikke lol gehad met Mini-ToT toen ik weer een verhaaltje moest voorlezen!
Ga slapen, mormel!
![]()
![]()
koffie en thee zonder suiker is wel goedquote:Op maandag 13 januari 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas drinkt even geen koffie, benieuwd naar de reactie van greys.
Uw ADH vitamine Worst
Zei hij weer: doe normaal papa?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:49 schreef ToT het volgende:
Ga slapen, mormel!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij heeft hij het over een ÉCHTE man!quote:Op maandag 13 januari 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Proest
![]()
![]()
Ik dacht in het tuinhuisjequote:Op maandag 13 januari 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Proest
![]()
![]()
Daarom jank ik altijd gewoon echte sinaasappel door mijn orange chicken dan is het net ietsje minder slechtquote:Op maandag 13 januari 2025 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een sinaasappel eten is sowieso beter dan drinken qua voedingswaarde, en uit pak is gemaakt uit concentraat, wordt dus gekookt tot een soort siroop en wordt weer aangelengd met water en nog een beetje pulp zodat het beetje ergens op lijkt. Dus 0 voedingswaarde en vol suikers![]()
![]()
Ik wens je succes als je dit herhaalt tegen die van mijquote:Op maandag 13 januari 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over een ÉCHTE man!
*Pakt popcorn 🍿quote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wens je succes als je dit herhaalt tegen die van mij![]()
Ik ookquote:
En een relax stoel
Fight fight fight
Zelf maken met pure ingredienten is sws beterquote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daarom jank ik altijd gewoon echte sinaasappel door mijn orange chicken dan is het net ietsje minder slechtUw ADH vitamine Worst
Koffie met melk. Geen suiker.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koffie en thee zonder suiker is wel goed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
En een relax stoel
Fight fight fight![]()
![]()
![]()
![]()
"....en Dolfje stond helemaal nat in de vijver waar hij in was gevallen. Een kikker kwaakte op zijn hoofd en Mini-ToT drukte de kont van zijn blauwe konijnenknuffel tegen papa's neus."quote:
- "Is een cavia, papa!"
"HIJ IS BLAUW!!! HEB JIJ OOIT EEN BLAUWE CAVIA GEZIEN?!?"
- "Verhaaltje verder lezen, papa!"
"Ja ga jij maar mooi het verhaaltje verder lezen, mafkees!"
- "Nee, jij moet het lezen, papa!"
"Waarom dan?"
- "Omdat ik een kindje ben en jij de papa!"Eikel!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wens je succes als je dit herhaalt tegen die van mij! /
!
![]()
Wat een mannetje ookquote:Op maandag 13 januari 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
"....en Dolfje stond helemaal nat in de vijver waar hij in was gevallen. Een kikker kwaakte op zijn hoofd en Mini-ToT drukte de kont van zijn blauwe konijnenknuffel tegen papa's neus."
- "Is een cavia, papa!"
"HIJ IS BLAUW!!! HEB JIJ OOIT EEN BLAUWE CAVIA GEZIEN?!?"
- "Verhaaltje verder lezen, papa!"
"Ja ga jij maar mooi het verhaaltje verder lezen, mafkees!"
- "Nee, jij moet het lezen, papa!"
"Waarom dan?"
- "Omdat ik een kindje ben en jij de papa!"Eikel!
![]()
![]()
![]()
en lekkerderder ookquote:Op maandag 13 januari 2025 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelf maken met pure ingredienten is sws beter![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie met melk. Geen suiker.![]()
![]()
drink het liefst zonder melk, heel soms is een latte of cappuccino wel lekkkerquote:Op maandag 13 januari 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie met melk. Geen suiker.Uw ADH vitamine Worst
Hij mist een echte man?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]Er is ergens iets mis gegaan in de opvoeding, vrees ik!
Inkoppertje![]()
Hij heeft wel scherp hoe het allemaal zit.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mist een echte man?
Inkoppertje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Sowieso, zijn begeleiding en therapeuten hebben ook steeds zoiets van: "WTF? Dat hij dit soort dingen allemaal beseft?!?"quote:Op maandag 13 januari 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft wel scherp hoe het allemaal zit.![]()
![]()
Maar hij is ook Mini-ToT, de mini van de echte ToT. Zo raar is dat dus niet....quote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, zijn begeleiding en therapeuten hebben ook steeds zoiets van: "WTF? Dat hij dit soort dingen allemaal beseft?!?"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar hij is ook Mini-ToT, de mini van de echte ToT. Zo raar is dat dus niet....![]()
![]()
Ik zou bijna denken dat je met ToT wilt datenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar hij is ook Mini-ToT, de mini van de echte ToT. Zo raar is dat dus niet....
Wie niet?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je met ToT wilt daten![]()
![]()
Maar als ik een keer die ondeugende Odin moet opvangen, dat kan best.
Ik kan zoiets best "handlen".Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik zit al de hele tijd met m'n snikkel achter hema aan te jagen, maar hij wil maar niet happen!quote:![]()
![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als ik een keer die ondeugende Odin moet opvangen, dat kan best.
Ik kan zoiets best "handlen".
Ja, is het ook.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kutverdorie zeg!quote:Op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit al de hele tijd met m'n snikkel achter hema aan te jagen, maar hij wil maar niet happen!![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja polygamie is toch niet echt mijn ding![]()
![]()
![]()
ja ik heb hier worst genoeg om in te happenquote:Op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit al de hele tijd met m'n snikkel achter hema aan te jagen, maar hij wil maar niet happen!Uw ADH vitamine Worst
Ja jij bent getuige geweest van dat hij zijn slaafje de hele tijd kleurplaten liet inkleuren!quote:Jij kan je er wel wat ij voorstellen hoe het er hier aan toe gaat!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik heb hier worst genoeg om in te happen![]()
![]()
Nee die Hema is een lastigequote:Op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit al de hele tijd met m'n snikkel achter hema aan te jagen, maar hij wil maar niet happen!![]()
![]()
Ja, dat ging inderdaad heel goed. Kleurplaat na kleurplaat.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jij bent getuige geweest van dat hij zijn slaafje de hele tijd kleurplaten liet inkleuren!Jij kan je er wel wat ij voorstellen hoe het er hier aan toe gaat!
Per kleurplaat werden er een paar richtlijnen meegegeven: 'dat moet geel, dat blauw'. En ja, de sint ging weer bezig met de stiften.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat ging inderdaad heel goed. Kleurplaat na kleurplaat.
Per kleurplaat werden er een paar richtlijnen meegegeven: 'dat moet geel, dat blauw'. En ja, de sint ging weer bezig met de stiften.....![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat ging inderdaad heel goed. Kleurplaat na kleurplaat.
Per kleurplaat werden er een paar richtlijnen meegegeven: 'dat moet geel, dat blauw'. En ja, de sint ging weer bezig met de stiften.....![]()
![]()
![]()
ik vind het knap hoe goed zijn kleding matched met zowel de HEMA in het algemeen als die worst, is denk ik stiekem een modetalentquote:Uw ADH vitamine Worst
Volgens mij is het een voormalig Calvin Klein model!quote:Op maandag 13 januari 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het knap hoe goed zijn kleding matched met zowel de HEMA in het algemeen als die worst, is denk ik stiekem een modetalent![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hee daar is ie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heee klodderquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
totdat die de hemarookworst ontdekte en zijn sixpack snel verdween en zijn baan kwijtraaktequote:Op maandag 13 januari 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het een voormalig Calvin Klein model!
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik zag jullie al roddelen![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
totdat die de hemarookworst ontdekte en zijn sixpack snel verdween en zijn baan kwijtraakteZo kan het gaan in het leven....
![]()
welke roddels heb ik gemistquote:Op maandag 13 januari 2025 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik zag jullie al roddelen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: