Elke keer als ze inlogt heeft ze 40-45 mentions waarin wordt verwezen naar de matige seks met Hermanquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
173 posts in 15 jaar. Geen forumbeest.
"momenteel"quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk het idee dat er in het leven van @:kreator momenteel niet zoveel speelt.
succes in het ziekenhuis en tot de volgende keerquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Iedere ochtend komt iemand van de Betuwezorg voor de medicatie. Ditmaal J...... Altijd leuk ouwehoeren met hem. Voetbal en muziekliefhebber. 'Ik zit veel op de grootste site van Nederland.' 'Welke?' ' 'FOK!' 'Oh leuk kom ik ook regelmatig. Wie ben jij dan?' 'tong80.' 'Neeeee, je liegt. Echt ? Neeee, echt?' Eerdaags spreken we een keertje af. Of niet @:infinitism ?
Nu koffie en straks naar ziekenhuis..............
Snitch.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kreator
Althans, bijna.
Hup Rijnsburgse Boys @:zipportal
quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke keer als ze inlogt heeft ze 40-45 mentions waarin wordt verwezen naar de matige seks met Herman
Ik snap dat wel
rEcHt VoOr Zen RaApquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:31 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen met "het hart op de tong" behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Hahaquote:
Official ESF Kreviewerquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter 24 uur per dag een forum modereren. Dan heb je wel een leven.
kreeg geen bevestiging en lukte niet :pquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:55 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Infinitism op 15-01-2025 12:54:44 (asdfasdfsadfasdfasdfasdfasdfasdfasd) ]
Godverdomme zeg. #Jaloersquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Iedere ochtend komt iemand van de Betuwezorg voor de medicatie. Ditmaal J...... Altijd leuk ouwehoeren met hem. Voetbal en muziekliefhebber. 'Ik zit veel op de grootste site van Nederland.' 'Welke?' ' 'FOK!' 'Oh leuk kom ik ook regelmatig. Wie ben jij dan?' 'tong80.' 'Neeeee, je liegt. Echt ? Neeee, echt?' Eerdaags spreken we een keertje af. Of niet @:infinitism ?
Nu koffie en straks naar ziekenhuis..............
Die titel is aan weinigen gegevenquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
173 posts in 15 jaar. Geen forumbeest.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:03 schreef GGMM het volgende:
Daarvoor moet je 4041 post op een dag maken
postquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:03 schreef GGMM het volgende:
Daarvoor moet je 4041 post op een dag maken
Dit is geil.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Rijnsburg; de plaats waar je moeder vaak ook je zus is.
Stukje GGZ.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk het idee dat er in het leven van @:kreator momenteel niet zoveel speelt.
Dat dacht ik tot het lezen van jouw post eigenlijk ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef GGMM het volgende:
Oh en ik dacht nog dat die gif van Niek tegen onlogisch was
Tot morgen.
Exact acht jaar geleden vandaag, die recordpoging.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot het lezen van jouw post eigenlijk ook
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar bezoek ik je moeder af en toe.
Ach Piebe Guido.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Piebe Guido had gisteren een bewonderingswaardige meltdown na het verlies van Excelsior.
Gelachen.
Graag beeldmateriaal hiervan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Piebe Guido had gisteren een bewonderingswaardige meltdown na het verlies van Excelsior.
Gelachen.
Ik zag het ook op twitter ja.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Gelachen.
Giede Puibo zag ik laatst nog een keer op Varkenoord rondlopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Gelachen.
Van het kaliber meltdown Michel Abbink die 3e wordt bij de nationale voetbalquiz.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Gelachen.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van het kaliber meltdown Michel Abbink die 3e wordt bij de nationale voetbalquiz.
Boerenkool met worst en jusquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
avgquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolstamppotquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net Chinees besteld. GAE - Twente even met het bord op schoot kieken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch heb je Martijn Krabbé op je lijstje?
56 jaarquote:Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkanker. Dat heeft de televisiepresentator in een bericht op Instagram bekendgemaakt. "Ik heb longkanker op rechts met een uitzaaiing in de hersenhelft op links. In het laatste stadium en zonder kans op genezing."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |