abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216284334
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja zijn bericht is helder maar zijn account is nog steeds in de lucht. Gaat dit betekenen dat hij terug gaat keren als blijkt dat het toch niet zo handig is als politicus zijnde om slechts te preken voor eigen parochie?
Misschien. Open zijn feed en klop de hele dag op f5 en je komt er zelf achter. Eigen onderzoek en zo.
pi_216284358
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja zijn bericht is helder maar zijn account is nog steeds in de lucht. Gaat dit betekenen dat hij terug gaat keren als blijkt dat het toch niet zo handig is als politicus zijnde om slechts te preken voor eigen parochie?
Ik snap dat je stille hoop hebt dat hij terug komt.

Maar in feite is er geen enkele reden om het account geheel te verwijderen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216284503
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
Misschien. Open zijn feed en klop de hele dag op f5 en je komt er zelf achter. Eigen onderzoek en zo.
Ik zie het vanzelf wel in dit topic terug als hij met zijn staart tussen de benen weer op X gaat zitten.
pi_216284527
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik snap dat je stille hoop hebt dat hij terug komt.

Maar in feite is er geen enkele reden om het account geheel te verwijderen.
Een van de vele voordelen van verhuizen naar België is dat ik niet meer in aanraking hoeft te komen met de prietpraatshows waar figuren zoals Dassen vaste klant waren.
Dassen is nu typisch zo’n persoon als je die 1 keer hebt horen lullen je eigenlijk al zijn standpunten wel weet. Een typische pro EU progressieve rijkeluiszoontje die pretendeert iets om democratie te geven.
Hij heeft geen originele gedachtes, hij volgt gewoon strak de progressieve lijn en wijkt daar niet vanaf.
pi_216284622
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 19:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een van de vele voordelen van verhuizen naar België is dat ik niet meer in aanraking hoeft te komen met de prietpraatshows waar figuren zoals Dassen vaste klant waren.
Dassen is nu typisch zo’n persoon als je die 1 keer hebt horen lullen je eigenlijk al zijn standpunten wel weet. Een typische pro EU progressieve rijkeluiszoontje die pretendeert iets om democratie te geven.
Hij heeft geen originele gedachtes, hij volgt gewoon strak de progressieve lijn en wijkt daar niet vanaf.
Oh, daarvoor hoef ik niet naar België te verhuizen.
Ik heb die gast nog nooit gezien.
pi_216284659
Ik heb ook geen idee wie dat zou moeten zijn.
pi_216284725
twitter
pi_216284842
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dolf werd ook gelyncht op Fok omdat zijn account niet onmiddellijk afgesloten werd..

Typisch...
pi_216285242
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2025 19:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dolf werd ook gelyncht op Fok omdat zijn account niet onmiddellijk afgesloten werd..

Typisch...
Ja ik dacht gisteren nog te lezen dat Dolf kut was omdat hij nog een account had ofzo?
pi_216285287
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 18:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
X heeft zoiets niet. Toch weer een functie minder.
"Functie" :')

De functionaliteiten van bluesky vallen in het niet bij X. Het komt nieteens in de buurt, dat begrijp je toch zeker ook wel?
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')