En na deze zomer is Hancko echt wel weg.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit begint langzamerhand een koppijn dossier te worden, met Trauner die het allang niet meer kan belopen en Beelen die iedere week een disasterclass geeft
quote:
Lotomba, Q, Read en Smal mogen wel blijven. En wellicht gaat Beelen onder een andere trainer weer presteren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En na deze zomer is Hancko echt wel weg.
Hele nieuwe defensie halen dus.
Meh gaat geen topper meer worden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lotomba, Q, Read en Smal mogen wel blijven. En wellicht gaat Beelen onder een andere trainer weer presteren.
Ben jij Nadje?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb nooit op voetbal gezeten maar ik heb het gevoel dat ik zo mee zou kunnen doen.
Heeft Timber ook altijd dat is hip.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft Ezechiël nu gaten in de achterkant van zijn sokken?
Bespottelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft Timber ook altijd dat is hip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |