Ja... lullig, hoewel je het ook kan krijgen zonder dat te doen maar het ligt voor de hand. Niet voor niks dat we @Scrummie er vanaf proberen te krijgen. Misschien als hij straks een kind krijgt.quote:
De zwemmers (die uberhaupt nog werken) van rokers op middelbare leeftijd zijn zo traag als dikke stront.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja... lullig, hoewel je het ook kan krijgen zonder dat te doen maar het ligt voor de hand. Niet voor niks dat we @:Scrummie er vanaf proberen te krijgen. Misschien als hij straks een kind krijgt.
Gehakt-/groenteschotel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Het is gelukkig geen trombose. Morgen naar huisarts en wordt het waarschijnlijk dagelijks rekverband vernieuwen om het vocht weg te krijgen. Dan kunde me an munne spleenheup helpen. Ik ga nu met m'n been omhoog voor de tv. Dus niet achter de pc vanavond. Laters......quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:14 schreef Infinitism het volgende:
[..]
succes in het ziekenhuis en tot de volgende keer
Fijne avond.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen trombose. Morgen naar huisarts en wordt het waarschijnlijk dagelijks rekverband vernieuwen om het vocht weg te krijgen. Dan kunde me an munne spleenheup helpen. Ik ga nu met m'n been omhoog voor de tv. Dus niet achter de pc vanavond. Laters......
Fijne avondquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen trombose. Morgen naar huisarts en wordt het waarschijnlijk dagelijks rekverband vernieuwen om het vocht weg te krijgen. Dan kunde me an munne spleenheup helpen. Ik ga nu met m'n been omhoog voor de tv. Dus niet achter de pc vanavond. Laters......
Gelukkig maar, want lachen is gezondquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Piebe Guido had gisteren een bewonderingswaardige meltdown na het verlies van Excelsior.
Gelachen.
En geen hond die een poging waagt dit te verbreken hé. Inmiddels ben ik het langste in bezit van het record volgens mijquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Exact acht jaar geleden vandaag, die recordpoging.
Terwijl het wel iets is wat je later trots aan je (klein)kinderen gaat vertellen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En geen hond die een poging waagt dit te verbreken hé. Inmiddels ben ik het langste in bezit van het record volgens mij
Je bent een forumbeest of je bent het niet hé.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl het wel iets is wat je later trots aan je (klein)kinderen gaat vertellen.
Zorg je wel voor koffie makker?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vandaag klerenkast, tv-meubel en muziekboxen in elkaar zetten en aansluiten. (Ik delegeer en probeer niet in de weg te zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |