Dan hebben ze de posts van @Gia nog niet gelezen denk ik, die was daar toch vrij zeker van.quote:
Ze kan wel onder een steiger hebben gelegen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:15 schreef Tengano het volgende:
Vrijdagochtend zijn ze nog over die Kralingse Plas heen gevlogen met een helicopter. Dan zou je toch verwachten dat je iemand ziet liggen
[..]
Die boot kwam vanaf het midden aanvaren. Maar goed ik ken de situatie daar niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze kan wel onder een steiger hebben gelegen.
Nah, hier wordt gewoon het nieuws besproken. Bij elke dode topics verwijderen lijkt mij een slecht plan.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Topic helemaal laten weghalen? Ivm namen en nabestaanden?
We hadden het over een helikopter.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die boot kwam vanaf het midden aanvaren. Maar goed ik ken de situatie daar niet.
Het was zo'n standaard aflopend strandje met zo'n barriere van drijvers voor de kleine kinderen. Daarna wordt het diep.
Niet helemaal, er is vanaf het begin gemeld dat ze in de war was en een pittige periode achter de rug had.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Niemand beweert dat dat niet kan. En speculeren dat ze ongelukkig was is net zo goed voorbarig als speculeren dat ze gelukkig was. Maar als je alles bij elkaar neemt: Een jong gezin, een knap stel, geen geldproblemen en het verloop van de dag waarop ze verdween: Gewoon gaan werken, broodje eten op het station, nog even een boodschapje, nog geappt met haar partner, dan zou je niet zeggen dat er iets aan de hand is. Behalve dan de opmerking van de broer: Het komt allemaal weer goed.
Ja klopt. En jij zegt dat die helikopter haar misschien gemist kan hebben omdat ze wellcht onder een steiger lag. Dan zou die steiger dus ergens midden in die plas moeten staan waar dat bootje vandaan kwam. Dat bedoel ik. Ik denk dat ze gewoon het water in is gelopen en naar het diepe is gezwommen; daar moet je zijn om te verdrinken. En als haar actie van donderdagmiddag was, dan lig je daar wss vrijdagochtend nog als die helikopter overvliegt.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
We hadden het over een helikopter.
Maar wel zinken.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja klopt. En jij zegt dat die helikopter haar misschien gemist kan hebben omdat ze wellcht onder een steiger lag. Dan zou die steiger dus ergens midden in die plas moeten staan waar dat bootje vandaan kwam. Dat bedoel ik. Ik denk dat ze gewoon het water in is gelopen en naar het diepe is gezwommen; daar moet je zijn om te verdrinken. En als haar actie van donderdagmiddag was, dan lig je daar wss vrijdagochtend nog als die helikopter overvliegt.
Het heeft ook niet hard gewaaid oid van donderdag op vrijdag zodat ze af kon drijven.
Er is daar geen steiger. De witte tent stond op het naaktstrand, ten noorden van de Plas.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja klopt. En jij zegt dat die helikopter haar misschien gemist kan hebben omdat ze wellcht onder een steiger lag. Dan zou die steiger dus ergens midden in die plas moeten staan waar dat bootje vandaan kwam. Dat bedoel ik. Ik denk dat ze gewoon het water in is gelopen en naar het diepe is gezwommen; daar moet je zijn om te verdrinken. En als haar actie van donderdagmiddag was, dan lig je daar wss vrijdagochtend nog als die helikopter overvliegt.
Het heeft ook niet hard gewaaid oid van donderdag op vrijdag zodat ze af kon drijven.
Die witte tent zullen ze misschien neergezet hebben om haar daar tijdelijk te bergen denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Er is daar geen steiger. De witte tent stond op het naaktstrand, ten noorden van de Plas.
De boot kwam uit het riet rechts van de tent. Zie filmpje van sbs, een paar posts terug.
En haar spullen zullen er wel onder liggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die witte tent zullen ze misschien neergezet hebben om haar daar tijdelijk te bergen denk ik.
Zal zo nog even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |