SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2025 18:52:39 ]![]()
Tegenwoordig draagt men stof, dat scheurt makkelijker dan blikquote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De harnassen wel uitspugen he, die liggen zo zwaar op de maag.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Maar rijden ze nog wel paard als ze met je willen knokken?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Tegenwoordig draagt men stof, dat scheurt makkelijker dan blik![]()
![]()
Wat goed dat je het vraagtquote:Mooi moment om een koud patertje open te trekken
Dus daar gaat iePROOST !! we gaan beginnen
![]()
![]()
en lekker kut roepen naar boervrouwquote:Op maandag 13 januari 2025 19:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat goed dat je het vraagtMooi moment om een koud patertje open te trekken
Dus daar gaat iePROOST !! we gaan beginnen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Boerman is niet thuis dus ik durf nietquote:Op maandag 13 januari 2025 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en lekker kut roepen naar boervrouw![]()
![]()
durf je alleen als boerman er wel is?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Boerman is niet thuis dus ik durf nietUw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
durf je alleen als boerman er wel is?jij weet niet hoe eng mijn boervrouw is
![]()
![]()
Nee dat is de vrouw van mijn boermanquote:Op maandag 13 januari 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
Boervrouw is dat de buurvrouw van een boer?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zo noemt ie z'n buurman en buurvrouw en zo wordt hij wrs ook door zijn buurman en buurvrouw genoemdquote:Op maandag 13 januari 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
Boervrouw is dat de buurvrouw van een boer?
Uw ADH vitamine Worst
Ahaquote:Op maandag 13 januari 2025 19:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat is de vrouw van mijn boerman"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:06 schreef mario390 het volgende:
in huis eten ze gebraten ardappel en grone bonen zonder salz![]()
![]()
Eet smakelijk Mario.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee mijn Boerman noemt mij inderdaad zoquote:Op maandag 13 januari 2025 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo noemt ie z'n buurman en buurvrouw en zo wordt hij wrs ook door zijn buurman en buurvrouw genoemd
Mijn Boervrouw trekt haar kutgezicht niet open, die kijkt alleen boos.![]()
vriend gebraten ardappel en grone bonen zonder salzquote:Op maandag 13 januari 2025 19:06 schreef mario390 het volgende:
in huis eten ze gebraten ardappel en grone bonen zonder salz
Uw ADH vitamine Worst
wat is slob?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
erste week haden ze nur slob,paprika en tonijnUw ADH vitamine Worst
Man3, daar hou je het nog geen week uitquote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
erste week haden ze nur slob,paprika en tonijn![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik niet, in bb huis eten ze dat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
jij blij dat mutti voor jou elke dag biefstuk baktquote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
erste week haden ze nur slob,paprika en tonijn![]()
Voor de liefhebbers van Slob
Recipe
3 1/2 cups Steel Cut Oats
Bring 12 cups of water to a boil
Add oats to water
Reduce heat to medium low
Simmer uncovered 25-30 mins
Stirring occasionally
Add 1 cup unflavored whey protein isolate
Add 1/2 cup unflavored soy protein
Add 4 tsp vitamin and mineral powder
Stir until fully incorporated