quote:
Zoals?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:40 schreef KingRoland het volgende:
Er gaan heel veel dingen verkeerd in dit onderzoek
Ja, verschrikkelijk!quote:Op maandag 13 januari 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
Er is nog geen officieel bericht maar de OP is alvast aangepast. Man man.
Dit wilde je toch zo graag? Direct een aangepaste OP?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
Er is nog geen officieel bericht maar de OP is alvast aangepast. Man man.
Nee ik zie het, je had het over het werk van haar partner en koppelde daaraan ook nog eens dat ze "dus" geen geldproblemen zou hebben.quote:
Kun je in de OP haar lichaam veranderden in een lichaam? Anders krijgen sommige users hier een Error.quote:
WTF KRALINGSE PLAS?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:52 schreef roos94 het volgende:
[ x ]
Update
Maandagmorgen zijn haar spullen en 1 lichaam gevonden bij de Kralingse Plas.
2.5jquote:Op maandag 13 januari 2025 15:00 schreef tesssssssss het volgende:
Oh wat erg!![]()
![]()
![]()
Dat dochtertje is nog een peuter.
Het is best mogelijk dat een of andere willekeurige gek, die ze niet eens kende, haar het water in probeerde te duwen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef TowtjeMar het volgende:
Zo‘n prachtige man, die partner. Hoe kan dat nou
Wil niet geloven dat het haar keuze was.
quote:Er wordt gezocht in Rotterdam-Noord, Crooswijk en Kralingen. Bij het Kralingse Bos vanochtend enige tijd een helikopter ingezet. Maar de vrouw is (nog) niet aangetroffen.
https://www.dehavenloods.(...)r-vermiste-marjolein
Ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk. Een moeder met een kindje van 2.5 jaar..quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef TowtjeMar het volgende:
Wat heeft zijn uiterlijk hier mee te maken? Als die lelijk was. Was het dan minder erg of zo?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef TowtjeMar het volgende:
Nog niet. Er moet voor sommigen eerst nog een bevestiging komen dat het aangetroffen lichaam dat van de vermiste vrouw is.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dus? De rest van de OP ook.
Topic kan wel dicht.
Wellicht was ze toen nog in leven of dreef ze inmiddels enkele meters onder het wateroppervlak?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:15 schreef Tengano het volgende:
Vrijdagochtend zijn ze nog over die Kralingse Plas heen gevlogen met een helicopter. Dan zou je toch verwachten dat je iemand ziet liggen
[..]
Ze is met een bootje uit de plas gehaald vanmorgen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:15 schreef Tengano het volgende:
Vrijdagochtend zijn ze nog over die Kralingse Plas heen gevlogen met een helicopter. Dan zou je toch verwachten dat je iemand ziet liggen
[..]
Doet mij ineens denken aan die Nederlandse jongevrouw die met stenen in haar rugzak ergens in Duitsland uit het water gehaald werd. In dat geval zink je wel naar de bodem en ben je minder goed zichtbaar. En heb je bovendien garantie dat je beslissing onomkeerbaar is, in het geval je er zelf voor kiest.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze is met een bootje uit de plas gehaald vanmorgen.
Is speculeren want we kennen de doodsoorzaak niet. Maar dat is juist een hele pittige periode waarin je leven op z'n kop staat (zeg ik met een 2 jarige). Dit was bovendien ook de week (begin jan) waarop ze beiden ouders is verloren. Leuk uitziende partner met geld helpt daarbij niks natuurlijk als je worstel met je gevoelens. Juist niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk. Een moeder met een kindje van 2.5 jaar..
Maria van der Zanden was dat dacht ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doet mij ineens denken aan die Nederlandse jongevrouw die met stenen in haar rugzak ergens in Duitsland uit het water gehaald werd. In dat geval zink je wel naar de bodem en ben je minder goed zichtbaar.
En ze had net een verhuizing en verbouwing achter de rug. Das allemaal best pittig.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is speculeren want we kennen de doodsoorzaak niet. Maar dat is juist een hele pittige periode waarin je leven op z'n kop staat (zeg ik met een 2 jarige). Dit was bovendien ook de week (begin jan) waarop ze beiden ouders is verloren.
Verdrietig![]()
Snel zet erbij dat het wiel is uitgevondenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dus? De rest van de OP ook.
Topic kan wel dicht.
Ik mag voor Marcel hopen dat hij wel zijn rug recht kan houden en misschien zelfs hulp zoekt, want die krijgt het nu helemaal extra zwaar, moeder weg, vader weg, en nou zijn zus wss, pffff!!!quote:Op maandag 13 januari 2025 15:24 schreef ootjekatootje het volgende:
En ze had net een verhuizing en verbouwing achter de rug. Das allemaal best pittig.
Ik begrijp dat het geen makkelijke periode voor haar was. Dat omschreef de broer ook al. Maar dan nog, zo'n stap zetten wetende dat je een 2-jarige achterlaat die je zelf in 9 maanden op de wereld hebt weten te zetten.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is speculeren want we kennen de doodsoorzaak niet. Maar dat is juist een hele pittige periode waarin je leven op z'n kop staat (zeg ik met een 2 jarige). Dit was bovendien ook de week (begin jan) waarop ze beiden ouders is verloren. Leuk uitziende partner met geld helpt daarbij niks natuurlijk als je worstel met je gevoelens. Juist niet.
Verdrietig![]()
Nee, dat krijgt 'ie niet aangeboden..quote:Op maandag 13 januari 2025 15:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag voor Marcel hopen dat hij wel zijn rug recht kan houden en misschien zelfs hulp zoekt, want die krijgt het nu helemaal extra zwaar, moeder weg, vader weg, en nou zijn zus wss, pffff!!!
Waar heb jij haar man gezien?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef TowtjeMar het volgende:
Tja, ik weet het niet. Als het om een misdrijf gaat waarom zou je dan nog een hoop moeite doen om zo'n lichaam het water in te brengen? En daarnaast enkele spullen op het land laten liggen? Dat lijkt eigenlijk ook niet echt logischquote:Op maandag 13 januari 2025 15:30 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik begrijp dat het geen makkelijke periode voor haar was. Dat omschreef de broer ook al. Maar dan nog, zo'n stap zetten wetende dat je een 2-jarige achterlaat die je zelf in 9 maanden op de wereld hebt weten te zetten.
Verder is het idd nog even speculeren inderdaad, maar ik ga er vanuit dat het nu toch echt een gevalletje zelfdoding gaat en dat het gevonden lichaam van haar is. Juist door de woorden van haar broer en man en het feit dat de gevonden spullen op dezelfde locatie als het lichaam zijn gevonden. Hoewel het nog steeds om een misdrijf kan gaan natuurlijk.
Dat was Maria van der Zanden uit Putten, die op 6 augustus 1994 verdween en waarvan de identiteit in 2023 eindelijk werd vastgesteld.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doet mij ineens denken aan die Nederlandse jongevrouw die met stenen in haar rugzak ergens in Duitsland uit het water gehaald werd. In dat geval zink je wel naar de bodem en ben je minder goed zichtbaar. En heb je bovendien garantie dat je beslissing onomkeerbaar is, in het geval je er zelf voor kiest.
ik moest hier erg om lachenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was Maria van der Zanden uit Putten, die in 1994 verdween en waarvan de identiteit in 2023 eindelijk werd vastgesteld.
En het is de vraag nog maar of zij daar zelf voor gekozen heeft.
Bij Anne Faber werden ook spullen (haar jas met DNA van de dader) en haar fiets terug gevonden uiteindelijk. Wil niets zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Als het om een misdrijf gaat waarom zou je dan nog een hoop moeite doen om zo'n lichaam het water in te brengen? En daarnaast enkele spullen op het land laten liggen? Dat lijkt eigenlijk ook niet echt logisch
Samen met die "komt goed" van haar broer en het feit dat de politie vrijwel gelijk groot alarm heeft geslagen (hoewel dat ook kan zijn door de social media aandacht voor de posts van de broer), denk ik dat er echt wel meer speelde, in de zin van dat de partner wist dat ze het niet meer trok en dat een verdwijning zo'n uitkomst zou kunnen hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:48 schreef Tengano het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het nu toch wel apart klinkt als je Herjan daar over Marjolein hoort praten in de verleden tijd.
In Amsterdam hoef je niet te zoeken daar wil je niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik zei gisteren nog tegen mijn Rotterdamse vrienden dat ze kralingse plas moesten zoeken, is toch wel de eerst plek waar je moet zoeken in Rotterdam
Ja inderdaad. Wat dat betreft kon ik zaterdag die uitspraak van Marcel dus ook nauwelijks of nergens plaatsen, maar hij bleek toch gelijk te hebben zo lijkt het.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:50 schreef Leandra het volgende:
Samen met die "komt goed" van haar broer en het feit dat de politie vrijwel gelijk groot alarm heeft geslagen (hoewel dat ook kan zijn door de social media aandacht voor de posts van de broer), denk ik dat er echt wel meer speelde, in de zin van dat de partner wist dat ze het niet meer trok en dat een verdwijning zo'n uitkomst zou kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:44 schreef Tengano het volgende:
Dit is wat haar broer Marcel zegt: "Ze is vermoedelijk ergens in Rotterdam, maar ze is erg in de war."
Heb jij met al die mensen geknikkerd?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat dat betreft kon ik zaterdag die uitspraak van Marcel dus ook nauwelijks of nergens plaatsen, maar hij bleek toch gelijk te hebben zo lijkt het.
[..]
LIjkt me ook. Zeker als ze al enkele dagen vermist is ga je al heel snel uit van een slechte afloop dan. Heel triest, die mannen gaan kapot van verdriet en verwijten aan zichtzelf waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met die "komt goed" van haar broer en het feit dat de politie vrijwel gelijk groot alarm heeft geslagen (hoewel dat ook kan zijn door de social media aandacht voor de posts van de broer), denk ik dat er echt wel meer speelde, in de zin van dat de partner wist dat ze het niet meer trok en dat een verdwijning zo'n uitkomst zou kunnen hebben.
maar kan je met een auto zo heengebracht wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 15:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
In Amsterdam hoef je niet te zoeken daar wil je niet dood gevonden worden
Dat had ik gisteren of eergisteren ook al kunnen doen. Nu, na 2 dagen, zou ik dat niet bepaald als 'wat rap' willen omschrijvenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet wat rap om grapjes te gaan maken hierover?
Alle vermiste personen die worden gevonden in Rotterdam liggen altijd in de Kralingse plas.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik zei gisteren nog tegen mijn Rotterdamse vrienden dat ze kralingse plas moesten zoeken, is toch wel de eerst plek waar je moet zoeken in Rotterdam
ha hoeveel tijd mag het wel?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet wat rap om grapjes te gaan maken hierover?
Sommige mensen zijn inderdaad heel oppervlakkig bezig in dit topic. "Aantrekkelijke partner met geld: dan kan ze geen problemen hebben en al helemaal nooit zelfmoord hebben gepleegd". Kansloos hier zeg.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat heeft zijn uiterlijk hier mee te maken? Als die lelijk was. Was het dan minder erg of zo?
Echt verschrikkelijk ja. Alsof je alleen depressief kunt zijn als je in armoede leeft etc.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn inderdaad heel oppervlakkig bezig in dit topic. "Aantrekkelijke partner met geld: dan kan ze geen problemen hebben en al helemaal nooit zelfmoord hebben gepleegd". Kansloos hier zeg.
Nou armoede helpt wel mee om depressief te worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt verschrikkelijk ja. Alsof je alleen depressief kunt zijn als je in armoede leeft etc.
Ja in Rotterdam met een haven en waar de Maas letterlijk door het midden van de stad stroomt is bijzonder weinig water te vinden.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:08 schreef dop het volgende:
[..]
Alle vermiste personen die worden gevonden in Rotterdam liggen altijd in de Kralingse plas.
Verder weinig water en afgelegen plekken in Rotterdam?
dat is echt fantastischquote:
Ja, maar zegt niks over individuele situaties.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou armoede helpt wel mee om depressief te worden.
Ik acht de kans aanzienlijk groter dat je depressief raakt en zelfmoord overweegt in armoede dan in een leven vol weelde.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk ja. Alsof je alleen depressief kunt zijn als je in armoede leeft etc.
Natuurlijk kan ze wel problemen hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn inderdaad heel oppervlakkig bezig in dit topic. "Aantrekkelijke partner met geld: dan kan ze geen problemen hebben en al helemaal nooit zelfmoord hebben gepleegd". Kansloos hier zeg.
Hoe weet jij dat nouquote:Op maandag 13 januari 2025 16:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ze wel problemen hebben.
Maar ze heeft ook een liefhebbende man, een liefhebbende broer, en een heel lief kindje om voor te leven.
Dat weten we allemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook een liefhebbende man, een liefhebbende broer, en een heel lief kindje om voor te leven.
Nou ik neem aan dat een kindje van 2,5 nog geen crimineel is of zoiets dergelijks.quote:
Ik zag die broer net in dat filmpje zeggen dat zijn zus zijn beste vriend is, en die man van haar zei dat ze een hele goede en zorgzame moeder is.quote:
Oke Bram Bakker.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:20 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanzienlijk groter dat je depressief raakt en zelfmoord overweegt in armoede dan in een leven vol weelde.
Nouja, in de Westerse samenleving tenminste. In Afrika bulken ze niet van het geld maar zijn de mensen wel vrolijker volgens mij.
Dat weten we niet. Ik ga er wel van uit, maar voor de bühne worden wel vaker dingen verkocht. Laten we nu gewoon het politieonderzoek afwachten. Het is hoe dan ook een situatie die alleen maar verliezers kent.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ze wel problemen hebben.
Als je goed kijkt, zie je dat het lichaam in een rode zak is verpakt. Zo wordt dat volgens mij altijd gedaan. Conform procedure dus.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:20 schreef Tengano het volgende:
Dat lichaam hielden ze dus aan stuurboord zijde met de hand vast. Is natuurlijk ook te zwaar om in die boot te tillen en je wilt eventuele sporen niet bederven.
Jammer dat het zo afloopt....
Dat zegt nietsquote:Op maandag 13 januari 2025 16:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zag die broer net in dat filmpje zeggen dat zijn zus zijn beste vriend is, en die man van haar zei dat ze een hele goede en zorgzame moeder is.
Ik stel alleen vragenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou op alles zo reageren?
Niemand beweert dat dat niet kan. En speculeren dat ze ongelukkig was is net zo goed voorbarig als speculeren dat ze gelukkig was. Maar als je alles bij elkaar neemt: Een jong gezin, een knap stel, geen geldproblemen en het verloop van de dag waarop ze verdween: Gewoon gaan werken, broodje eten op het station, nog even een boodschapje, nog geappt met haar partner, dan zou je niet zeggen dat er iets aan de hand is. Behalve dan de opmerking van de broer: Het komt allemaal weer goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Buren van terroristen zeggen ook altijd: Het was zo lieve rustige jongenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zag die broer net in dat filmpje zeggen dat zijn zus zijn beste vriend is, en die man van haar zei dat ze een hele goede en zorgzame moeder is.
Ik zie op 0:35 een soort orange zeil aan de zijkant hangen en ik zie ook nog wat blauws. Dat rode wat ik op 0:20 zie is een duiker die achter de boot staat. Ik zie zelf dus geen rode zak en als die er wel ligt dan kan hij niet boven die boot uitkomen want er zit dan een lichaam in van 65 kilo en die zak zit vol met water.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:28 schreef Kamelenteen het volgende:
Als je goed kijkt, zie je dat het lichaam in een rode zak is verpakt. Zo wordt dat volgens mij altijd gedaan. Conform procedure dus.
Ik denk, nogmaals, niet dat je het gedrag van een verward en/of suicidaal iemand tot in detail rationeel moet willen verklaren. Toen mijn oom van een flatgebouw sprong had hij eerst oa nog wat kleine klusjes in huis gedaan die voor een buitenstaander volstrekt irrelevant lijken als je al hebt besloten dat je er even later niet meer bent. En nee, dat was geen impulsieve daad.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef Breekfast het volgende:
Je denkt toch ook haast wel dat het een impulsieve beslissing moet zijn geweest. Waarom anders nog eerst naar je werk gaan zou je denken.
Dit type mensen loopt vaak al veel langer met dit soort gedachten. En veelal kunnen mensen dat zelf nog relativeren of anderen als ze er over praten. Maar als je alleen bent en het overvalt je, samen met de enorme last die het met zich meebrengt dan kan je je er aan overgeven, en dan ben je er maar van af denk je dan. Maar het is gewoon een voortdurende strijd die je met jezelf levert en die een geruwelijke hoeveelheid energie en levenslust vreet en er zijn voortdurend momenten dat je het dan niet meer trekt en op wilt geven.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef Breekfast het volgende:
Je denkt toch ook haast wel dat het een impulsieve beslissing moet zijn geweest. Waarom anders nog eerst naar je werk gaan zou je denken.
Is toch geen gekke zin? Natuurlijk hadden ze haar liever levend gevonden.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:43 schreef ACT-F het volgende:
Vooral de laatste zin valt op:
Misschien niet de uitkomst waar we op gehoopt hadden...
https://www.hartvannederl(...)t-vermiste-marjolein
Al nadat het lichaam gevonden is zei iemand van dat team dat hun taak erop zit.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef Goejedag het volgende:
Er komen geluiden binnen dat het Veteranen Search Team zegt dat de zoektocht naar Marjolein afgerond is.
https://www.hartvannederl(...)ste-marjolein-is-klaquote:Op maandag 13 januari 2025 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Al nadat het lichaam gevonden is zei iemand van dat team dat hun taak erop zit.
Gezien de doodsoorzaak onbekend is en onderzocht zal moeten worden, zal de politie echt wel zorgvuldig hebben gehandeld hier.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie op 0:35 een soort orange zeil aan de zijkant hangen en ik zie ook nog wat blauws. Dat rode wat ik op 0:20 zie is een duiker die achter de boot staat. Ik zie zelf dus geen rode zak en als die er wel ligt dan kan hij niet boven die boot uitkomen want er zit dan een lichaam in van 65 kilo en die zak zit vol met water.
Maar het kan dat je gelijk hebt, dat ze dit altijd zo doen. Ik weet dat niet.
Je hebt gelijk. Oppassen om direct conclusies te trekken of dingen in te vullen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik denk, nogmaals, niet dat je het gedrag van een verward en/of suicidaal iemand tot in detail rationeel moet willen verklaren. Toen mijn oom van een flatgebouw sprong had hij eerst oa nog wat kleine klusjes in huis gedaan die voor een buitenstaander volstrekt irrelevant lijken als je al hebt besloten dat je er even later niet meer bent. En nee, dat was geen impulsieve daad.
Dat zegt de VST"er in het filmpje een paar posts boven je ook. Ze is dus gevonden.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef Goejedag het volgende:
Er komen geluiden binnen dat het Veteranen Search Team zegt dat de zoektocht naar Marjolein afgerond is.
Dan hebben ze de posts van @Gia nog niet gelezen denk ik, die was daar toch vrij zeker van.quote:
Ze kan wel onder een steiger hebben gelegen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die boot kwam vanaf het midden aanvaren. Maar goed ik ken de situatie daar niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze kan wel onder een steiger hebben gelegen.
Nah, hier wordt gewoon het nieuws besproken. Bij elke dode topics verwijderen lijkt mij een slecht plan.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Topic helemaal laten weghalen? Ivm namen en nabestaanden?
We hadden het over een helikopter.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die boot kwam vanaf het midden aanvaren. Maar goed ik ken de situatie daar niet.
Het was zo'n standaard aflopend strandje met zo'n barriere van drijvers voor de kleine kinderen. Daarna wordt het diep.
Niet helemaal, er is vanaf het begin gemeld dat ze in de war was en een pittige periode achter de rug had.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Niemand beweert dat dat niet kan. En speculeren dat ze ongelukkig was is net zo goed voorbarig als speculeren dat ze gelukkig was. Maar als je alles bij elkaar neemt: Een jong gezin, een knap stel, geen geldproblemen en het verloop van de dag waarop ze verdween: Gewoon gaan werken, broodje eten op het station, nog even een boodschapje, nog geappt met haar partner, dan zou je niet zeggen dat er iets aan de hand is. Behalve dan de opmerking van de broer: Het komt allemaal weer goed.
Ja klopt. En jij zegt dat die helikopter haar misschien gemist kan hebben omdat ze wellcht onder een steiger lag. Dan zou die steiger dus ergens midden in die plas moeten staan waar dat bootje vandaan kwam. Dat bedoel ik. Ik denk dat ze gewoon het water in is gelopen en naar het diepe is gezwommen; daar moet je zijn om te verdrinken. En als haar actie van donderdagmiddag was, dan lig je daar wss vrijdagochtend nog als die helikopter overvliegt.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
We hadden het over een helikopter.
Maar wel zinken.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja klopt. En jij zegt dat die helikopter haar misschien gemist kan hebben omdat ze wellcht onder een steiger lag. Dan zou die steiger dus ergens midden in die plas moeten staan waar dat bootje vandaan kwam. Dat bedoel ik. Ik denk dat ze gewoon het water in is gelopen en naar het diepe is gezwommen; daar moet je zijn om te verdrinken. En als haar actie van donderdagmiddag was, dan lig je daar wss vrijdagochtend nog als die helikopter overvliegt.
Het heeft ook niet hard gewaaid oid van donderdag op vrijdag zodat ze af kon drijven.
Er is daar geen steiger. De witte tent stond op het naaktstrand, ten noorden van de Plas.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja klopt. En jij zegt dat die helikopter haar misschien gemist kan hebben omdat ze wellcht onder een steiger lag. Dan zou die steiger dus ergens midden in die plas moeten staan waar dat bootje vandaan kwam. Dat bedoel ik. Ik denk dat ze gewoon het water in is gelopen en naar het diepe is gezwommen; daar moet je zijn om te verdrinken. En als haar actie van donderdagmiddag was, dan lig je daar wss vrijdagochtend nog als die helikopter overvliegt.
Het heeft ook niet hard gewaaid oid van donderdag op vrijdag zodat ze af kon drijven.
Die witte tent zullen ze misschien neergezet hebben om haar daar tijdelijk te bergen denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Er is daar geen steiger. De witte tent stond op het naaktstrand, ten noorden van de Plas.
De boot kwam uit het riet rechts van de tent. Zie filmpje van sbs, een paar posts terug.
En haar spullen zullen er wel onder liggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die witte tent zullen ze misschien neergezet hebben om haar daar tijdelijk te bergen denk ik.
Zal zo nog even kijken.
Doet een lijk toch standaard,of niet?quote:
Ja, daarom kan het ook zo zijn dat ze vrijdag niets vonden toen ze met een helikopter zochten.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Doet een lijk toch standaard,of niet?
Anders heb ik vroeger voor niets geleerd hoe ik moet watertrappelen.
Een lijk kan niet watertrappelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Toen ze haar spullen vonden, wisten ze wss waar ze het water in is gegaan en zijn ze daar met duikers gaan zoeken. Die duikers zag je ook in dat filmpje.quote:Veel waterlijken worden pas gevonden nadat de ontbinding is begonnen omdat het lichaam gaat drijven door de gasvorming in het lichaam. De lichamen gaan binnen ongeveer een week naar boven drijven bij een temperatuur van 20 graden. In de zomer zal dit sneller gaan; 3 tot 4 dagen.
https://quizlet.com/be/57(...)rinking-flash-cards/
Zo druk zal het wel niet geweest zijn op dat stukje naaktstrand.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:53 schreef dop het volgende:
Het lichaam zal niet in het zicht hebben gelegen. De Kralingse plas is een populair buiten gebied waar dagelijks door jan en alleman wordt gewandeld gefietst, gesport en de hond uitgelaten.
niet druk met naakt recreatie. Maar het is geen heel afgelegen plek waar niemand je kan zien als je gaat zwemmen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo druk zal het wel niet geweest zijn op dat stukje naaktstrand.
super jong nog ook en een kindquote:Op maandag 13 januari 2025 18:03 schreef Tengano het volgende:
Als ze haar telefoon nog bij zich had gehad, had ze misschien nog dat alarmnummer 113 Zelfmoordpreventie kunnen bellen. Dat is speciaal voor dit soort mensen en situaties bedoeld.
Zo zonde als je eigelijk nog maar 38 bent en je toekomst en omstandigheden er best wel goed uitzien, ondanks dat je het zelf niet kunt zien.
Watertrappelen is meer bedoeld om verticaal te drijven en met je hoofd boven water te blijven. Een lijk gaat ook ontbinden wat zorgt voor gassen waardoor het gaat drijven.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Vaak wordt er gekeken naar aanwijzingen die wijzen op verweer door de overledene, zoals gebroken nagels.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zal wel een aanwijzing voor zijn. Afscheidsbrief of wat dan ook.
Dit, volgende week is het weer blauwe maandag.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Fijn dat ze relatief snel is gevonden, daarmee is de onzekerheid voor de nabestaanden weg.
Desalniettemin een trieste gebeurtenis en we moeten daarbij - mocht dit in dit geval ook de daadwerkelijke oorzaak zijn - niet onderschatten hoeveel mensen het geestelijk echt zwaar hebben in deze tijden. De gezondheidszorg staat niet voor niets zo onder druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |