quote:
Highway 11 helemaal gereden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:52 schreef DTF het volgende:
Een andere weg, misschien te moeilijk, maar we gaan het proberen;
***** is een weg in Ontario. Hij begint in downtown Toronto en loopt door tot Highway 11, die doorloopt naar Noord-Ontario.
Vaak werd gedacht dat het de langste straat van de wereld was, 1896km in lengte.
Guinness Book of Records heeft hier in 1999 een publicatie over gemaakt, dat de weg, zonder highway 11 slechts 86km lang is.
Yes, van Lake Ontario tot het begin van Highway 11 heeft een naam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Highway 11 helemaal gereden.![]()
Je bent op zoek naar een naam neem ik aan?
Pixies ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:57 schreef pipster het volgende:
Hmmm pip, Kariboe of Caribou natuurlijk. Soort Nederengels geworden. .
Yovil ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef DTF het volgende:
Y.... Street.
Phonetisch keur ik ook goed.
Van alle zes de bands niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Nooit van gehoord maar educated guess op 1993 dan.
Het beste jaar voor muziek volgens ondergewaardeliedjesquote:
Alle 6 heb ik nog steeds op cd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bands wel, maar geen van die albums.
Heden ten dage behoorlijk actueel!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef Bargehassus het volgende:
Om even bij het jaar 1994 te blijven. Dat jaar waren er drie prijswinnaars van de Nobelprijs voor de vrede. Noem er twee.
Twee uit of drie is niet slecht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:21 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Bill Clinton, Yitschak Rabin en Yasser Arafat
Shimon Perez is nummer drie. I.pv. Bill.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Twee uit of drie is niet slecht.![]()
Stand #3373
Starflyer 4
slaveloos 9
tong80 3
FireFox1 4
Thabit 1
Opzoeknaarvrienden 2
DTF 5
pipster 6
H_T 4
Bargehassus 6
Berkery 2
Quyxz_ 6
Burnett 1
Zeker wetenquote:
Lex Goudsmit ? Huub van der Lubbe in zijn voetspoor.quote:
Stand #3373quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lex Goudsmit ? Huub van der Lubbe in zijn voetspoor.
Lex Harding is toch al een pseudoniem, bedoel je zijn echte naam? Heb ik ooit wel geweten, maar moet ik je schuldig blijvenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:51 schreef tong80 het volgende:
Wat was het pseudoniem van Lex Harding ?
Wat was het pseudoniem van Lex Harding ? Tom Mulder ?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Lex Harding is toch al een pseudoniem, bedoel je zijn echte naam? Heb ik ooit wel geweten, maar moet ik je schuldig blijven
Dus je weer niet alles ?quote:
Gelukkig niet, maar vooral dit soort weetjes over BN-ers is echt een gigantisch gat in mijn kennis, die ik ook niet opgevuld hoef te hebben.quote:
Het was een hintquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:47 schreef pipster het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar vooral dit soort weetjes over BN-ers is echt een gigantisch gat in mijn kennis, die ik ook niet opgevuld hoef te hebben.
Nee, dichter bij "huis"quote:
Nee, andere user. De hints hebben betrekking op zijn naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |